Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Men GM'en min kan lage acanite Champion, så jeg tenker at jeg så smått begynner å samle inn mats til den. Dette vil nok koste meg rundt 300gull, men jeg klarte jo å skaffe 900g til hest og da skal jeg saktens klare 300 til AC også:)

Om det da ikke dropper noe bedre før den tid. alle matsa som jeg kjøper til AC kan uansett selges igjen for samme pris som jeg kjøpte dem for.

5300599[/snapback]

Nei nei nei ;(

Hehe , du er da artig da :=)

Hør på meg nå, ikke kast bort materilaer på det sverdet.

Skaff deg IBS fra AV, det er mye bedre og gratis;)

http://www.thottbot.com/?i=40261

Bruk de materialene heller til :

http://www.thottbot.com/?i=26925

eller

http://www.thottbot.com/?i=24809

Som du ser på det sverdet finnes det ikke noe bonuser i det hele tatt kun en proc.

http://www.thottbot.com/?i=26058

Men forstå meg rett jeg kjenner meg mye igjen i deg, var helt vill selv på sverd før, drev på og skulle prøve alt som var. Kasta bort masse gull på ah, på våpen som egentlig ikke var så bra likevel.. Ønsker bare at du ikke skal gå i samme felle og rote bort maths og gull på ting du overhode ikke får nytte av :)

Nok en gang må du absulutt han sverd sjekk heller ut det her :=)

http://www.thottbot.com/?i=35869

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette har virkelig vært min uke med uflaks i wow, førstroller jeg som nummer 2 på cloudkeeper legplates, så roller jeg som nummer 2 på bracers of might (begge disse droppet i pickup group i MC) også i går mistet jeg bloodlords defender pga master loot bug. :cry:

Lenke til kommentar
dette har virkelig vært min uke med uflaks i wow, førstroller jeg som nummer 2 på cloudkeeper legplates, så roller jeg som nummer 2 på bracers of might (begge disse droppet i pickup group i MC) også i går mistet jeg bloodlords defender pga master loot bug. :cry:

5301119[/snapback]

Pickup group i MC??

5302054[/snapback]

perfection har kjørt pickup groups i MC 2 ganger nå (med altsene sine). er endel folk på twisting nether uten en MC guild. så alle items blir rulla for. vi kom også ganske langt, drepte til og med geddon, da hadde vi ikke tid til flere.

Endret av AniWal
Lenke til kommentar

Spiller for tiden på den nyeste PVP servern, Chromaggus.

Servern starta vel for 3.5 uke siden ca.

Vi er i ZG nå, Drept Snake, Bat, Spider, Bloodlord.

Panther på 20% atm, går nok ned snart.

jeg har for øyeblikket mest DKP, så skulle Halberd of Smiting droppe i morgen er den min. Tok Bloodsoaked Pauldrons sist gang vi drepte han, fine :).

Det jeg lurer på er om jeg burde vente til Hakkar, og heller ta Zinrokh fra han.

Åpenbart et bedre våpen, men jeg tror Hakkar er minst 1.5 - 2 uker unna. Tiger og Hexxer kommer vi til å wipe på en stund tror jeg, fleste har grønt\blått gear,

og er litt i tvil om raid DPSen er nok på de bossene.

Synes jeg dere burde plukke opp halberd nå med en gang? :)

vi har ikke nok folk i guildet til MC enna btw....

Lenke til kommentar

jeg har for øyeblikket mest DKP, så skulle Halberd of Smiting droppe i morgen er den min. Tok Bloodsoaked Pauldrons sist gang vi drepte han, fine :).

Det jeg lurer på er om jeg burde vente til Hakkar, og heller ta Zinrokh fra han.

Åpenbart et bedre våpen, men jeg tror Hakkar er minst 1.5 - 2 uker unna. Tiger og Hexxer kommer vi til å wipe på en stund tror jeg, fleste har grønt\blått gear,

5302265[/snapback]

Hmm, hva med å vente og satse på OEB, hvis dere tar noen bosser i MC før Hakkar?

Lenke til kommentar

5302265[/snapback]

Hmm, hva med å vente og satse på OEB, hvis dere tar noen bosser i MC før Hakkar?

5302269[/snapback]

er egen DKP for ZG :)

Lenke til kommentar

5302265[/snapback]

Ja, ta den halberden, en i guilden brukte dkp på den, et meget bra våpen;)

Siden du er i tvil om det er nok dps på de neste bossene så kan du dra til litt ffor dem med den. Så spar opp til destroyer, det sverdet er helt utrolig bra;)

Lenke til kommentar

Her har det virkelig gått fort i svingende i det siste, to sider på én dag! Det var uvanlig mye aktivitet til denne tråden å være.

gamer73: Skal du ha raskt, gratis tankevåpen, gå for Bone Slicing Hatchet som dropper av (enkle) Maleki the Pallid i Stratholme.

Skal du ha et koselig tohåndssverd som ikke er kjempetregt, så er Warblade of Caer Darrow passe koselig. Det er en reward fra en lang serie av quests. Det første questet starter med Eva Sarkhoff som står utenfor Scholomance som spøkelse.

Disse questene kan ikke gjøres i raid, så samle sammen en god 5-mannsgruppe og deng undeads!

Lenke til kommentar

Vel, er uenig. Om man har såpass mye crit har man ofret massevis av AP. Jeg vinner _alle_ dueller mot prot warriors og jeg er arms/fury..jeg har lav crit % men 1210 AP.

5289921[/snapback]

Vis din profil er du snill.

Vil se på hva gear du bruker.

Kan ikke skjønne hva du bruker som gir deg så sykt mye ap.

Kameraten min har 1050 med BS og har det beste pvp utstyret fra mc + det andre som finnes i spillet.

Må se hva du har :)

5292642[/snapback]

Jeg kjører bare AP..snakker vi om HP er det en helt annen sak. Der er vi nede i 4500 :innocent:

Det skal også nevnes at det handlet om w vs w. så crusader slår alltid til. Men utenom en og bs så har jeg faktisk mer en denne fantastiske kompisen din. Mye takket være OEB vil jeg tro.

Men hvordan kan han ha så lite AP siden han har alt fra" mc + det andre som finnes i spillet?"

Edit: noe rart med quotingen.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Vel, er uenig. Om man har såpass mye crit har man ofret massevis av AP. Jeg vinner _alle_ dueller mot prot warriors og jeg er arms/fury..jeg har lav crit % men 1210 AP.

5289921[/snapback]

Vis din profil er du snill.

Vil se på hva gear du bruker.

Kan ikke skjønne hva du bruker som gir deg så sykt mye ap.

Kameraten min har 1050 med BS og har det beste pvp utstyret fra mc + det andre som finnes i spillet.

Må se hva du har :)

5292642[/snapback]

Jeg kjører bare AP..snakker vi om HP er det en helt annen sak. Der er vi nede i 4500 :innocent:

Det skal også nevnes at det handlet om w vs w. så crusader slår alltid til. Men utenom en og bs så har jeg faktisk mer en denne fantastiske kompisen din. Mye takket være OEB vil jeg tro.

Men hvordan kan han ha så lite AP siden han har alt fra" mc + det andre som finnes i spillet?"

Edit: noe rart med quotingen.

5303659[/snapback]

SKjønner at du kjører pue pvp build med så lite hp.

Jeg har nå 1050 ap med bs og 29,73 critt i zerk.

Det kameraten min mangler er å nå rank 12 for å få pvp epic armor, ellers har han det andre utstyret som er bra, han har ikke lagt ut profil på nette men han sier til meg at han har rundt 1200 atp med bs. (men han har og over 5k hp)

Ja, det er no Obsidian som gir deg mye ap. hele 41 str er jo konge.

Det er neste item på lista for meg.

Hva annet bruker du i tillegg til obidian?

Kan du ikke legge ut profilen din?

Se på min jeg har mye bra utstyr nå men greier enda ikke mer enn 1050 ap med bs og ice. :)

Lenke til kommentar

jeg må si meg enig i at AP eier crit, iallefall mot melee klasser, har sel 940ap (1171 med battleshout) men bare 19% crit i battle stance og 5600hp.

ingen melee er i nærheten av å slå meg, en gang i uken kan en eller annen rogue være heldig med sine stuns men shit happens

Lenke til kommentar
jeg må si meg enig i at AP eier crit, iallefall mot melee klasser, har sel 940ap (1171 med battleshout) men bare 19% crit i battle stance og 5600hp.

ingen melee er i nærheten av å slå meg, en gang i uken kan en eller annen rogue være heldig med sine stuns men shit happens

5304339[/snapback]

det har sikkert ingenting med det faktum at du har askhandi å gjøre :roll:

Lenke til kommentar
det har sikkert ingenting med det faktum at du har askhandi å gjøre  :roll:

5304583[/snapback]

nei :innocent: var det samme da jeg hadde bonereaver's edge

5304618[/snapback]

"jeg kjører ifra de aller fleste"

"det er fordi du har en ferrari"

"nei, jeg kjørte ifra dem når jeg hadde porsche også".

:p

Lenke til kommentar
det har sikkert ingenting med det faktum at du har askhandi å gjøre  :roll:

5304583[/snapback]

nei :innocent: var det samme da jeg hadde bonereaver's edge

5304618[/snapback]

"jeg kjører ifra de aller fleste"

"det er fordi du har en ferrari"

"nei, jeg kjørte ifra dem når jeg hadde porsche også".

:p

5304876[/snapback]

spinal/bonereaver er da ganske vanlige våpen nå til dags

det jeg mener er jo at det er veldig mange guilds på hver server som farmer ragnaros

Endret av Terje82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...