Rostad Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som har fått prøvd ut TG noe spesielt og kan si noe ang. hit? Sitter her og skal putte mongoose på ene 2Handern min nå men er ikke sikker på om jeg skal gjøre det slik at jeg bruke venge. weps for hit eller så jeg kan bruke catclysm edge og et venge. wep. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Startet å spille på warrioren min igjen, etter over 1 års pause, lurer på hva som er det beste for fury nå? 2 treige 1handers eller 1 treig og en rask:) raskest mulig svar hadde vært topp takker på forhånd PS: hvor mye hit burde jeg ha? 2 treige 1h siden Whirlwind gjør damage fra begge våpenene nå. Du bør nå 95 hit, og derfra stacke strength og crit siden 95 hit er cap for yellow attacks. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Etter det jeg vet så er hit cap for yellow attacks 142 hit. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ikke glem Precision.(3% hit) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvor mye +hit trenger man når titans grip kommer? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Ikke glem Precision.(3% hit) Cappen er 142 uten precision og 95 med, for two-hander er vel 142 + 3% til som jeg ikke husker ikke huet cappen for white, mens DW har 24% som er en 370 eller noe vel? Titan's grip blir cirka 190 hvis jeg tenker rett, du trenger 6% utenom precision som tilsvarer 95 hit så blir jo titan's det dobbelte, tror noen av tallene mine er en anelse feil så hvis noen som husker det nøyaktig eller har tid til å sjekke WoWwiki kunne retta på meg editer med helt korrekte tall senere i kveld. Endret 12. oktober 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Her er store spørsmålet, vil det være verdt og gå for titans grip med engang expansion kommer og lvle med det ? må da legge i bakhue at man mister impale etc. vil vite mest mulig før expansion treffer, lader opp nå i penger og gear Endret 13. oktober 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er veldig usikker selv, tror egentlig arms blir bedre, men kommer til å gå titan's grip av en grunn, Tauren med to svære våpen ser rått ut. Driter i om det suger, skal ikke noe spesielt før wotlk kommer uansett, kanskje jeg respeccer arms for pvp en gang i blant (random MS duger ikke). mine 2 copper Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe ja en orc med 2 svære økser eller noe hadde også sett veldig bøst ut, men får tenke over det samme, har dog aldri vært særlig fan av arms, problemet er at det alltid har vært best for pvp og jeg nyter pvp best. Selv om pre tbc var det fullt mulig å gå fury pvp hvis du hadde epic pve gear, følte jeg selv ihvertfall, jeg pleide ihvertfall det. får teste litt av hvert med patchen imorra Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan dere velsigne dette buildet (fury)? Har nettopp dinget 70 og har meget dårlig gear. Planlegger å pvp-e til meg litt gear. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan dere velsigne dette buildet (fury)? Har nettopp dinget 70 og har meget dårlig gear. Planlegger å pvp-e til meg litt gear. Altså, skal du PvPe så har du glemt cirka alt man vil ha til PvP. (Les: Piercing Howl & Intensify Rage) Either way, hvorfor PvPe til gear når WotLk nærmer seg? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan dere velsigne dette buildet (fury)? Har nettopp dinget 70 og har meget dårlig gear. Planlegger å pvp-e til meg litt gear. Altså, skal du PvPe så har du glemt cirka alt man vil ha til PvP. (Les: Piercing Howl & Intensify Rage) Either way, hvorfor PvPe til gear når WotLk nærmer seg? Hva skal jeg ellers gjøre? Gearet er på level 66 nivå og jeg er temmelig lei av å queste nå. Endte opp med et build med Piercing Howl ihvertfall... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Titans grip i pvp fungerer veldig dårlig. Lite hit = massive failure med TG. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Specca nettopp prot med warrioren min for å teste de nye talentsa, og fy faen som det eier! Gjør daylies i pvp gear + shield atm, og vil tro jeg gjør daylisene raskere enn da jeg var arms. Vi har fått en skikkelig buff i def stance! Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, tanket et og et halvt instance før server gikk ned og det var sykt lett. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så folk av erfaring kan ærlig si at titans grip på lvl 70 er latterlig ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 testa meg på et par alliance folk, artig som faen, men vet ikke hvor bra det egentlig er btw, trenger bare 9% hit, som er 145 hit rating for at du skal treffe med alle yellows (dette med precision) løper i pvp-gear, swiftsteel shoulders og to ringer fra kara. jeg er yellowcappa.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vel jeg har 9% hit så det er ikke problemet, problemet er å finne 2 decent 2handers. hare bare en=) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg spiller på en 66 ne warrior med TG har 55 hit rating og precision. Bruker 2x halaani claymore. Synes det funker fett. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Ok levlebuild? http://talent.mmo-champion.com/?warrior=00...312250120511351 Linkinga virker ikke helt.. men fult på unending fury + TG i tillegg til det som er der Endret 17. oktober 2008 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå