Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet ossen jeg lager macro som tar våpenet på offhand, ikke mainhand? Hvis jeg tar /equip xxx equiper den på mainhand automtaisk. Jeg vil ha noe som /equip [offhand] xxx

Takker for svar (skal ha macroen til spell reflect, men er dualwield så jeg må kunne ta på et våpen på OH også :p)

Lenke til kommentar

39 twink er mye bedre for warrior, med tanke på intercept og Berserker Stance generelt. Og er du 39 twink så går du for enchantene til de "store gutta".

Men uansett, jeg nærmer med level 70 med warrioren, men synes actionbar setupen og hotkeyene mine suger, så jeg lurte på om noen har noen smarte keybinding triks? (Ja, selvfølgelig skal jeg lage en actionbar selv, men er jo greit og ha noe å gå etter, da jeg ikke har stor erfaring med warrior).

Lenke til kommentar

Personelig fordrar jeg ikke hurtigtaster, klikker så alt for ofte feil og ender opp med et helt annet resultat.

Derfor bruker jeg Bartender 3, setter barene pent og pynteligopp over hverandre og har de tingene jeg trenger for handen rett i øyesyn og kan med letthet sette i gang det jeg vil sette i gang.

Lenke til kommentar
Det beste er å bare sette opp noe du selv liker og venne seg til det. Selv bruker jeg 1-6, q, e, r og f og bruker shift på en linje, ctrl på en og alt på den siste. Dette er noe som funker bra for siden alle knappene er innen rekkevidde og jeg er vant til det.

Sånn har jeg gjort det med roguen også, men føler at jeg har feil skill på feil knapp ofte, men jeg orker ikke bytte om siden da vil jeg fucke opp arena i to uker etterpå pga. misklicks.

Jeg stilte spm. kanskje litt teit, men det jeg er ute etter er f.eks:

Skal jeg har charge på 1, da det er en skill som man bør ha lett tilgjengelig, eller bør jeg ha MS på 1, siden det er en god hotkey osv.

Lenke til kommentar
Personelig fordrar jeg ikke hurtigtaster, klikker så alt for ofte feil og ender opp med et helt annet resultat.

Derfor bruker jeg Bartender 3, setter barene pent og pynteligopp over hverandre og har de tingene jeg trenger for handen rett i øyesyn og kan med letthet sette i gang det jeg vil sette i gang.

Det kommer til å ende opp veldig ineffektivt. Begynn smått og utvid etterhvert.

Alle starter sånn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...