PSV Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ser bare på health bar jeg når jeg vurderer warriors. Har man mye health har man gjerne også godt gear. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Lite spørsmål fra en noob.. er en 62 arms/fury warrior(ca dette buildet), kjører på med The Unstoppable Force (wowhead) nå, den duger jo greit den. Er det et våpen jeg kommer til å bytte ut med det første? Har enda ikke lekt så mye i outland. Spiller bare solo, så blir lite instance på meg. Skal jeg holde på den til 70 eller? Har brukt evigheter på å levle opp til 62, men regner med å være ferdig før wotlk. Skal jeg gidde å bruke penger på enchant? Og i såfall hvilken? Har ikke flust med gull, men litt har jeg, kan evt soloe endel instancer en stund for å få tak i litt peng. Har ikke snøring på enchants og hva de koster rundt om kring. Spiller på kilrogg. Endret 6. august 2008 av vgard Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 den blir nok byttet ut fort ja Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Byttes nok ut via quester - ihvertfall på level 65 når du får en 85-ish dps 2h-øks fra Ring of Blood-questene. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 God Kveld i forumet. holder nå på med min 5 alt, og det ble warrior. har akurat dinga 16 og tenkte jeg skulle spørre her om en effektiv og bra Leveling build.. har fåreløbi 3/3 Heroic Strike og 4/5 på cruelty.. tips til build rop ut Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 joannas leveling guide for horde Brian Kopps leveling guide for alliance er de 2 jeg veit om som er bra, regner med at du bruker thottbot der det trengs siden dette er din 5. alt Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tror du må lese posten du svarte på en gang til, Kenny... Om jeg skulle levlet enda en warrior selv, ville jeg nok kjørt alle poengene i fury :] Slik som denne: http://www.wowhead.com/?talent=LZE00Vxxomz Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ville aldri levlet som fury selv, 2hander is the way to go. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ville aldri levlet som fury selv, 2hander is the way to go. Bare hvis det er en personlig preferanse å bruke 2h. http://www.tankspot.com/forums/tankspot-li...emystified.html Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ville aldri levlet som fury selv, 2hander is the way to go. Da levler du generelt tregere enn andre. 2h Fury/DW Fury er mye raskere. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Men du har ingen +hit som low lvl , misser en del da. Synnes 2h var kjipt å lvl med jeg da mobsen hadde 3% igjen så måtte man vente 5 sec på neste slag...zzz Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Tja, levler med en venn @ trippel XP, så jeg tar igjen furylevlerne således. Har har. Sjelden man venter lenger enn 3.6s for neste, for øvrig. Endret 13. august 2008 av Skugga Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Etter TBC er rage aldri et problem for arms warriors med 2H anyways...så det å måtte vente 3.6-4 sek på å slå skjer omtrent aldri.. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mente weaponspeed , man kan jo exe moben men mister da all rage. Prøvde også arms og fury med 3000ap 35% crit pve gear med 220hit Og i 10/10 ganger var fury kjappere på lvl 71mobs og da med rep og bs 1h våpen VS oppgraderte lionheart. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vel jeg executer hele tiden. Som sagt ikke noe problem etter TBC. Ragen flyger opp igjen med en gang man begynner å slå på neste mob uansett..trenger ikke ha rage før man begynner på neste mob..DET er cluet:) Pre-TBC var dette IKKE tilfelle for arms warriors. Lenke til kommentar
fizzled Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jepp bruker be imba når vi tar inn i guilden, står egentlig bare Low melee hit der. Så jeg slenger i 1-2 +hit gems og 15 sta i resten og gjør kara til jeg kan kjøpe badgegear? Så dette er ok og ikke noe å bry seg om enda? # Dodge: 25.33% # Parry: 17.55% # Block: 19.36% Hei, de statsene er gode nok for heroics og t4 raiding. Jeg ville rådet deg til å satse mer på block rating og block value isteden for dodge og parry her, som warrior trenger du å bli truffet for å få rage til å ha en tilfredstillende threat per second, så dps'en kan gå "all out" Jeg sier ikke at du på noen måte har for mye, men for all del ikke vær redd for å miste noe av det til fordel for SBR / BV. Bare husk ha imp thunderclap oppe, og alltid bruke Shield block etter hver cooldown for å ungå crushing blows når du tanker raid bosser / lvl 73 mobs, og det vil ikke være noe problem å heale deg i et raid. Også; drop de hit rating gem'sene og kjør på med 15 stamina i alle slots fra nå av. Hit rating og expertise er ikke noe du trenger å satse på før t6 content, når raid dps'en virkelig begynner å bli høy og du ikke har råd til å misse noen special abilities. - det er også veldig lite tanking gear med hit rating å få tak i før det uansett. Offtopic: kult forum, oppdaget det nå Rull - Level 70 Warrior Valorous Hellfire Endret 14. august 2008 av kristoffer-s Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Adder at kontoen er hacket og at alt gearet er 2nd gear. Jeg er ikke DE så jeg vendoret gearet mitt da jeg fikk nytt 1 og 1. Hackeren SLETTET gearet, ikke vendoret. Blizz restoret det vendoret gearet (det jeg hadde vendoret siste 3 mnd) Så hele karakteren ble satt tilbake 1 år. Her er før haxx tanker VR, nå kan jeg bare kara Grunnen til at jeg spurte er pga jeg har spillt pala siden og der er det magiske nummeret 102.4 Endret 14. august 2008 av War Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det magiske nummeret for alle klasser er 102.4. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Da skal det være 102.4 med Shield block og def min 495 or resten stagems? Hvor av block r/v er bedre en didge /parry pga rage. Takker. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Minimum 490 defence. Shield block er kalkulert med i de 102,4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå