Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
testa meg på et par alliance folk, artig som faen, men vet ikke hvor bra det egentlig er :p

 

btw, trenger bare 9% hit, som er 145 hit rating for at du skal treffe med alle yellows (dette med precision) løper i pvp-gear, swiftsteel shoulders og to ringer fra kara. jeg er yellowcappa....

 

Titans grip er 15% (blir 12% snart) + 6% i pvp, blir 21% miss. Trekk fra 3% fra talents, og du trenger 18% +hit for å ikke misse på specials i pvp. Lykke til med det :)

Lenke til kommentar
testa meg på et par alliance folk, artig som faen, men vet ikke hvor bra det egentlig er :p

 

btw, trenger bare 9% hit, som er 145 hit rating for at du skal treffe med alle yellows (dette med precision) løper i pvp-gear, swiftsteel shoulders og to ringer fra kara. jeg er yellowcappa....

 

Titans grip er 15% (blir 12% snart) + 6% i pvp, blir 21% miss. Trekk fra 3% fra talents, og du trenger 18% +hit for å ikke misse på specials i pvp. Lykke til med det :)

 

Det er jo akkurat like mye som rogues trenger for å ikke misse da, for å ikke snakke om fury warrs før, når de kjørte 2 1hands (får 2% mindre hit fra det hit talentet nå da men)

Å man trenger ikke hitcap for å treffe med yellows, er riktig som kuldesjokk sier

Lenke til kommentar

hvor kom de 6% ekstra siden det var pvp fra? Når ble det vanskeligere å treffe i pvp?

 

edit: fordi om man trengte 5% (ikke 6%) før så skal ikke de plusses på, cappen har bare blitt økt til 12% (rakk ikke hotfixe så blir satt ned fra 15% snart) så GL med å finne en fornuftig forklaring på 21% for å treffe med specials, whites er så vidt jeg vet 24% enda (eller var det 25 som er white cap?)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
1. Specc arms

2. gå raid

3. Topp dps meter

(var det gjorde hvertfall, har t5 equivelants.)

 

Hva søren gjelder med folk som vil gå arms i PvE? Kommer jeg aldri til å skjønne...

Etter patchen prøvde jeg TG. Funket helt greit, men var ikke topp 5 som jeg pleier. Speccet arms, og toppet dps. Kan ha noe med hit og gjøre, men hvis man ikke har mer enn hvertfall 140 lønner seg det med arms.
Lenke til kommentar

eksempel på Arms dps:

 

dette er fra Kil'Jaeden på torsdag

dette gjorde jeg uten noen spesiell rotation, bare spamma skills når jeg kunne :p

 

kiljaedendt4.th.jpgthpix.gif

 

ja, arms funker fett atm, nå blir sudden death og rend nerfa i wotlk da men

Deep wounds virker jævlig bra atm, tikka for opp most 1200 på det meste

Endret av Terje82
Lenke til kommentar

Det bare spørs om Gakks ikke har fått med seg at det har kommet en stor patch som har endra veldig mye. Og om man gjør pve-dps som warrior eller en annen klasse låser man seg ikke til et tre, man velger det som gir best dps. Nå er det tilsynelatende arms. Det er slett ikke sikkert at det vil være sånn på 80 og selv da kan det bli endret.

Lenke til kommentar
Etter patchen prøvde jeg TG. Funket helt greit, men var ikke topp 5 som jeg pleier. Speccet arms, og toppet dps. Kan ha noe med hit og gjøre, men hvis man ikke har mer enn hvertfall 140 lønner seg det med arms.

 

Fleste har vel 140 hit fra karazhan + badge loot? Jeg har ihvertfall det... Men jeg har ikke prøvd annet enn prot spec siden patchen kom.

Lenke til kommentar
Etter patchen prøvde jeg TG. Funket helt greit, men var ikke topp 5 som jeg pleier. Speccet arms, og toppet dps. Kan ha noe med hit og gjøre, men hvis man ikke har mer enn hvertfall 140 lønner seg det med arms.

 

Fleste har vel 140 hit fra karazhan + badge loot? Jeg har ihvertfall det... Men jeg har ikke prøvd annet enn prot spec siden patchen kom.

Gogo poison vial!

Lenke til kommentar

etter en laaaaaang pause. så begynte jeg nå med en Gnome Warrior på The Maelstrom. PVP seff.

Spørsmålet mitt er, hvordan kan jeg lvl'e opp til 70 fort?!

jeg sletta alle mine gamle chars. begynte heeelt på nytt :)

hadde 2 stk på Neptulon før. Huntard 70 og Mage 55 :p

gief help plx

Lenke til kommentar

Nå med den nye sudden death som blir 9% sjanse per *hit*, blir haste beste staten å stacke for arms-dps? Crit mistet hverfall mye av nytten. Noen som vet om ekstraslag fra sword spec kan procce nye sudden death forresten?

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Utdrag fra blå post:

As I posted recently in the hunter forums, we increased the armor on level 83 raid bosses by 10%. This will be a nerf to warrior dps.

 

In the case of Arms and Protection, we don't think any adjustment is necessary at this time. Arms is doing very competitive dps, while Fury has fallen behind. We experimented with lowering the proc chance of Sudden Death, from where Arms gets a lot of its damage, but weren't happy with the result and ultimately decided to buff Fury instead.

 

First, we increased the percentage of AP that contributes to Bloodthirst from 45% to 50%.

 

Second, we reduced the hit penalty on special attacks on Titan's Grip from -12% to -5%.

Lenke til kommentar

As I posted recently in the hunter forums, we increased the armor on level 83 raid bosses by 10%. This will be a nerf to warrior dps.

 

In the case of Arms and Protection, we don't think any adjustment is necessary at this time. Arms is doing very competitive dps, while Fury has fallen behind. We experimented with lowering the proc chance of Sudden Death, from where Arms gets a lot of its damage, but weren't happy with the result and ultimately decided to buff Fury instead.

 

First, we increased the percentage of AP that contributes to Bloodthirst from 45% to 50%.

 

Second, we reduced the hit penalty on special attacks on Titan's Grip from -12% to -5%.

 

As I have said before, we have been somewhat reluctant to give Titan's Grip such a huge buff. It is now likely more powerful than several other talents in the tree and risks being the 51-point talent to which all other classes compare their 51-point talent. Nevertheless, we feel it was the right change to make.

 

When a Fury warrior missed a Slam or Bloodthirst on a boss, they ended up building up a lot of extra rage that couldn't be spent fast enough. I understand some players suggested an additional attack for Fury, and that is something we may still consider when we see players hit 80 and start experimenting more with the build. But it would be a very big change that involved touching talent trees and glyphs, as well as a lot of time necessary to iterate on the right values. The Titan's Grip change by contrast was a simple one, and judging by the number of players who have asked for it throughout beta, one that will be welcomed by the community.

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...