Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dette har blitt svart på før. Men here goes, starta 2v2 med druid igår, vi er nå på rundt 1900 rating, bruker Gorehowl atm. Skal selvsagt kjøpe S3 våpen. Men Mace eller Sword? Noen som har prøvd begge eller har noe input av hva jeg bør velge? Spiller Warrior.

 

forresten, noen som har noe taktikk mot mm hunter og druid som warr druid, jeg var konstant cc'd mens hunter draina druiden til det var game over. Får inn et par slag men thats it.

Lenke til kommentar

Sword : Hvis procc kan den skape utrolig mye burstdamage

 

Mace : Hvis procc kan du være så heldig og interupte en spell, eller bare gjøre det lettere når du blir kitet.

 

Jeg har kun erfaring fra en lvl 66 warrior så skal ikke utale meg om hva som er best av de to.

Endret av Rostad
Lenke til kommentar
Mulig dette har blitt svart på før. Men here goes, starta 2v2 med druid igår, vi er nå på rundt 1900 rating, bruker Gorehowl atm. Skal selvsagt kjøpe S3 våpen. Men Mace eller Sword? Noen som har prøvd begge eller har noe input av hva jeg bør velge? Spiller Warrior.

 

forresten, noen som har noe taktikk mot mm hunter og druid som warr druid, jeg var konstant cc'd mens hunter draina druiden til det var game over. Får inn et par slag men thats it.

 

Mace, mace og atter mace. Sword kan være morro det, og det kanskje det du burde ta hvis du går PvE, men mace stun proccer oftere, og hjelper ofte MYE mer enn Sword Proc. Angrer på at jeg valgte Sword i Ses 2 (var rett før mace nerfen som jeg overvurderte), men får Veng. Macen på Onsdag :) Hører hele tia lagkameratene på VT skriker hvor mye de hater mace stun, og ja, vi taper ofte pga den proccen. Så kommer jeg med den latterlige sword procen, som blir heala med en gang. Sword Proc kan være nice når man får en vanvittig burst (som er veldig sjelden). Mace er dog helt unyttig i PvE.

 

Hmm. Druiden kan ikke bli draina i bear form =P Hunter/Druid kan være utrolig svett å sloss mot, og det er for det meste hvilken av druidene som har mest kontroll som avgjør fighten. Det beste du kan gjøre er å angripe hunter, prøve å unngå traps (druiden bør hoppe inn i trapen), pushe på druid når du kan, hindre druid i å drikke (din druid bør gjøre dette). Fordelen til hunter setupen er at det er vanskelig å komme seg innpå hunteren og bli der og huntern kan viper stinge

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar

Driver og levler en warrior nå, lever som arms siden det det jeg skal kjøre på lvl 70 så er fint med erfarning mens jeg levler.

Uansett, det jeg lurer på er om jeg skal levle med endless rage eller specce meg ned til MS og second wind for så og putte resten i fury?

 

edit: Er lvl 66 btw :)

Endret av Rostad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...