Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

DING! :)

post-93392-1201721948_thumb.jpg

Da får jeg nytt hjem for et par uker (AV).

Gidder du si meg navnet på de fontsa ? Lett gjennom diverse clearfont ol addons men finner de faen ikke.

EDIT: Er vel ikke tilfeldigvis de fontsa som er med i SCT ? Synes de ligna litt på de ;P

Endret av Luz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, noen PvP warriors her da, som vil vise sitt interface? (Føler meg ganske noob <.<)

Her er min. Har tatt Photek sin ferdige UI og forandret en del selv.

Ser at mange binder charge til 1.

Personling har jeg bindet charge, intercept og intervine til § knappen :p.

Jeg har en macro som bytter til Battle Stance. Og hvis jeg allerede er i BS, så fungerer den som Charge. har det samme opplegget med Def-Intervene og Berserker-Intercept også. Så jeg har 3 knapper i stedet for 6.

/cast [nostance:1] Battle Stance; [stance:1] Charge

/cast [nostance:2] Defensive Stance; [stance:2] Intervene

/cast [nostance:3] Berserker Stance; [stance:3] Intercept

Og jeg bruker shift+1, 2 og 3 på dem.

Bruker macroen fra warrior forumet, og synes den fungerer supert, fantastisk all-in-one knapp.

/cast [help,stance:2]Intervene;[help,nostance:2]Defensive Stance;[combat,harm,nostance:3]Berserker Stance;[nocombat,nostance:1]Battle Stance;[combat,harm,stance:3]Intercept;[nocombat,stance:1]Charge

out of combat it will charge, in combat change to zerk & intercept or if targeting friendly, change to def stance & intervene
Lenke til kommentar

På Bosser som Gruul og Lurker, så er jeg som regel off tank fordi "main tanken" har hakket bedre gear en meg. Men av en eller annen grunn så har jeg en tendens til å overaggroe han. Jeg må faktisk stoppe å bygge threat fordi jeg tar han igjen. Kan også nevnes at jeg bruker Sun eater, og han bruker Kings defender som er bedre for tps building.

Lenke til kommentar

Hilf bitte!

Jeg er en retro warrior som nettopp har begynt å spille wow igjen etter 1.5 år. Jeg er generelt veldig lite kjent med alle nyhetene som kom med TBC.

Så..

Er det noen som kan gi meg noen tips på hva, hvor og hvordan jeg kan få tak i sånn nogenlunde bra tanking utstyr når jeg har dinga 70? Og hvilke gems osv er det som er bra?

Gjerne komme med tips på poengfordeling i talentbuilds også:)

Veit det er kjipt med newbs men, faen så annerledes spillet er nå! :o haha!

Lenke til kommentar
På Bosser som Gruul og Lurker, så er jeg som regel off tank fordi "main tanken" har hakket bedre gear en meg. Men av en eller annen grunn så har jeg en tendens til å overaggroe han. Jeg må faktisk stoppe å bygge threat fordi jeg tar han igjen. Kan også nevnes at jeg bruker Sun eater, og han bruker Kings defender som er bedre for tps building.

Dårligere gear = mer rage = mer tps.

Prøv å gå normal instance med t6 tankegear og se om du holder aggro fra en grønn geara lvl 70 med det gearet :>

Lenke til kommentar

Prøv å gå normal instance med t6 tankegear og se om du holder aggro fra en grønn geara lvl 70 med det gearet :>

Altså, det er ikke så stor forskjell på gearet våres. Han har type 200 mer hp en meg, ca samme parry/dodge som meg, men jeg har litt mer block.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Maintanken suger sikkert.. Han burde ikke få mye rage som OT, men det burde maintanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...