DeadbeaT Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 vel 33/25/2 er jo egentlig bare en 35/23/3 med variasjon da. vi kan si at rammen er 33/23/3 med 2 fri poeng, /care Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sorry for at den virket spydig, skulle skrive en del mer, men så begynte timen Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 tok den ikke som spydig jeg! men det er som det er, enten så går man for ms, tm og fyller inn som man vil, eller så tar man enten 3/5 flurry eller 41 arms for pvp, det er vel teorien back cookiecutter buildsa. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Den er jeg 100% med på, lurer på hva jeg skal satse på fremover, nærmer seg sommer så ser for meg kun pvp Blir nok å repsecce standard 35/23/3 og samle sammen S4 arenagear (når det kommer) 2000 arenapoints på onsdag... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Så 5% crit er ikke noe tess? Tror jeg går får mace da isåfall, stun er jo fint. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 5% crit er verdt å ofre for det de andre våpnene har å by på. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da var gearet gemma om så jeg slår enda litt hardere Nå mangler bare S4 start og nye legs. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er det som gjør at noen warrior bygger opp aggro fortere enn andre? Han ene jeg var med i heroics gikk det ikke ann å passere i aggro selv når jeg dps'a rett etter han angrep en. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er det som gjør at noen warrior bygger opp aggro fortere enn andre? Han ene jeg var med i heroics gikk det ikke ann å passere i aggro selv når jeg dps'a rett etter han angrep en. Fordi vi warriore er lagt for å holde på aggro? Har flere tricks som gir mye mer aggro enn litt skade. Om du da ikke går fullt ut med engang, da blir det vanskeligere. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Mente sammenlignet med andre warriors. Når jeg har spilt heroics har jeg best erfaring med paladins og druids, men det må da være fordi de andre warriorene manglet noe som denne warrioren hadde. Jeg trengte ikke vente med å dps-e, det var fullt kjør. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vel, hvis du chainpuller er sjelden rage et problem, så da er det bare å starte med shield slam og heroic strike med en gang. Da skal det mye til å stjele aggro. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ting som block value, expertise og hit har mye å si. Samtidig må warriorn ha litt vett i hodet, har sett mange som burner rage på heroic strikes og devastates. Istedet for å ha en SS-Revenge-deva-deva cycle. Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) hei jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pve. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever. setter pris på alle svar. Endret 24. mai 2008 av Skullchaser Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hei jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pvp. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever. setter pris på alle svar. Leveling og generell pvp, men du skal ikke bedrive noe PVP whatsoever? Så, er det pve eller pvp du skal drive med ? Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hei jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pvp. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever. setter pris på alle svar. Leveling og generell pvp, men du skal ikke bedrive noe PVP whatsoever? Så, er det pve eller pvp du skal drive med ? :!: en liten feil der. skal være pve ;D Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hei jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pve. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever. setter pris på alle svar. http://www.tankspot.com/forums/tankspot-li...emystified.html Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Mye HP/Defence Block,Parry,Dodge trenger jeg for Kara og Heroics? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Mye HP/Defence Block,Parry,Dodge trenger jeg for Kara og Heroics? http://www.tankspot.com/forums/warrior-ref...e-minimums.html Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 På tide å bytte ut Moroes beltet nå. Har allerede 2 badge items med expertise på, så kjøper jeg http://thottbot.com/i34941 er jeg cappa. Men samtidig lacker jeg litt dodge, så vurderer også http://thottbot.com/i33279 Hva tror dere? =D Link til charren i siggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå