Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir en dobbelpost her nå.

Nå har jeg endelig kommet til 337 blacksmithing og tiden for å bestemme seg for mace eller sword har kommet.

Blir hovedsaklig arena det går i, men også litt kara/heroics så one-hander vil også bli laget, så jeg spør enkelt og greit, hva hadde dere valgt? Jeg sliter litt med å velge da sverdet frister til arms-raiding, mens jeg er mer i tvil hva jeg vil ha i arena...

Slenger også med en armorylink, eneste feilen er hourglass, den byttes ut med medallion for pvp og ja jeg vet om lolgems.... Men gjerne kom med kritikk til resten av gearet også...

http://sylvanas-eu.warcrafter.net/Meridoc

Lenke til kommentar
Tanking er en ikke sak for meg, eneste tanking jeg bedriver er off-tanking i furyspec :)

Men som sagt, one-hander kommer også til å brukes aktivt da jeg ofte respeccer fury for raids...

mace, har sagt det før.

Stun som er nydelig i arena og imo den beste 1hand av av alternativa til BS

Lenke til kommentar

Mace er best for arena. OM DU IKKE GÅR MED SHAMAN. Da er mace = sword.

Ville gått mace uansett siden da har du valget til å bytte til combo's uten shamans.

Leker meg med s3 sword på warren av og til dog, er morsomt :p (Altfor mange spare pts uansett, har vengeful longbow også hehe)

Lenke til kommentar

Hehe, hadde samme problemet, men meg og bruttern har nå 3/5 vengeful begge to så vi begynner å blir konkurransedyktige mot vengefulteams(vengeful våpen kan være litt skummelt til tider, men ikke alltid :p). Håper vi klarer å klatre til endel høyere rating før s4 ettersom vi trenger mer gear før den tid.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Det er det jeg og satser på. Har også begynt å spille pvp med paladinen min (Kuldesjokk ville ha meg med), så det er litt krav til Battlegrounds og. -_-

Dog, Shaman/lolret/warrior er meget gøy å spille. Helt vill burst. Synd shamanen vår kommer til å slutte nå, han er kjempebra.

Red.: Roguen har 2/5 Vengeful nå, så jeg begynner å klare litt (skal spille i kveld og i morgen), men merker fortsatt når 4/5 vengeful warriors med s3 mace dasker meg. Au. Vondt.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Sliter litt med hit hvis jeg skaffer meg veteran ringen da...

Men tenkte på mer enn ferien du...

Gulrot, meg, rekker nok å holde 2v2 i live, men ikke mer enn det...

Edit: Andre items enn violet signet som er fint egnet hitrating item til pvp?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...