Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke macroer kjører folket da? Spell-reflect, intercept, overpower & bladestorm, eller?

Bladestorm makro?

Kjører macro på spellreflect, hadde på charge/intercept, men gått tilbake til manuelt og har en for overpower, mest for å kunne binde den til en knapp som står litt kjekt til ;)

Lenke til kommentar

Offical patch notes fra 3.0.3 (kun warrior)

Armored to the Teeth: Grants only attack power(as intended) and recalculates the bonus immediately upon learning any rank of the talent.

Bladestorm: Now breaks all snares and roots on the warrior when activated.

Bloodthirst: Cooldown reduced to 5 sec.Percentage of damage from attack power raised from 45% to 50%.

Deep Wounds: Now works properly with Heroic Throw.

Heroic Throw: No longer gains increased damage from the warrior’s agility.

Improved Rend changed to 10/20%.

Rampage: Can now be triggered by off-hand Whirlwind damage.

Rend: Damage has been adjusted to be less base and more weapon based.

Rend: Ranks 9 and 10 now do 35% more damage when the target is above 75% health instead of 4 times damage when the target is enraged. Sudden Death: Now has 3/6/9% chance on hit instead of 10/20/30% chance on crit.

Titan’s Grip: Changed to 5% penalty.

Vigilance: Now properly transfers threat generated by heals.

Kilde: mmo-champion

Hmm, ser ut som det blir mere spennende med fury igjen da :)

Edit: Men litt over står det i blue post at sudden death ikke skal forandres... forvirrende dette her :p

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Offical patch notes fra 3.0.3 (kun warrior)

Rend: Ranks 9 and 10 now do 35% more damage when the target is above 75% health instead of 4 times damage when the target is enraged. Sudden Death: Now has 3/6/9% chance on hit instead of 10/20/30% chance on crit.

Hmm, ser ut som det blir mere spennende med fury igjen da :)

Edit: Men litt over står det i blue post at sudden death ikke skal forandres... forvirrende dette her :p

Same info på www.wow-insider.com

Så at SD ikkje blir nerfa vågar eg ikkje å tru før på onsdag.

Lenke til kommentar
http://blue.mmo-champion.com/10/1167657917...ing-nerfed.html

"We tried a couple of nerfs to Sudden Death, such as less damage or less chance to proc. We didn't like any of them, so for now the ability is staying as is."

Tbh hater eg sudden death. Hater at dpsen går på RNG. Rotasjoner blir også helt random i pve dps. Execute scaler også sykt dårlig med ap, så dette vil bli dårligere oppover.

Lenke til kommentar
Veldig enig Zelda, det at execute scaler ser ikke jeg som det store problemet, men pve-dps er jo HELT random blitt, så lenge man har MS på CD er det egentlig bare å trykke det man vil føler jeg :(

Og det mest ironiske med det hele er at blizzard ville nerfe warriors burst dmg.

De nerfed enrage, 3 ganger. Fra 40, til 25, og så til 10. De nerfet sword spec og deathwish.

Alt for samme mål.

Og så gir de oss muligheten til å gjøre 7-8 crits i pvp. helt randomly!

Seriøst wtf.

Føler at skill momentet i warrior sakte men sikkert forsvinner.

Spesielt kombinert med feks berserker rage i alle stancer. GG til warrior tardsene som ikke startet en arena i zerg stance. De er no tilgitt.

Lenke til kommentar

En grunn til at warrioren min blir mindre og mindre aktiv, du glemte en ting også, det krevde faktisk timing å slamme "bra" før ;)

Arena var spesielt vanskelig der, time autoattack med andre ting man skal holde oppe og beregne bevegelse, det var artig å beregne det. Nå kan jeg bare slamme når det passer best.

Lenke til kommentar

Fantastisk i mine øyne:)

Jeg koser meg masse med krigeren min nå..

Jeg tror ikke noensinne at jeg har gjort så mye skade med ham som jeg gjør nå. Men så har jeg aldri vært god på rotasjoner heller. Jeg liker best å spamme MS og WW...resten trykker jeg på når det "lyser" :)

Sett ut fra achievement så har jeg maks dmg på rundt 5700. Den kom fra en execute. Det er 1500 mer enn min mage kamerat som har noenlunde samme klasse på gear som jeg har på min warrior. Han er riktignok frost mage, men det er vel dem fleste uansett hehe.

Endelig er min dps warrior det han skal være...vill..ukontrolert...og massiv burst dmg...

Lenke til kommentar
Nope, nok et moment som ble fjerna med patchen, slam "pauser" bare swingtimeren, så .5 sec slam kan egentlig bare spammes til alle døgnets tider hvis du har ekstra rage og en GCD til overs.

Okay, takker :) Det må jo fungere veldig bra for levling å ha en slags instant da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...