Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett og hørt om tilfeller av overkill boosting av hiten til warriors. Er visstnok sånn at når man begynner å gå langt over 280 hit så begynner faktisk hit buffen å motvirke andre deler av statsen din. Criten din blir nerfa samtidig som du buffer hiten din etter 280. Dno hvorfor men er flere warriors som har whina på det. Hvorfor man vil over 230 hit uansett veit ikke jeg :p

Lenke til kommentar
Og 200ish hit er mer enn nok til å få så mye rage du vil.

 

wtb armor profil btw, vil se verdens beste tank! :whistle:

 

Verdens Beste tank :whistle::p

 

Jeg begynner å hate Karazhan... Bossene er artige, men jeg får faen meg ikke det jeg trenger. Jeg har lyst på bedre gear, så jeg kan få bli med i ZA. Mangler 10k rep til exalted, men har kun fått 3 tank items fra Karazhan :(. Jeg har i de aller fleste raidene vært den eneste som trenger tank items, eller hatt prio. Men nada! I mine siste Fem Karazhan raids, har jeg sett to tank items droppe. Den ene hadde jeg fra før, og den andre ble gitt til offtanken fordi hans tank gear var hakket dårligere en mitt. Han respeccet PvP dagen etterpå. >.<.

Lenke til kommentar
Jeg har selv fury dual wield gear, rundt 280 hit-rating som er kjempe bra for Karazhan/ZA/Gruuls Lair/Magtheridon og store deler av SCS/TK. Misser godt som aldri og får masser av rage hele tiden. Så du burde stase på fury dual wield med hit rating gear. Hvis du er Aldor bør du kjøpe exhalted sverdet og hvis du er Blacksmith lager du deg fireguard eller hva den nå heter. Det er en bruktbar main hand og off-hand som booster hit ratingen din en masser.

 

Vis meg en armory/warcrafter profil.

 

Har du så mye som en eneste hit-gem, har du seriøst null peiling på hvordan warrior classen fungerer.

Lenke til kommentar
Har du så mye som en eneste hit-gem, har du seriøst null peiling på hvordan warrior classen fungerer.

 

Hvorfor det? Ettersom mitt gear stort sett er Blå/Epic fra heroics og Karazhan har jeg mange +hit gems i gearet mitt, fordi itemene mine ikke gir nok hit. Jeg har vel en 160 hit atm, mer en nok critt og brukbare menger attack power. Ser ikke helt problemet

Endret av €rlen
Lenke til kommentar

95 hit rating er alt som behøves.

 

Til og med 95 hit rating, så er +hit den aller beste. Etter det, er det den verste. Grunnen til dette er at om man er over 95 hit rating, så vil +hit som man har kun gjelde for såkalte ''hvite'' angrep. (Fordi gule angrep har 6% miss = 95 hit). Hverken Bloodthirsts, Heroic Strikes eller Whirlwinds vil ha noen effekt av mere +hit, kun de hvite angrepene.

 

Det er ingenting ''galt'' med å ha mere enn 95 hit rating, men du bruker verken +hit gems eller spesielt +hit gear som om det var den viktigste staten din. Etter 95 hit, vil ikke dine gule angrep misse, så +hit er bortkastet for 50% av DPS'en din. Sammenlignet med Strength/Crit, som både har innvirkning på gule og hvite angrep, kommer +hit til korte.

 

Så: Om du bruker +hit gems spesielt etter nådde 95 hit rating, vil du treffe oftere, men du vil ikke treffe så mye, du vil faktisk gjøre mindre damage enn om du hadde bomma nå og da med auto-attack, men virkelig truffet med gule angrep.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Hvis du skal PvPe så kreves det ikke fult så mye hit rating, men husk at bossene er gjerne flere levler høyere enn oss når det kommer til PvE. Hjelper ikke mye hvis din hit rating er juling og har 50% crit. Hvis ikke du treffer fienden så spiller det ingen rolle om det hadde blitt crit. Så i kamper hvor du faktisk herjer på i 10-15 minutter vil capped hit rating gi mer damage enn 50% crit. eller hva andre stats du skulle ønske å samle på.

Lenke til kommentar

/slacker.....

 

Snakk om lese siste innlegg og ikke resten, sorry.

 

Forsåvidt enig med deg, da du gjerne etterhvert vil få mere hit uansett uten at det går utover andre stats, men 95hit? som DW-pve warrior er man vel fury-specced? Eller forsvinner disse 3% på grunn av boss-level?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...