Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Haste skal visst være en fin stat for arms-warriors så vidt meg bekjent, mere rage er alltid fint... Dog aldri testa selv så kan ikke uttale meg med sikkerhet.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ok..skal lese meg litt opp på Haste:) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hadde jeg vært hjemme kunne jeg linka til en fin post på elitistjerks, men så har det seg slik at jeg sitter på skolen, men bør ikke være så vanskelig å finne Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 takk for tips:) Skal prøve å søke på det når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vel nå var jeg hjemme så kan like greit linke det http://elitistjerks.com/f31/t22705-dps_warrior_compendium/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Blir en dobbelpost her nå. Nå har jeg endelig kommet til 337 blacksmithing og tiden for å bestemme seg for mace eller sword har kommet. Blir hovedsaklig arena det går i, men også litt kara/heroics så one-hander vil også bli laget, så jeg spør enkelt og greit, hva hadde dere valgt? Jeg sliter litt med å velge da sverdet frister til arms-raiding, mens jeg er mer i tvil hva jeg vil ha i arena... Slenger også med en armorylink, eneste feilen er hourglass, den byttes ut med medallion for pvp og ja jeg vet om lolgems.... Men gjerne kom med kritikk til resten av gearet også... http://sylvanas-eu.warcrafter.net/Meridoc Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Swords er greit med tanke på det utrolig bra tank sverdet du kan lage i tilfelle du respeccer eller bare ha det til off+set. Og i tillegg får du Lionheart, men jeg har aldri levlet BS så skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tanking er en ikke sak for meg, eneste tanking jeg bedriver er off-tanking i furyspec Men som sagt, one-hander kommer også til å brukes aktivt da jeg ofte respeccer fury for raids... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tanking er en ikke sak for meg, eneste tanking jeg bedriver er off-tanking i furyspec Men som sagt, one-hander kommer også til å brukes aktivt da jeg ofte respeccer fury for raids... mace, har sagt det før. Stun som er nydelig i arena og imo den beste 1hand av av alternativa til BS Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vet dere hva som er overpowered? --> Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mace er best for arena. OM DU IKKE GÅR MED SHAMAN. Da er mace = sword. Ville gått mace uansett siden da har du valget til å bytte til combo's uten shamans. Leker meg med s3 sword på warren av og til dog, er morsomt (Altfor mange spare pts uansett, har vengeful longbow også hehe) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Gief. Jeg begynte med pvp alt for sent, tar jo evigheter å få nok poeng til å bli konkurransedyktig når du møter 2x vengeful på 1600 rating. :< Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hehe, hadde samme problemet, men meg og bruttern har nå 3/5 vengeful begge to så vi begynner å blir konkurransedyktige mot vengefulteams(vengeful våpen kan være litt skummelt til tider, men ikke alltid ). Håper vi klarer å klatre til endel høyere rating før s4 ettersom vi trenger mer gear før den tid. Endret 21. april 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det er det jeg og satser på. Har også begynt å spille pvp med paladinen min (Kuldesjokk ville ha meg med), så det er litt krav til Battlegrounds og. -_- Dog, Shaman/lolret/warrior er meget gøy å spille. Helt vill burst. Synd shamanen vår kommer til å slutte nå, han er kjempebra. Red.: Roguen har 2/5 Vengeful nå, så jeg begynner å klare litt (skal spille i kveld og i morgen), men merker fortsatt når 4/5 vengeful warriors med s3 mace dasker meg. Au. Vondt. Endret 21. april 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, synd shamanen slutter, kan hende jeg forsvinner etterhvert også (sommer ute) Men 79-80 som er "hitcap" i pvp for warrior var det ikke? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 5% Jeg er jo også en del borte i sommer, vet du. Kommer nok til å ta seg opp til høsten. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Slackers Hvem skal jeg spille arena med da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Meg. Er nok kanskje 4 resets hvor jeg ikke kan spille, men ellers fri. Og dette er juli. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Sliter litt med hit hvis jeg skaffer meg veteran ringen da... Men tenkte på mer enn ferien du... Gulrot, meg, rekker nok å holde 2v2 i live, men ikke mer enn det... Edit: Andre items enn violet signet som er fint egnet hitrating item til pvp? Endret 21. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Høhø. Og jeg har fri i nesten hele Juni. Nå snakker vi Kulde: Bytt ut et par gems, er ikke værre Og den ringen du får for 50 spirit shards har vel hit, tror jeg? Endret 21. april 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå