MrSifter Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Block rating er ganske useless, det burde ikke være en stat man går etter. Stats du burde gå etter for høyere TPS er Blockvalue (mer damage på Shieldslam), Expertise (5,6% er cappen for at attackene dine ikke skal dodges, parrycappen er 11,5%-ish, men kan være høyere for enkelte bosser. Jeg pleier å vake rundt 5,6 reduced chance to parry/dodge), Hit (Helt til du når cappen på 142). Ikke undervurder parry/dodge, ser alt for mange tanker som er redd for å gjøre for lite tps og blir alt for squisy. Velg heller gear etter fight, noen fighter må du ha så mye dodge/parry som du bare klarer. Andre ikke. Det er ikke veldig vanskelig å tanke som warrior. Som regel er det greit å kjøre en Shieldslam - revenge - devastate - devastate rotasjon. Og å erstatte devastate med thunderclap/demoshout når det trengs. DPS warriors burde egentlig holde ihvertfall demo shout oppe. Jeg pleier å bruke Heroic Strike når jeg har 70 rage eller mer. Og shieldblock skal selvfølgelig være på CD hele tiden, så lenge det er en boss som crusher. Ikke alle som gjør dette. Endret 15. august 2008 av MrSifter Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sjekk gearet i siggen min. Noen upgrades jeg burde prøve å skaffe får jeg går til MH/BT eller er gearet ok for det? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Omtrent det samme gearet jeg inn i MH/BT med, skal funke bra. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 +6 stats eller 15 resi på chest? 356 resi atm, får 33 fra våpen så resi er en stat jeg ikke trenger bry meg særlig med lenger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Imo 6 stats. 12ap, 60 hp og en liten dæsj crit er aldri å forakte. Du blir vel ikke fokusert så ofte at de 15 resilience utgjør vinn og tap. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Før så Men nå som jeg får såpass med resillience fra andre ting går det greit, regna med 6 stats selv, ville bare forhøre meg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ny patch, nye talenter. Ser ut til at dette blir veien jeg tar pr. nå: http://talent.mmo-champion.com/?warrior=05...012253112511351 Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fury ser veldig bra ut nå. Fristende å si at det blir op med konstant MS-effekt, men det gjenstår å se. De fleste klassene får mye interessant, så vi får vel se når folk har spilt litt mer på lvl 80 (som ble mulig i siste patchen). Arms synes jeg egentlig er ganske kjedelig. Og bladestorm passer i grunn ikke inn der (det er min mening i hvertfall). Nå som fury har fått ms ser jeg ingen grunn til å velge arms. Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Enda(endelig) en grunn for å spille Fury videre, desverre tviler jeg på at det holder seg så bra til og ut i release. Men har ihvertfall håpet, Fury pvp kan bli morsomt. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fury warriors er fortsatt ikke like bra som de fleste andre klassene, dog dette hjalp en lang vei. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ny patch, nye talenter. Ser ut til at dette blir veien jeg tar pr. nå: http://talent.mmo-champion.com/?warrior=05...012253112511351 Regner med at det siste poenget skal i titans grip? hehe... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Oi, trodde jeg hadde det der allerede! Men ja, da går det i Titan's Grip :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 En venn av meg er warrior, med 375 bs og 375 mining. Han eier noen tusen gold også. Han har lyst på gear til å tanke /dps i kara. Nå går han med full merciless, 12hp og 2h. (Pvp) Kan noen si om han kan crafte et gear, hvilket våpen og skjold han skal ha? Takk. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Merkelig nok er det nesten bare dps gear som er mulig å crafte som BS. Det han burde få som tanke weap er Blazefury (Forutsetter swordsmith). Skjold er enten Azure-Shield of Coldarra(33 badges, Eller Dawnforged Defender (SSO Exalted). Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det bare meg eller ble den metaen her plutselig litt interessant? http://wotlk.wowhead.com/?item=25895#comments Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jepp, når 3.0.2 kommer, men må jo begynne å se etter slike småting som jeg må ha gold til. Tenkte flere warriors kanskje ville vite om den der, ser for meg at det kan bli kos mot roots. I løpet av en hel kamp blir det sikkert en del sekunder til slutt Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Driver å skal lvle BS opp til 375 nå for ekstra slots og weapon advantage tidlig s5 på 80 Satser på en god 15k gull før wotlk kommer sånn at jeg kan kjøre madhouse ah til 450 på enchanting og bs. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Skal du ha feats for serverfirst 450 BS/Enchanting? ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå