likferd Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Var i DM i går og jeg var så heldig at Foror's Compendium of Dragon Slaying droppa , får vel gjort questen neste uke siden guildet allerede tok henne ned på mandag. Hvilken enchant anbefaler dere på Quel'Serrar? Har selv vurdert Crusader enchant men spørr først her om noen hadde noen tips til meg. 5297718[/snapback] Til bruk som tankevåpen antar jeg? 15 agility uten tvil. 0.75% dodge samt mer crit og armor. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Crusader gir deg bedre aggro. Agility +15 gir deg mer Dodge og crit. Dodge i seg selv er litt tvilsomt i tanksammenheng, selv om det naturligvis er bra. Spikes er litt farlige. Agi 15 er ingen dum enchant, men jeg liker bedre den ekstra aggroen fra Heal + dps increase. I mine øyne er crusader en bedre tank enchant. Endret 16. desember 2005 av GRendal Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Crusader gir deg bedre aggro. Agility +15 gir deg mer Dodge og crit. Dodge i seg selv er litt tvilsomt i tanksammenheng, selv om det naturligvis er bra. Spikes er litt farlige. Agi 15 er ingen dum enchant, men jeg liker bedre den ekstra aggroen fra Heal + dps increase. I mine øyne er crusader en bedre tank enchant. 5299913[/snapback] Samme her. Har denne nå http://www.thottbot.com/?i=51416 Droppa fra Bloodlord på onsdag, satte på crusader i går. Som Likferd sier er + 15 agility bra, men Crusader føles en tanke bedre i tank sammenheng Endret 16. desember 2005 av Darkrevan Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Jeg bruker noe som heter wardrobe.Der har jeg definert følgende : PVP, TANK, MOUNT og FR (man kan også lage flere) Du kan her legge inn hva du vil at skal brukes til en hver anledning. Jeg ser at man må ha Chronos instalert som en requirement til denne wardrobe addon'en. Jeg skjønte ikke helt hva Chronos gjorde egentlig, men fungerer det knirkefritt? 5293137[/snapback] Beklager den tiden det har tatt og svare deg på det her kompis Men det forumet her har virkelig hakket og vært ustabilt de siste dagene. Ser nå ut til at det har bedret seg. Jeg skal sjekke det her da jeg kommer hjem fra jobb i dag, tror muligens det er feil addon med navn wardrobe jeg har gitt deg link til. Bruker ikke Chronos, den wardrobe jeg har trenger ikke det. Foresten må vise deg mitt nye tanke sverd http://www.thottbot.com/?i=51416 Det fikk jeg på onsdag etter et ZG guild run. Var MT denne dagen, og jeg skal love deg at fingrene var kalde og nærvøsiteten var stor. Hadde aldri tanket noen av de bossene her før, så da guilden "gave me the honour" var jeg stolt:) Enda bedre følte jeg meg etter at vi tok bat bossen og snake bossen på første forsøk. Så var det Bloodlord sin tur (han som dropper sverdet ovenfor) Han er en tøff djevel som må håndteres riktig, her ble det to wipes dessverre, så jeg som var så høyt opp datt litt ned igjen. Jeg sjekket med en kamaerat hva som kunne gjøres for det som var problemet var at han plutselig "tok helt av" og løp etter casters. Den tredje gangen vi prøvde gikk det helt fint, han slapp aggro bare en gang, men da skiftet jeg til zerk, intercept og tilbake til def. taunt, og trakk han tilbake. Når han daua og ML viste frem sverdet... oh what a great feeling De to første gangene fikk jeg "im watching you Darkrevan" og når du får det på deg må du ikke gjøre noen ting, da dør man på ett slag. Endret 16. desember 2005 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Beklager den tiden det har tatt og svare deg på det her kompis Men det forumet her har virkelig hakket og vært ustabilt de siste dagene. Ser nå ut til at det har bedret seg. Jeg skal sjekke det her da jeg kommer hjem fra jobb i dag, tror muligens det er feil addon med navn wardrobe jeg har gitt deg link til. Bruker ikke Chronos, den wardrobe jeg har trenger ikke det. Foresten må vise deg mitt nye tanke sverd http://www.thottbot.com/?i=51416 Det fikk jeg på onsdag etter et ZG guild run. Var MT denne dagen, og jeg skal love deg at fingrene var kalde og nærvøsiteten var stor. Hadde aldri tanket noen av de bossene her før, så da guilden "gave me the honour" var jeg stolt:) Enda bedre følte jeg meg etter at vi tok bat bossen og snake bossen på første forsøk. Så var det Bloodlord sin tur (han som dropper sverdet ovenfor) Han er en tøff djevel som må håndteres riktig, her ble det to wipes dessverre, så jeg som var så høyt opp datt litt ned igjen. Jeg sjekket med en kamaerat hva som kunne gjøres for det som var problemet var at han plutselig "tok helt av" og løp etter casters. Den tredje gangen vi prøvde gikk det helt fint, han slapp aggro bare en gang, men da skiftet jeg til zerk, intercept og tilbake til def. taunt, og trakk han tilbake. Når han daua og ML viste frem sverdet... oh what a great feeling De to første gangene fikk jeg "im watching you Darkrevan" og når du får det på deg må du ikke gjøre noen ting, da dør man på ett slag. OK..så kanskje det ikke er wardrobe nei..godt å høre hehe. Jeg har ikke lagt det inn enda fordi jeg har stusset over hva chronos er liksom..og har hørt at chronos senker ytelsen betraktelig.. Har lagt inn ATLAS ihvertfall..men skal også legge inn noen warrioraddons, men vet ikke helt hvilke enda.. Et Nydelig sverd. Der har du END-GAME-TANKE-SVERD..Gratz! Selv laget GM dette til meg. http://www.thottbot.com/?i=16136 Det er kjapt som bare det og med en fin DPS..OG ikke minst så ser det utrolig konge ut med flamme-glow'en. Jeg byttet fra thrash blade til dette som tankevåpen, da jeg har forstått at jo kjappere våpen..jo mer rage bygger seg opp..jo lettere å trekke til seg aggro. Dette sverdet er også utrolig stilig i combinasjon med thrash blade for dual wield fun, selv om 2H får ned fienden kjappere:) (ihvertfall elite mobs som tåler litt) Og jeg er ikke fury-specca. Må være kult å være MT i ZG ja...gleder meg til den dagen kommer for meg. Så kult at han sier det da...Hører man stemmen også fra høytalerne? KONGE i så fall..Så kan man svare ham...Å REIS TIL HELVETE MED DEG! eller noe hehe.. Jeg har merket at talent poeng i prot treet sikkert har litt å si på min aggro-holding..Det er svært svært sjelden noen som helst klarer å trekke aggro bort fra meg om jeg har fått litt tid til å bygge den. BARON satt som klistret på meg begge gangene jeg har MT'et ham. Måtte bare bruke Taunt helt i starten før jeg hadde fått bygget aggro opp nok. Men bosser post-Stratholm er sikkert endel mer vrange:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Beklager den tiden det har tatt og svare deg på det her kompis Men det forumet her har virkelig hakket og vært ustabilt de siste dagene. Ser nå ut til at det har bedret seg. Jeg skal sjekke det her da jeg kommer hjem fra jobb i dag, tror muligens det er feil addon med navn wardrobe jeg har gitt deg link til. Bruker ikke Chronos, den wardrobe jeg har trenger ikke det. Foresten må vise deg mitt nye tanke sverd http://www.thottbot.com/?i=51416 Det fikk jeg på onsdag etter et ZG guild run. Var MT denne dagen, og jeg skal love deg at fingrene var kalde og nærvøsiteten var stor. Hadde aldri tanket noen av de bossene her før, så da guilden "gave me the honour" var jeg stolt:) Enda bedre følte jeg meg etter at vi tok bat bossen og snake bossen på første forsøk. Så var det Bloodlord sin tur (han som dropper sverdet ovenfor) Han er en tøff djevel som må håndteres riktig, her ble det to wipes dessverre, så jeg som var så høyt opp datt litt ned igjen. Jeg sjekket med en kamaerat hva som kunne gjøres for det som var problemet var at han plutselig "tok helt av" og løp etter casters. Den tredje gangen vi prøvde gikk det helt fint, han slapp aggro bare en gang, men da skiftet jeg til zerk, intercept og tilbake til def. taunt, og trakk han tilbake. Når han daua og ML viste frem sverdet... oh what a great feeling De to første gangene fikk jeg "im watching you Darkrevan" og når du får det på deg må du ikke gjøre noen ting, da dør man på ett slag. OK..så kanskje det ikke er wardrobe nei..godt å høre hehe. Jeg har ikke lagt det inn enda fordi jeg har stusset over hva chronos er liksom..og har hørt at chronos senker ytelsen betraktelig.. Har lagt inn ATLAS ihvertfall..men skal også legge inn noen warrioraddons, men vet ikke helt hvilke enda.. Et Nydelig sverd. Der har du END-GAME-TANKE-SVERD..Gratz! Selv laget GM dette til meg. http://www.thottbot.com/?i=16136 Det er kjapt som bare det og med en fin DPS..OG ikke minst så ser det utrolig konge ut med flamme-glow'en. Jeg byttet fra thrash blade til dette som tankevåpen, da jeg har forstått at jo kjappere våpen..jo mer rage bygger seg opp..jo lettere å trekke til seg aggro. Dette sverdet er også utrolig stilig i combinasjon med thrash blade for dual wield fun, selv om 2H får ned fienden kjappere:) (ihvertfall elite mobs som tåler litt) Og jeg er ikke fury-specca. Må være kult å være MT i ZG ja...gleder meg til den dagen kommer for meg. Så kult at han sier det da...Hører man stemmen også fra høytalerne? KONGE i så fall..Så kan man svare ham...Å REIS TIL HELVETE MED DEG! eller noe hehe.. Jeg har merket at talent poeng i prot treet sikkert har litt å si på min aggro-holding..Det er svært svært sjelden noen som helst klarer å trekke aggro bort fra meg om jeg har fått litt tid til å bygge den. BARON satt som klistret på meg begge gangene jeg har MT'et ham. Måtte bare bruke Taunt helt i starten før jeg hadde fått bygget aggro opp nok. Men bosser post-Stratholm er sikkert endel mer vrange:) 5300179[/snapback] Dessverre får du ikke høre det Surt egentlig for det hadde nok vært tøft å få det over høytalerne hehe Ja, du kan glede deg til ZG, det gir spillet en helt ny vinkel, ingen bosser der eller i mc kan sammenlignes med det du har gjort før. Etter at vår guild kom godt i gang med mc så har jeg kutta ut pvp. Var så lei alle tullinga der som bare zerga flag og ikke kunne spille. Så jeg bestemte meg for å kjøre på med guild stuff i steden, før var jeg veldig aktiv i pvp fordi det var en stund veldig gøy. Men ikke nå mer. Satser nå kun på instancer og koser meg med det Fint sverd det du har der, men etter min mening ikke verdt gullet eller maths for den saks skyld. Speed har ikke så mye å si for å holde aggro, det er skaden som man utgjør på et treff som er avgjørende og ikke minst at en warrior får bygd opp aggro før dps startes;) For et eksempel en situasjon en mage har aggro i et baron run. (har testa dette mange ganger) gir jeg da han et ms strike med critt snur moben seg mot meg med en gang pga skaden jeg utgjør. Derfor ser ikke jeg på speed som så viktig Var jeg deg ville jeg heller ha spart det gullet og gått for det sverdet jeg brukte før. http://www.thottbot.com/?i=23785 Dropper ofte fra Rend i UBRS (Tas lett med 10 man raid grp) Denne er også fin, på en måte bedre fordi du får stamina og strength gratis på våpnet http://www.thottbot.com/?i=35735 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Ja..skal bli kult med MC osv... Selv har jeg begynt å få litt sansen for pvp, men egentlig kun pga rewards'ene jeg kan få... Men joda..sverdet er ikke det beste, men på en rekke sider anbefales det at man ikke har sverd som er tregere enn 2.0 i speed. Man må også tenke på at Heroic strike drar stor nytte av et kjapt våpen når det kommer til aggro build. Man får lagt på flere heroic strike i en kamp med et kjapt våpen enn et tregt. Trash blade er jo 2.6 eller noe så dette er ihvertfall ikke et bra tank våpen. Sverdet kosta meg ikke noe som helst egentlig..bare noen mats som jeg ikke trenger til andre ting..Men som du sier så er det bedre sverd der ute, men dem skal liksom droppe da. Og jeg har ikke sett et eneste bra tank våpen droppe enda, så da kjørte jeg safe og fikk laget rapieren. Drop kan mer regnes som bonus:) Selv om jeg grinder etter valor da:) Men dette er lettere å grinde etter, da det maks er to spillere som triller på det om det dropper liksom. Alle melee klasser vil jo rolle for ethvert 1H sverd så der er sjansen mindre liksom. Utenom dem som har +def da...som stort sett er forbeholdt warriors i raid og partys..men dem er jo heller av den sjeldne sort. Dessuten ble også rapieren laget for dual-wield fun. Og "fun-faktoren" betyr mye for meg enda i wow EDIT: Dessuten skal det mye til før jeg velger øks framfor sverd. Litt pga at jeg er swordspecca og litt pga at jeg liker best sverd i sin helhet. Men klart..dropper det en über-øks så skal man ikke se bort ifra at jeg bruker det til et bedre eller like bra sverd dropper. Endret 16. desember 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ja..skal bli kult med MC osv... Selv har jeg begynt å få litt sansen for pvp, men egentlig kun pga rewards'ene jeg kan få... Men joda..sverdet er ikke det beste, men på en rekke sider anbefales det at man ikke har sverd som er tregere enn 2.0 i speed. Man må også tenke på at Heroic strike drar stor nytte av et kjapt våpen når det kommer til aggro build. Man får lagt på flere heroic strike i en kamp med et kjapt våpen enn et tregt. Trash blade er jo 2.6 eller noe så dette er ihvertfall ikke et bra tank våpen. Sverdet kosta meg ikke noe som helst egentlig..bare noen mats som jeg ikke trenger til andre ting..Men som du sier så er det bedre sverd der ute, men dem skal liksom droppe da. Og jeg har ikke sett et eneste bra tank våpen droppe enda, så da kjørte jeg safe og fikk laget rapieren. Drop kan mer regnes som bonus:) Selv om jeg grinder etter valor da:) Men dette er lettere å grinde etter, da det maks er to spillere som triller på det om det dropper liksom. Alle melee klasser vil jo rolle for ethvert 1H sverd så der er sjansen mindre liksom. Utenom dem som har +def da...som stort sett er forbeholdt warriors i raid og partys..men dem er jo heller av den sjeldne sort. Dessuten ble også rapieren laget for dual-wield fun. Og "fun-faktoren" betyr mye for meg enda i wow EDIT: Dessuten skal det mye til før jeg velger øks framfor sverd. Litt pga at jeg er swordspecca og litt pga at jeg liker best sverd i sin helhet. Men klart..dropper det en über-øks så skal man ikke se bort ifra at jeg bruker det til et bedre eller like bra sverd dropper. 5300357[/snapback] Hehe skjønner:) Men skal du få noe ut av dual wield bør du respecce til fury Det jeg fortalte deg om sword speed er info jeg har fått av to warriors på min server som er med i en guild som heter Blazing Phoenix De er RL kamerater og jeg stoler 110 prosent på hva dem sier, de er på min alder, og har holdt på med wow helt siden beta og tidligere DAOC, og EQ spillere Vil du ha det morro med dual - wield og få noe ut av det bør du satse på Dal Rend Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har nå endelig greid å bli lvl 54, nesten 55, men mangler grindested, eller har ikke funnet noen som er "perfekt", har grinda satyrer en stund, men de begynner å bli "Grønne". Det jeg ser etter er den kjappeste måten for en stakkarslig warrior å bli lvl 60 Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har nå endelig greid å bli lvl 54, nesten 55, men mangler grindested, eller har ikke funnet noen som er "perfekt", har grinda satyrer en stund, men de begynner å bli "Grønne". Det jeg ser etter er den kjappeste måten for en stakkarslig warrior å bli lvl 60 Noen som har noen tips?? 5300492[/snapback] Ta alle quester i Felwood og Winterlands, lette og fine quester som gir raskt xp :=) Silithus er og bra har jeg hørt, men jeg var allerede 60 da det landet ble innført så jeg har ikke testa det som xp sted. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hehe skjønner:)Men skal du få noe ut av dual wield bør du respecce til fury Det jeg fortalte deg om sword speed er info jeg har fått av to warriors på min server som er med i en guild som heter Blazing Phoenix De er RL kamerater og jeg stoler 110 prosent på hva dem sier, de er på min alder, og har holdt på med wow helt siden beta og tidligere DAOC, og EQ spillere Vil du ha det morro med dual - wield og få noe ut av det bør du satse på Dal Rend jo takk for råd:) Det virker som det da er litt delte meninger om det med speeden da. Joa, vet at fury hadde vært tingen til dual-wield, men jeg bruker bare dual til "fun" så det blir ikke aktuelt å respecce:) Men det er også på tide å bytte ut min trofaste Truesilver Champ. Men det er liksom ingen grønne sverd som er bra nok....klart noen av dem gir mer skade, men jeg vil ikke ha sverd med speed på 3.8...orker ikke vente sååå lenge på et hugg. Og sant og si så har jeg vel helelr aldri opplevd at det har droppet en bedre 2H enn TC...annet et par palasverd med int...som jeg passer til min palavenn eller andre palas. Men GM'en min kan lage acanite Champion, så jeg tenker at jeg så smått begynner å samle inn mats til den. Dette vil nok koste meg rundt 300gull, men jeg klarte jo å skaffe 900g til hest og da skal jeg saktens klare 300 til AC også Om det da ikke dropper noe bedre før den tid. alle matsa som jeg kjøper til AC kan uansett selges igjen for samme pris som jeg kjøpte dem for. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har nå endelig greid å bli lvl 54, nesten 55, men mangler grindested, eller har ikke funnet noen som er "perfekt", har grinda satyrer en stund, men de begynner å bli "Grønne". Det jeg ser etter er den kjappeste måten for en stakkarslig warrior å bli lvl 60 Noen som har noen tips?? Felwood er stedet jeg grindet opp til 60...men da kjørte jeg også gjennom samtlige quest der..og xp'en fra questene utgjorde sikkert halvparten av xp'en jeg fikk derfra. Et sted jeg ikke ville grindet er i EPL....maken til disease, poison og curse fra dem mobsa har jeg aldri opplevd før. Dem pøser 10-30 mins curses på deg så det holder...Så for warriors så er EPL et kjipt sted. I hvertfall syntes jeg det..selv på lvl 60. Men mange grinder jo i tyr's hand som ligger i EPL, men kanskje ikke så mange warriors? jeg vet ikke jeg men jeg ville kjørt på i felwood. Silithus også for den saks skyld. selv om mobsa stacker poison på deg så er dette greit nok da dem bare varer i maks 30 sek. Og xp'en er god. Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ja jeg tanker mesteparten av tiden, MC etc. Tror jeg går for crusader enchant Lenke til kommentar
different Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Du holder kanskje bedre aggro, men det klarer du lett. Agility er best for tanking, pga dodge, ac. Endret 16. desember 2005 av emes Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Du holder kanskje bedre aggro, men det klarer du lett. Agility er best for tanking, pga dodge, ac. 5300862[/snapback] Det her gjelder ikke for alle Kommer helt an på hva du har av agility fra før. Jeg valgte crusader pga min agility holder mer enn nok for øyeblikket. NB Skal også legge til at på den serveren jeg er på har jeg enda ikke sett noen warrior som har enchanta sine våpen med agility som spiller i high end instancer. Her går det i crusader for alle sammen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Jeg har nå endelig greid å bli lvl 54, nesten 55, men mangler grindested, eller har ikke funnet noen som er "perfekt", har grinda satyrer en stund, men de begynner å bli "Grønne". Det jeg ser etter er den kjappeste måten for en stakkarslig warrior å bli lvl 60 Noen som har noen tips?? Felwood er stedet jeg grindet opp til 60...men da kjørte jeg også gjennom samtlige quest der..og xp'en fra questene utgjorde sikkert halvparten av xp'en jeg fikk derfra. Et sted jeg ikke ville grindet er i EPL....maken til disease, poison og curse fra dem mobsa har jeg aldri opplevd før. Dem pøser 10-30 mins curses på deg så det holder...Så for warriors så er EPL et kjipt sted. I hvertfall syntes jeg det..selv på lvl 60. Men mange grinder jo i tyr's hand som ligger i EPL, men kanskje ikke så mange warriors? jeg vet ikke jeg men jeg ville kjørt på i felwood. Silithus også for den saks skyld. selv om mobsa stacker poison på deg så er dette greit nok da dem bare varer i maks 30 sek. Og xp'en er god. 5300616[/snapback] Samme som jeg gjorde + Winterlands. Ja, hold deg unna EPL, mobsa dropper dritt og møkk og er kjipe å slåss mot. Noen diseases og curses varer opp til 30min. Hater det stedet. Så til deg gamer 73 Fant addonen jeg bruker nå :=) http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=179 (wardrobe) Endret 16. desember 2005 av Darkrevan Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Takker Men hva/hvor er EPL? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Takker Men hva/hvor er EPL? 5300918[/snapback] Det er Eastern Plague Lands waypoint der er Lights Hope Chappel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 EPL = Eastern plaguelands. Ligger øst for Undercity, du må gjennom WPL (Western) først. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Takker, er så mye rare betegnelser på ting i wow greier aldri å huske halvparten en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå