Laffe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvor aktuell er Warrior i raid og slikt? Hørt at den ikke er så særlig brukans? eller er det rogue? Hva veit jeg, jeg er bare en n00b. ^^, Lenke til kommentar
4MB Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Spørs hvilken spec du tenker på? Prot var og er vel det beste til boss tanking, men etter patchen duger vi fint til aoe tanking også. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 1. Specc arms 2. gå raid 3. Topp dps meter (var det gjorde hvertfall, har t5 equivelants.) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 testa meg på et par alliance folk, artig som faen, men vet ikke hvor bra det egentlig er btw, trenger bare 9% hit, som er 145 hit rating for at du skal treffe med alle yellows (dette med precision) løper i pvp-gear, swiftsteel shoulders og to ringer fra kara. jeg er yellowcappa.... Titans grip er 15% (blir 12% snart) + 6% i pvp, blir 21% miss. Trekk fra 3% fra talents, og du trenger 18% +hit for å ikke misse på specials i pvp. Lykke til med det Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 1. Specc arms2. gå raid 3. Topp dps meter (var det gjorde hvertfall, har t5 equivelants.) Hva søren gjelder med folk som vil gå arms i PvE? Kommer jeg aldri til å skjønne... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvorfor digger paladins retribution-treet nå ? Kommer jeg aldri til å skjønne ... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 testa meg på et par alliance folk, artig som faen, men vet ikke hvor bra det egentlig er btw, trenger bare 9% hit, som er 145 hit rating for at du skal treffe med alle yellows (dette med precision) løper i pvp-gear, swiftsteel shoulders og to ringer fra kara. jeg er yellowcappa.... Titans grip er 15% (blir 12% snart) + 6% i pvp, blir 21% miss. Trekk fra 3% fra talents, og du trenger 18% +hit for å ikke misse på specials i pvp. Lykke til med det Det er jo akkurat like mye som rogues trenger for å ikke misse da, for å ikke snakke om fury warrs før, når de kjørte 2 1hands (får 2% mindre hit fra det hit talentet nå da men) Å man trenger ikke hitcap for å treffe med yellows, er riktig som kuldesjokk sier Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) hvor kom de 6% ekstra siden det var pvp fra? Når ble det vanskeligere å treffe i pvp? edit: fordi om man trengte 5% (ikke 6%) før så skal ikke de plusses på, cappen har bare blitt økt til 12% (rakk ikke hotfixe så blir satt ned fra 15% snart) så GL med å finne en fornuftig forklaring på 21% for å treffe med specials, whites er så vidt jeg vet 24% enda (eller var det 25 som er white cap?) Endret 18. oktober 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 1. Specc arms2. gå raid 3. Topp dps meter (var det gjorde hvertfall, har t5 equivelants.) Hva søren gjelder med folk som vil gå arms i PvE? Kommer jeg aldri til å skjønne... Etter patchen prøvde jeg TG. Funket helt greit, men var ikke topp 5 som jeg pleier. Speccet arms, og toppet dps. Kan ha noe med hit og gjøre, men hvis man ikke har mer enn hvertfall 140 lønner seg det med arms. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) eksempel på Arms dps: dette er fra Kil'Jaeden på torsdag dette gjorde jeg uten noen spesiell rotation, bare spamma skills når jeg kunne ja, arms funker fett atm, nå blir sudden death og rend nerfa i wotlk da men Deep wounds virker jævlig bra atm, tikka for opp most 1200 på det meste Endret 18. oktober 2008 av Terje82 Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det bare spørs om Gakks ikke har fått med seg at det har kommet en stor patch som har endra veldig mye. Og om man gjør pve-dps som warrior eller en annen klasse låser man seg ikke til et tre, man velger det som gir best dps. Nå er det tilsynelatende arms. Det er slett ikke sikkert at det vil være sånn på 80 og selv da kan det bli endret. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Etter patchen prøvde jeg TG. Funket helt greit, men var ikke topp 5 som jeg pleier. Speccet arms, og toppet dps. Kan ha noe med hit og gjøre, men hvis man ikke har mer enn hvertfall 140 lønner seg det med arms. Fleste har vel 140 hit fra karazhan + badge loot? Jeg har ihvertfall det... Men jeg har ikke prøvd annet enn prot spec siden patchen kom. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Etter patchen prøvde jeg TG. Funket helt greit, men var ikke topp 5 som jeg pleier. Speccet arms, og toppet dps. Kan ha noe med hit og gjøre, men hvis man ikke har mer enn hvertfall 140 lønner seg det med arms. Fleste har vel 140 hit fra karazhan + badge loot? Jeg har ihvertfall det... Men jeg har ikke prøvd annet enn prot spec siden patchen kom. Gogo poison vial! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 etter en laaaaaang pause. så begynte jeg nå med en Gnome Warrior på The Maelstrom. PVP seff. Spørsmålet mitt er, hvordan kan jeg lvl'e opp til 70 fort?! jeg sletta alle mine gamle chars. begynte heeelt på nytt hadde 2 stk på Neptulon før. Huntard 70 og Mage 55 gief help plx Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gjøre quester og denge mobs? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nå med den nye sudden death som blir 9% sjanse per *hit*, blir haste beste staten å stacke for arms-dps? Crit mistet hverfall mye av nytten. Noen som vet om ekstraslag fra sword spec kan procce nye sudden death forresten? Endret 22. oktober 2008 av likferd Lenke til kommentar
kafan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Utdrag fra blå post: As I posted recently in the hunter forums, we increased the armor on level 83 raid bosses by 10%. This will be a nerf to warrior dps. In the case of Arms and Protection, we don't think any adjustment is necessary at this time. Arms is doing very competitive dps, while Fury has fallen behind. We experimented with lowering the proc chance of Sudden Death, from where Arms gets a lot of its damage, but weren't happy with the result and ultimately decided to buff Fury instead. First, we increased the percentage of AP that contributes to Bloodthirst from 45% to 50%. Second, we reduced the hit penalty on special attacks on Titan's Grip from -12% to -5%. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) As I posted recently in the hunter forums, we increased the armor on level 83 raid bosses by 10%. This will be a nerf to warrior dps. In the case of Arms and Protection, we don't think any adjustment is necessary at this time. Arms is doing very competitive dps, while Fury has fallen behind. We experimented with lowering the proc chance of Sudden Death, from where Arms gets a lot of its damage, but weren't happy with the result and ultimately decided to buff Fury instead. First, we increased the percentage of AP that contributes to Bloodthirst from 45% to 50%. Second, we reduced the hit penalty on special attacks on Titan's Grip from -12% to -5%. As I have said before, we have been somewhat reluctant to give Titan's Grip such a huge buff. It is now likely more powerful than several other talents in the tree and risks being the 51-point talent to which all other classes compare their 51-point talent. Nevertheless, we feel it was the right change to make. When a Fury warrior missed a Slam or Bloodthirst on a boss, they ended up building up a lot of extra rage that couldn't be spent fast enough. I understand some players suggested an additional attack for Fury, and that is something we may still consider when we see players hit 80 and start experimenting more with the build. But it would be a very big change that involved touching talent trees and glyphs, as well as a lot of time necessary to iterate on the right values. The Titan's Grip change by contrast was a simple one, and judging by the number of players who have asked for it throughout beta, one that will be welcomed by the community. Endret 22. oktober 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Aha, så arms er uforandret og fury buffet. Blir vel fortsatt axe spec og crit-horing med arms da =/ Hadde vel kansje egentlig håpt på at sudden death skulle scale med noe annet enn crit. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Husker jeg ikke feil blir Sudden Death endret til å aktiveres på hit, men hvordan ståa ligger an pr. nå er jeg noe usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå