Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si at man har drevet med kun arena, har season3 gear og fury gearet hans er grønt og crappy, hva velger man da?

Og har man drevet med raiding og er på t6 nivå så har man gjerne bedre fury gear enn arms gear selv for pvp... Selvfølgelig kan man skaffe season1, men tar jo tid det også...

Satt skikkelig på spissen det her, men du ser sikkert hva jeg mener. Samme kan man ta i en levlesituasjon også.

Eneste som er 100% rett er prot til tanking.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig der, kanskje litt jevnere nå etter at noen viktige pvptalents ble flytta, men har man godt furygear innebærer dette også at man løper rundt med to våpen (99% av tilfellene) og da har man kanskje en two-hander med la oss si 120 dps. Og et enhåndsvåpen med 105dps, ville du ikke hatt to av de isteden? Whirlwind f.eks. ville bli veldig fint med det. og Bloodthirst er jo knall når man har mye apekatter...

Lenke til kommentar

Det er mange rogue våpen som har 100 dps, og mange warriors som bruker våpen med 120 dps. DEtte betyr ikke at rogues har nesten dobbel dmg i pvp, men at de slår mye raskere. Altså høyere dps. Så med whirilwind vil ikke 2 1h våpen deale så veldig mye skade, siden de har low xx-xx dmg, noe en 2h har.

Lenke til kommentar

Hvorfor rogue? Hva har det med saken å gjøre?

Er sterkt klar over at to våpen ikke betyr dobbel dps, men med WW og bloodthirst så vil jeg si at man har stort sett samme dps output som en arms warrior.

Men seff vil ikke det furygearet med en fury orientert spec duge til arena da man vil mangle resillience og MSdebuff er godsaker, men finfint å specce furyorientert til BG mens man samler sammen gladiatorgear, det jeg ville fram til er at alt ikke er så a4 som du sier...

+ at man vil fortsatt ha masse spørsmål rundt det så ser på det som småwaste...

Er forresten starter av tråden aktiv lenger?

Edit: Han var sist aktiv i 2005...

Haha, elsker denne historien

Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Fury suger balle til pvp. Uansett om du har twin blades of azeroth, skaff deg en 2h og gå arms..

Fury var "greit nok" til pvp den gangen imp. intercept og deathwish var fury only, nå er begge deler arms only. Legg til at du ikke har mortal strike og second wind, og du sitter igjen med.. ingenting.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

er ikke helt enig med leveling = fury nødvendigvis. Første warrioren min lvlet jeg 1-53 (før jeg sluttet å spille henne) med Arms, og andre warrioren levlet jeg 1-60 med arms. Prøvde fury i ny og ne, men likte det ikke før jeg ble 60 og fikk duganes +hit gear. Levler arms igjen om jeg skulle finne på å levle nok en warrior :)

Endret av €rlen
Lenke til kommentar

halloen. ser dere diskuterer litt om hvilket spec som er til hva. jeg har jo best arms gear så i mitt guild går jeg med 2h. jeg er alltid i party med feral druid og enhanche shaman så jeg ligger oppe i 54% crit når mongoose slår inn. og jeg synes det er litt jævlig rå dps i det også i forhold til fury. når en MS warr critter stort sett på hvert slag må jo det være bra det også i forhold til fury? og i hvertfall i store grupper med mobs der du kan kjøre fullt ut med sweeping strikes, cleave osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...