Lycantrophe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Leggings of the Resolute Defender fra Netherstorm. Beste pre-epic leggings, eod. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 For mer stamina og dodge, ja, men ikke om du ikke klarer å holde deg crit-immun, da det er mindre defense på Timewarden's Leggings. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er critimmune med de legsa, har aldri tanka engang Har en ting fra kara og det er en cloak resten er greens, blues og et par epics fra dungeons på vei til 70.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er mer defense rating på Felsteel enn Timewarden's, ergo lettere å forbli crit-immune med Felsteel. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Heisann. Har nå vært 70 en stund med warrioren min, og har ille lyst å begynne med pve. Problemet er att jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal starte =/ Så hadde håpet at noen her kunne ha hjulpet meg litt på vei med specc/gear og hvor jeg begynner Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Altså, først må du jo fortelle om du vil være DPS(Fury) eller tank (Protection) Den beste veien å starte uansett er vel å begynne å gjøre heroics og farme mats til noen crafted items. Som du kan kjøpe av BS/Engineer. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kan og legge til at det går fint an å vere DPS med arms om gearet er greitt nok og du har ein god swing timer ( Quartz ). Det er jo og ett vanskeleg build i motsetning til Fury då, og krever meir av gear og eigne ferdigheiter. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ville heller brukt azcastbar siden også viser latencien din sånn at du kan time enda bedre, men joda arms funker, men igjen, Fury funker ofte bedre... Husker dog en diskusjon litt baki her, ble diskutert hvordan blood frenzy kunne påvirke arms i positiv retning hvis du var i en melee heavy gruppe og slekt... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ville heller brukt azcastbar siden også viser latencien din sånn at du kan time enda bedre, men joda arms funker, men igjen, Fury funker ofte bedre... Husker dog en diskusjon litt baki her, ble diskutert hvordan blood frenzy kunne påvirke arms i positiv retning hvis du var i en melee heavy gruppe og slekt... Med Impslam så skal det ganske høy latency til for at det skal bli ganske vanskeli å time http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=58960 <- MS DPS GUIDE og Theorycraft på hvorfor MS dpser med Bloodfrenzy er bra å ha med i en 25mans situation. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Altså, først må du jo fortelle om du vil være DPS(Fury) eller tank (Protection) Den beste veien å starte uansett er vel å begynne å gjøre heroics og farme mats til noen crafted items. Som du kan kjøpe av BS/Engineer. Hadde tenkt og bli tank. Er selv BS(360). Fant forresten denne guiden angående gear; LINK Ser den grei ut eller er den utdatert? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 @ Samebob, vet godt at det skal mye latency til, men 0,05 sek er fortsatt 0,05 sek. Jo mer nøyaktig, jo bedre DPS.... Men det blir mer pirk Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Leste litt på Elitistsjerk forumet i dag for moro skyld, ikke spilt warrior noe spesielt i TBC men tenkte jeg skulle lese litt. Men så kommer jeg over noe som jeg aldri har set før, at fury warriors nå skal helst ha 2x Slow våpen, altså 2.60++ i i MH og OH.. Stemmer dette? Husker i alle fall før når jeg spilte fury ville man helst ha en rask offhand for mer rage. Lurer litt på det da jeg kjøper meg 103 dps offhanden fra badges når det kommer men usikker på om jeg skal ta den som er slow eller fast. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er vel noe med at man skal få mer ut av flurry at man velger to trege våpen, etter TBC er rage sjelden et problem i end-game, er vel også derfor det nå går fint med to trege.... Kan ikke komme på andre grunner enn flurry dog Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Whirlwind hitter med begge våpenen nå, så slow OH = marginalt mer dps. Det med rask OH = MER rage er vel også litt feil, det er vel mer det at en rask OH = mer stabil rage og gjør det lettere å manage ragen du får. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kunne noen linka meg en fin PvP build? Skal spille arena. ...nei, jeg orker ikke å lete... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 http://www.wowhead.com/?talent=LV0xdGbqMbdbZVVzu0xRZc for dual melee m/ TM (typ WRD WRetriS og slikt, to melee offensive spillere) http://www.wowhead.com/?talent=LV0xdGbqMbzbZVVzI0xRc for flurry, ingen TM http://www.wowhead.com/?talent=LVzxdAbqMhdboVVzu0x for deg som fortsatt tror på ER Lenke til kommentar
tsk2k Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vit at warriors er en pain å levle Kunne trengt en aldri så liten buff i 1v1 også. N: Tsk L: 70 C: Warrior R: Orc Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rigos&n=Tsk Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det var vel en veldig spesiell spec? Ville ikke greid meg uten enrage/ph/ss/anti disarm personlig.. Og dumpe resi'n som en warrior i s3 er egentlig suicide når mages kan allerede droppe deg fra 100 til 0% om du blir catchet i kidney i zerker mot rmp? Warriors er helt greie å lvle nå, dog vi er svake 1v1. (Det var ille etter wow release, det kan jeg være enig i dog) Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du må også komme deg til Revered med Keepers of Time for head-enchant (16 defense rating, 17 dodge rating). Etter dette ville jeg skaffet meg nytt våpen og skjold, samt fått tak i 25% block-chance og byttet ut DPS-biter med protection-biter. Gemmingen er forsåvidt grei, men personlig tar jeg Stamina-gems i alle mine sockets. Hvorfor 25% block chance? Holder at Dodge, Parry og Block tilsammen er 27-28%~ et sted for å bli crushimmune med shield block. 100% holder ikke siden det er level 73 mobs som det er interessant å være crushimmune på. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du må også komme deg til Revered med Keepers of Time for head-enchant (16 defense rating, 17 dodge rating). Etter dette ville jeg skaffet meg nytt våpen og skjold, samt fått tak i 25% block-chance og byttet ut DPS-biter med protection-biter. Gemmingen er forsåvidt grei, men personlig tar jeg Stamina-gems i alle mine sockets. Hvorfor 25% block chance? Holder at Dodge, Parry og Block tilsammen er 27-28%~ et sted for å bli crushimmune med shield block. 100% holder ikke siden det er level 73 mobs som det er interessant å være crushimmune på. Stemmer, det er nesten umulig å ikke være crushimmune med shieldblock. Hvis du ikke springer rundt i grønt levlegear da. Men du må først vente til T6 instancene hvor du kan bli passive crush immune, dvs over 100% avoidance (husker ikke nøyaktig hvor mye). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå