Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Grunnleggende skills og gode teammates har mer å si. En 4% DPS upgrade er jo fin å ha der marginene teller, men det snur ikke alt på hodet. Og for gamer73, som absolutt ikke er den største wownerden, så vil det ikke ha noe å si.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller litt på warrioren min for tiden. Er lvl 43, men sliter når jeg skal tanke. Jeg genererer rage alt for sakte for å kunne holde aggro på mobsene, fra jeg starter å angripe en mob til resten av gruppa begynner tar det gjerne 5 sekunder uansett hvor mye jeg maser på de.

Noen tips til hvordan jeg kan generere rage fort nok? hva er optimal speed på våpen f.eks?

Lenge siden ejg lvla selv, men har du berserker rage i din level? I så fall tror jeg den er grei å bruke for litt ekstra rage.

Lenke til kommentar
Zerker rage gir kun rage hvis du speccer for det...

Bare å bruke berserker rage, gå over i defence stance, ta litt ekstra skade og få litt ekstra rage og dermed ha muligheten til å kjøre opp sunder armor litt kjappere på flere mobs enn du vanligvis ville hatt. Tror det var derfor berserker rage ble nevnt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At talentet er bra er jeg enig i, men hva ville du ofret?

I toppen av talent-treet kan det bare taes poeng fra imp. overpower og impale. I den nedre delen er Blood Frenzy, Imp. Spamstring, Second Wind og Imp. Intercept alle bedre alternativer.

Det verste med det buildet (utenom ingen SS) er at full duration disarms svir noe utrolig.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Bare å bruke berserker rage, gå over i defence stance, ta litt ekstra skade og få litt ekstra rage og dermed ha muligheten til å kjøre opp sunder armor litt kjappere på flere mobs enn du vanligvis ville hatt. Tror det var derfor berserker rage ble nevnt.

Den beste måten å få rage på er "X" (default)! Ekstra fin om det er 5 man eller raidtrash. I tillegg proccer du enrage (og/eller second wind avhengig av levelen), noe som hjelper på DPSen i tillegg.

EDIT: Ups, dobbelpost, men mer chill å quote da.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Den nye speccen din er det jeg siktet etter, du mister 1 imp hamstring og 3 2hand spec for et mye bedre talent (4% mortal strike og 1 sekund mindre CD på MS)

Du vil ikke ha rage problemer uansett hva med den speccen derfor er anger managent egentlig ikke så veldig brukbart.

Dog, Disarms vil svi så hardt at du respeccer før du har gjort ukens 10 games :p Speccen er selvfølgelig sterkere mot alle priest teams dog.

Lenke til kommentar

Hei.

Har lenge gledet meg til og starte med kara raid ;)

Siden jeg ikke har spillt noe lenge, vet jeg ikke hvilket utstyr jeg trenger før jeg går inn :blush:

Derfor lurte jeg på om noen kunne sjekke utstyret mitt og gi meg noen tips til hva jeg trenger evt om jeg er klar til og prøve kara.

Sitter på Fis-basis PC med begrenset tilgang, så jeg får dessverre ikke til og linke armory :ermm:

Hadde vært fint om noen kunne ta seg bryet og gjøre det for meg :innocent:

Nick: Sargoth

Server: Neptulon

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n&n=Sargoth

Det første du trenger er 490 defense (kanskje du er crit-immun fra Resillience, men defense er en hendigere stat). Det neste er et slikt talent-build: http://wowhead.com/?talent=LV0cZVZbEtoGMzcest

Du må også komme deg til Revered med Keepers of Time for head-enchant (16 defense rating, 17 dodge rating). Etter dette ville jeg skaffet meg nytt våpen og skjold, samt fått tak i 25% block-chance og byttet ut DPS-biter med protection-biter. Gemmingen er forsåvidt grei, men personlig tar jeg Stamina-gems i alle mine sockets.

Min egen warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Sneglen

Lenke til kommentar

hei, lurer på on noen kunne hjelpe meg litt, driver å levler min første char nå, lurer på hvordan jeg kan gjøre så jeg bytter stances ved å bar trykke på en knapp? har leste en sted i denne tråden hvordan man kunne gjøre så man byttet våpen når man byttet stance, kunne tenkt meg sverd og skjold når jeg byttet til defence, bruker til vanelit 2h sword, finner ikke der det sto hvordan man gjorde dette, hilsen warrior level 62:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...