Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål fra en noob.. er en 62 arms/fury warrior(ca dette buildet), kjører på med The Unstoppable Force (wowhead) nå, den duger jo greit den. Er det et våpen jeg kommer til å bytte ut med det første? Har enda ikke lekt så mye i outland. Spiller bare solo, så blir lite instance på meg. Skal jeg holde på den til 70 eller? Har brukt evigheter på å levle opp til 62, men regner med å være ferdig før wotlk. Skal jeg gidde å bruke penger på enchant? Og i såfall hvilken? Har ikke flust med gull, men litt har jeg, kan evt soloe endel instancer en stund for å få tak i litt peng. :) Har ikke snøring på enchants og hva de koster rundt om kring. Spiller på kilrogg.

Endret av vgard
Lenke til kommentar

God Kveld i forumet.

holder nå på med min 5 alt, og det ble warrior. har akurat dinga 16 og tenkte jeg skulle spørre her om en effektiv og bra Leveling build.. har fåreløbi 3/3 Heroic Strike og 4/5 på cruelty..

tips til build rop ut ;)

Lenke til kommentar

Mente weaponspeed , man kan jo exe moben men mister da all rage.

Prøvde også arms og fury med 3000ap 35% crit pve gear med 220hit

Og i 10/10 ganger var fury kjappere på lvl 71mobs og da med rep og bs 1h våpen VS oppgraderte lionheart.

Lenke til kommentar

Vel jeg executer hele tiden. Som sagt ikke noe problem etter TBC. Ragen flyger opp igjen med en gang man begynner å slå på neste mob uansett..trenger ikke ha rage før man begynner på neste mob..DET er cluet:) Pre-TBC var dette IKKE tilfelle for arms warriors.

Lenke til kommentar
Jepp bruker be imba når vi tar inn i guilden, står egentlig bare

Low melee hit der.

Så jeg slenger i 1-2 +hit gems og 15 sta i resten og gjør kara til jeg kan kjøpe badgegear?

Så dette er ok og ikke noe å bry seg om enda?

# Dodge: 25.33%

# Parry: 17.55%

# Block: 19.36%

Hei, de statsene er gode nok for heroics og t4 raiding. Jeg ville rådet deg til å satse mer på block rating og block value isteden for dodge og parry her, som warrior trenger du å bli truffet for å få rage til å ha en tilfredstillende threat per second, så dps'en kan gå "all out" Jeg sier ikke at du på noen måte har for mye, men for all del ikke vær redd for å miste noe av det til fordel for SBR / BV. Bare husk ha imp thunderclap oppe, og alltid bruke Shield block etter hver cooldown for å ungå crushing blows når du tanker raid bosser / lvl 73 mobs, og det vil ikke være noe problem å heale deg i et raid.

Også; drop de hit rating gem'sene og kjør på med 15 stamina i alle slots fra nå av.

Hit rating og expertise er ikke noe du trenger å satse på før t6 content, når raid dps'en virkelig begynner å bli høy og du ikke har råd til å misse noen special abilities.

- det er også veldig lite tanking gear med hit rating å få tak i før det uansett.

Offtopic: kult forum, oppdaget det nå ;)

Rull - Level 70 Warrior

Valorous

Hellfire

rull1tx6.th.jpg

Endret av kristoffer-s
Lenke til kommentar

Adder at kontoen er hacket og at alt gearet er 2nd gear.

Jeg er ikke DE så jeg vendoret gearet mitt da jeg fikk nytt 1 og 1.

Hackeren SLETTET gearet, ikke vendoret.

Blizz restoret det vendoret gearet (det jeg hadde vendoret siste 3 mnd)

Så hele karakteren ble satt tilbake 1 år.

Her er før haxx tanker VR, nå kan jeg bare kara :(

Grunnen til at jeg spurte er pga jeg har spillt pala siden og der er det magiske nummeret 102.4

post-64596-1218706583_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...