Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ikke dø når man klarer å falle ned heisen er evig win.

 

Hadde jeg bare visst det før jeg valgte.. Har daua så uendelig mange ganger av den heisen :O

 

Uansett, så lurte jeg på om gearet mitt vil funke for å tanke Kara, da jeg nå har fått meg en guild og vi skal begynne i Kara. Kunne også tenkt meg noen råd ang. gear-upgrades utenom karazan. Driver å sparer til tanke-chesten fra badge vendoren på Quel'Thalas øya atm.

 

Armory: http://armory.wow-europe.com/character-she...ge&n=Rakinn

Lenke til kommentar
Å ikke dø når man klarer å falle ned heisen er evig win.

 

Hadde jeg bare visst det før jeg valgte.. Har daua så uendelig mange ganger av den heisen :O

 

Uansett, så lurte jeg på om gearet mitt vil funke for å tanke Kara, da jeg nå har fått meg en guild og vi skal begynne i Kara. Kunne også tenkt meg noen råd ang. gear-upgrades utenom karazan. Driver å sparer til tanke-chesten fra badge vendoren på Quel'Thalas øya atm.

 

Armory: http://armory.wow-europe.com/character-she...ge&n=Rakinn

Du skal klare å tanke kara bare fint med det der.

Gå for badgegear, er veldig mye bra å plukke opp som kan brukes helt opp til SWP

Lenke til kommentar
Å ikke dø når man klarer å falle ned heisen er evig win.

 

Hadde jeg bare visst det før jeg valgte.. Har daua så uendelig mange ganger av den heisen :O

 

Uansett, så lurte jeg på om gearet mitt vil funke for å tanke Kara, da jeg nå har fått meg en guild og vi skal begynne i Kara. Kunne også tenkt meg noen råd ang. gear-upgrades utenom karazan. Driver å sparer til tanke-chesten fra badge vendoren på Quel'Thalas øya atm.

 

Armory: http://armory.wow-europe.com/character-she...ge&n=Rakinn

Du skal klare å tanke kara bare fint med det der.

Gå for badgegear, er veldig mye bra å plukke opp som kan brukes helt opp til SWP

 

hmm, 402 i defence tror jeg for lite. Trengte man ikke 490? Og hp over 10k?

Mye av gearet er dps gear, men det er lett å få bedre tanking gear fra quest.

Men the Sun eater er imba og hanskene.

Tanket du HC med det gearet der du har på deg?

 

Her har du en side til gear som anbefales før du begynner Kara:

http://www.tankspot.com/forums/gear-lists-...-gear-list.html

 

Jeg dinget forrgie uke og har dette tanking gearet: http://armory.wow-europe.com/character-she...os&n=Armand

 

Hvilke HC tror dere jeg kan gjør nå og er det godt nok til Kara?

Endret av Suder
Lenke til kommentar
Blacksmith og mining imo.

Det er det jeg er nå, riktignok veldig lav lvl. Jeg kommer nok til å drive mest med PvP, så målet var jo å få Stormherald. Men nå som det er såpass lett å få season 2 våpnene, blir det ikke da litt dumt å lvle opp blacksmithing så mye? Og er det da noen professions som kan være mer nyttige?

Lenke til kommentar
hmm, 402 i defence tror jeg for lite. Trengte man ikke 490? Og hp over 10k?

Mye av gearet er dps gear, men det er lett å få bedre tanking gear fra quest.

Men the Sun eater er imba og hanskene.

Tanket du HC med det gearet der du har på deg?

 

Tanker fint heroics, og har fullt tanke-gear (utenom en trinket). Mulig jeg hadde noe dps gear på når jeg logget av. I tanke-gear har jeg 500 defense, 13.2k unbuffet hp, 14k armor. ~21% dodge, ~16.5% parry, ~21% Block.

Endret av Sjoeoerret
Lenke til kommentar
hmm, 402 i defence tror jeg for lite. Trengte man ikke 490? Og hp over 10k?

Mye av gearet er dps gear, men det er lett å få bedre tanking gear fra quest.

Men the Sun eater er imba og hanskene.

Tanket du HC med det gearet der du har på deg?

 

Tanker fint heroics, og har fullt tanke-gear (utenom en trinket). Mulig jeg hadde noe dps gear på når jeg logget av. I tanke-gear har jeg 500 defense, 13.2k unbuffet hp, 14k armor. ~21% dodge, ~16.5% parry, ~21% Block.

 

Holder fint til Kara det. :)

Lenke til kommentar

Har nå fått 14600 hp unbuffed, 512 def, 16k armor, 18% dodge,17% parry, 24% block, 400 block.

Holder dette til Za, gruul, maggy osv? Guilden har begynt litt smått på maggy, tk og skal vel begynne ssc snart og lurer på hvordan jeg ligger ann da. Vil gå opp rundt 1000 hp når jeg får mgt trinketen og badges legsa, mangler bare 10 badges.

Lenke til kommentar

Ok, enten så har jeg nubet noe jævlig, ellers så er noe galt. Kjøpte meg Merciless 2h macen på onsdag, men mistet dramatisk mye crit i forhold til Gladiator 2h sverdet.

 

armory profil

 

Som dere ser har jeg nå 23.57% crit chance. Dette er i Battle\def stance. Når jeg slenger på Gladiator sverdet får jeg 29,25%. Men Merciless macen har da mer critical rating enn gladiator sverdet??? Hva er galt? Jeg har jo ikke _SÅ_ dårlig gear at 23% crit er sannsynlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...