Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Det beste er å bare sette opp noe du selv liker og venne seg til det. Selv bruker jeg 1-6, q, e, r og f og bruker shift på en linje, ctrl på en og alt på den siste. Dette er noe som funker bra for siden alle knappene er innen rekkevidde og jeg er vant til det.

Sånn har jeg gjort det med roguen også, men føler at jeg har feil skill på feil knapp ofte, men jeg orker ikke bytte om siden da vil jeg fucke opp arena i to uker etterpå pga. misklicks.

Jeg stilte spm. kanskje litt teit, men det jeg er ute etter er f.eks:

Skal jeg har charge på 1, da det er en skill som man bør ha lett tilgjengelig, eller bør jeg ha MS på 1, siden det er en god hotkey osv.

Aha, kan legge ut screen av mitt oppsett som jeg føler funker ganske bra. (For emg ivertfall)

Screen kommer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ser unbindede trinkets, skremmende tanke! :D neida, men som man ser, oppsettet er bare noe man må finne ut av selv og venne seg til, keybinds er uansett utrolig effektivt, og du kan seriøst merke raskere reaksjonstid når man har laget seg et ordentlig sett med keybinds. uansett hvopran man vrir og vender på det så bruker du da faktisk 2 hender på å gjøre det du brukte 1 hånd på før (targeting+abilities+movement)

Lenke til kommentar
jeg ser unbindede trinkets, skremmende tanke! :D neida, men som man ser, oppsettet er bare noe man må finne ut av selv og venne seg til, keybinds er uansett utrolig effektivt, og du kan seriøst merke raskere reaksjonstid når man har laget seg et ordentlig sett med keybinds. uansett hvopran man vrir og vender på det så bruker du da faktisk 2 hender på å gjøre det du brukte 1 hånd på før (targeting+abilities+movement)

Unbinda trinkets er de trinketsene jeg ikke bruker akkuratt da. Når jeg equipper trinekt så har jeg quickkey til den jeg da bruker. Samme med potions jeg flytter de tre beste potions til shift f, ctrl f og alt f.

Edit: Er mulig jeg ikke ahr fiksa keybinds og trinekts ordentlig på det bildet sidne jeg ikke spiller mye på warrior atm så har som regel teleport trinekts equippa etc.

Når det kommer til Zerg og battle stance er ikke de så veldig forseggjort iom at jeg er prot spec og har ikke satt med inn i å fikse et Zerg og battle key oppsett som er bra for dps spec, men heller bare for stance dance i prot spec.♠

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Den warningen for greater heal, gjelder den focus only? Har prøvd og få tak i det, men de gangene jeg har hatt en sånn addon har skjermen blitt spammet ned i BG's og 3v3/5v5.

Men ellers så er min ui ganske lik egentlig :) (BTW, ossen får du focus frame til å synes med standar party frames? Jeg må bruke AG_UF eller Xperl for det.)

Og hvor har du pummel?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

han bruker FocusFrame som gir en blizzard lignende, lite krevende, focus, veldig behangelig hvis du er som meg og synes AG_UF, Pitbull og lignende er mye tull for lite annet enn litt flashflash, og trives med "standard" UI med mer nøytrale addons som gjør jobbet uten å drive med masse annet tull :)

Pummelen hans ligger lett tilgjengelig på T forresten

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Warningen er spellAlert. Du kan stille den inn på å ta alle gains/casts i nærheten osv.. Veldig grei..

SpellAlert kan du stille inn til å gjelde ditt target only, men tror ikke at du kan stille for focus.

ECB castbar er veldig praktisk spesielt med focusbaren du ser på midten, man blir obs på det med engang og gjør det enkelt å switchtarget pummele..

""

/Cast [noequipped:Shields, nostance:3] Berserker Stance

/Cast [equipped:Shields] Shield Bash

/Cast [stance:3] Pummel

"" En ekstrem bra Pummel/Shield Bash macro.. Om du er i zerk stance kaster den pummel, om du er i def/battle uten shield går den zerk og caster pummel.. Men om du har på deg shield kaster den shield bash istedenfor. (Om du ikke er i zerk stance)

Bruker den ikke på bilde pga det er rett etter transfer så måtte fikse macro's igjen men anyway.

Lenke til kommentar
Okei, noen PvP warriors her da, som vil vise sitt interface? (Føler meg ganske noob <.<)

Her er min. Har tatt Photek sin ferdige UI og forandret en del selv.

Ser at mange binder charge til 1.

Personling har jeg bindet charge, intercept og intervine til § knappen :p.

Jeg har en macro som bytter til Battle Stance. Og hvis jeg allerede er i BS, så fungerer den som Charge. har det samme opplegget med Def-Intervene og Berserker-Intercept også. Så jeg har 3 knapper i stedet for 6.

/cast [nostance:1] Battle Stance; [stance:1] Charge

/cast [nostance:2] Defensive Stance; [stance:2] Intervene

/cast [nostance:3] Berserker Stance; [stance:3] Intercept

Og jeg bruker shift+1, 2 og 3 på dem.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Noen som vil kommentere og/eller komme med forslag til forbedring av denne builden:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...030022103531351

Er forholdsvis fornøyd, men føler kansje det kans gjøres noen små justeringer.

Helt grei build. Jeg ville ha swappa to poeng fra imp taunt til imp sunder, og et fra bloodrage eller heroic strike for å få 3/3 imp sunder.

Veldig bra med det for å spamme devastate som OT.

Jeg springer rundt med denne: http://www.wowhead.com/?talent=LV0cZVZoEtoI0dcest.

Men sier ikke at det er den perfekte almektige builden.

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Omtrent samme build som jeg har Leviath, men jeg har tatt to poeng fra improved taunt og ett poeng fra improved shield wall og puttet de tre i improved sunder. Spør du meg er det ett must siden det gir redusert rage kostnader på devastate.

Selv har jeg tre poeng i tactical mastery i steden for tre i anticipation men jeg vet ikke hvor mye defence du har så regner med du har styr på det selv.

Forøvrig syntes jeg to poeng i improved heroic strike er gull verdt siden jeg bruker veldig mye heroic strikes når jeg tanker - min tanke er at høyere threat gjør at dps kan gjøre sin jobb så jeg slipper å bruke shield wall som redningsbøyle på slutten av en fight. Men det er mulig det er en vurdering som andre gjør anderledes enn meg såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...