Zelda_ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hvis ikke tooltip er feil så ble sudden death nerfa Sudden death IKKE nerfet. Personlig ser eg dette talente fjernet og erstattet, og ikke bare nerfet. Endret 5. november 2008 av Zelda_ Lenke til kommentar
frentix Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sudden death: Før: 30% on Crit Nå: 9% on hit Dvs. at om du har 30% crit så er det det samme. Under 30% crit så er det en buff. Over 30% crit så er det en nerf. Enkelt å greit. (hvis det ikke er noe jeg har regnet feil da) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal levle en warrior fra 58 til 70 nå. Noen tips til spec og spillemåte for levling? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha, lykke til i Outlands på lvl 58 som warrior Var det jæveligste jeg har vært med på i min wow-karriere når jeg levla fra 60(med et par epics også) på warrioren min. Hvis du er MS nå så fortsett med det til du er ca. 60 ihvertfall. Da har du sikkert fått litt bedre gear og muligens noe mer hit, og du kan respecce fury. Hit er greit så du slipper å misse noe helt jævlig mot høyere level mobs når du dualwielder. Angående spillemåte så er det vel ikke mer å si enn å ikke ta mer enn en mob om gangen og bruke victory rush. Resten er nobrainer, som bla. ha nok av bandasje med deg Lenke til kommentar
frentix Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg vil nå heller si at du skal holde deg til arms så lenge du levler. Du kan godt ta 2 mobs om gangen med sweeping strikes. Popper du bladestorm kan du ta 3-4 , og popper du i tillegg retaliation kan du glatt ta en 5-8 skulle jeg tro Tenker da på mobs rundt samme level som deg som ikke er pure casters. Jeg har ikke testet ut fury etter den Titans Grip buffen , men tidligere var det hvertfall ikke så bra for min del til levling. Dessuten var det et slit å hele tiden skaffe 2 2handere i steden for 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Levla som fury(med TG), var ikke noe stress det, hjalp jo selvfølgelig på med vanish innimellom (female nelf ftw!) Men jeg tror faktisk jeg ville valgt prot om jeg skulle ha levla en gang til, virker som det er det beste atm Endret 8. november 2008 av daruu Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gjør man ikke utrolig lite dmg som prot? Er det 1hand/sheild som isåfall gjelder eller 2 hand når man levler? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg levler ny warrior som prot. 65 nå og det går helt fint. Bruker 1h og skjold ja. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har jo blitt flust av nye og oppdaterte talents som øker prot-skaden. 15% mer critchance på devastate, shield slam og cleave/heroic strike, damage reflect basert på blockvalue og 1 block value per 2 str blant annet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 erru gal, prot er best atm, imba dps=) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen som har prøvd warrior på level 80 og kan si meg hvordan de gjør seg i PVP og PVE(beta), Sitter her og vil levle warrioren min men gidder ikke hvis de skal være så dårlige i PVP som de er nå til dags, damagen de får ut i PVE delen er jeg fornøyd med men liker og PVPe også. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Prøvde for første gang Arms-warrior i PvE i går (som level 70 - tidligere vært både Arms og Fury i 60-content). Riktignok i noen simple heroics (SP & UB), men fyttirakkeren så moro Endte i begge instansene opp med 1000 dps - til tross for en blanding av blues og S1-gladiatorgear (3/5). (2k ap, 112 hit, 32% crit, 9 expertise samt Bloodmoon med Mongoose) Ser for meg at jeg hadde kommet høyere med en enhancementshaman å kose på :] Endret 10. november 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
dup Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har en gammel level 24 warrior jeg tenkte å børste støv av. Men hva slags spec er best for levling (lav level) i disse dager? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det noen som har prøvd warrior på level 80 og kan si meg hvordan de gjør seg i PVP og PVE(beta), Sitter her og vil levle warrioren min men gidder ikke hvis de skal være så dårlige i PVP som de er nå til dags, damagen de får ut i PVE delen er jeg fornøyd med men liker og PVPe også. ha....ha? Mener du nå hvordan de var i TBC, eller hvordan de er nå med en patch halvveis balansert for 80 og ingen er egentlig sånn de burde være? Warrs i arena og evt. og evt i bg med healers har i hvert fall ikke vært hva jeg kaller dårlig gjennom TBC? :o Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har en gammel level 24 warrior jeg tenkte å børste støv av. Men hva slags spec er best for levling (lav level) i disse dager? Generellt så er det veldig enkelt, levle som det du føler passer deg best og du syntes er mest gøyalt. Hvis du er ute etter det mest optimale så er det vel dual wield fury, les mer her http://www.tankspot.com/forums/f174/35502-...emystified.html Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 5% crit i første tier på Fury treet er jo en god start Mye annet snadder nedover der også, så ville nok gått for en dual vield fury specc til å begynne med. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har nettopp levlet en warrior fra ~25 til 70 selv. Frem til lvl60 var før patch 3.0, og da var det dw fury all the way. Etter patchen specca jeg prot, og levlet gjennom Outland på den måten (minimalt med nedetid, brukbar dps, soloer nesten alle elite quests etc). Vet ikke hvordan prot er på lavere levels, men er ihvertfall å anbefale når man kommer til Outland på lvl58. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 mitt problem som dps kriger er at jeg ikke klarer å se min stolte kriger med skjold og et 1H våpen...(og for den saks skyld ikke med to 1H våpen heller) Hva som er best rent teoretisk er jeg jammen ikke sikker på, men for min mentale helse så er det nok Arms all the way! Hvis man ikke kan se kul ut når man denger fiender så kan man liksågodt finne seg et nytt spill..eller en ny klasse Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Looks er seff viktig, men det er jo veldig personlig hva man synes ser bra ut eller ikke Synes en grisepimpa warrior med et diigert skjold og en gnistrende 1-hånder kan se rimelig barsk ut. Samme med en furywarrior med titans grip og TO tohåndere.. ser jo rett og slett brutalt ut! Men for lav level tror jeg fury også er mest morro, i alle fall såvidt jeg kan huske. Har jo ikke MS/sweeping strikes og endless rage ennå, så det blir jo litt flere tall og "mer som skjer" med to våpen. Tror nok det hjelper litt på rage og. Prot mangler vel en del dps på så lav level, og siden det ikke er mange utendørs eliter igjen i gamleverden tror jeg ikke det er verdt det, i alle fall ikke før Outland. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er det 1hand og shield som er tingen da man levler som prot? Eller tar man på en 2hander og dasker? Kan noen sette opp en prot levle spekk på lvl 58? Skjønner ikke at prot kan være så bra jeg... ser å spekken nå, men er jo ingen ting der nesten som git deg mer skade... Man må vel da gjøre mer dmg som fury/arms? Edit: Så på gamle talent treet jeg =) kommer kun inn på www.mmo-champion.com sitt talent tre herfra ( og noen som ikke er oppdatert) så fint om noen kan lage et der =) Endret 11. november 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå