JPNord Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ps! Bruker nå en utrolig nyttig addon som gjør at når jeg mounter, så kommer rideutstyret mitt på automatisk og når jeg dis-mounter så får jeg tilbake vanlig armor. Litt off-topic, men hva heter den? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Litt off-topic, men hva heter den? OT har aldri plaget meg i noen grad:) Ehh..ja hva heter den ja...jeg husker ikke helt da jeg fikk linken av en kamerat via skype, men jeg kan nok finne det ut. Tror det var noe med mountassist eller noe. Den er ihvertfall kongebra og fungerer også når man rir inn i huler o.l. dvs..da kommer vanlig armor på igjen. Blir man slått av hesten av mobs kan den henge seg opp litt...men det fikser man fort igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er nok sikkert QuickMountEquip. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er nok sikkert QuickMountEquip. 5292289[/snapback] Takker så meget Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er nok sikkert QuickMountEquip. Nope..det er ikke den jeg har, men den du linker til så bedre ut enn den jeg har Jeg kan ikke legge itemene i en slik boks som vist på bilde. Min er mye enklere lagt opp og tok ikke mer plass en 9k, men jeg ville gått for den som er linket til her...uten tvil. Kommer sikkert til å skifte selv når jeg komemr meg hjem fra jobb Dessuten er den versjonen jeg har utdattert og det kommer alltid opp melding om det når jeg starter spillet. Selv om den fungerer bra. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nerf meh ? Har critta 2.3k Mortal strike å, men tok bilde nå. Siden jeg husket det sånn i farta.. 5290709[/snapback] Hvor mange buffs hadde du der da? 253 deep wounds? Snakker vel om BG +30% buff +enrage +battle standard eller noe da. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 For dem av oss som ikke har annet enn 5 talentpoeng i FURY så vil vel ikke den nye patchen utgjøre noen forskjell vil jeg tro. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 For dem av oss som ikke har annet enn 5 talentpoeng i FURY så vil vel ikke den nye patchen utgjøre noen forskjell vil jeg tro. Tar jeg feil? 5292623[/snapback] Ingen negativ forskjell hvertfall. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har også sett dueler mellom warriors som har prot. gear might + wrath mot warriors som kun har pvp gear. Den som vant var def. warrioren i 3 av 3 kamper. Har du høy nok def. kan du ikke bli critta :=) En prot. warriot med skjold mot en arms/fury warrior har en god sjanse for å vinne ja. Rett og slett for mye armor og hp. Det med def. derimot stemmer ikke helt. Har du 435+ defense kan du ikke bli crittet av en level 60 mob/npc, siden alle mobs/ npc'er har 5% critsjanse. For hvert 25. defense poeng du har, får du 1% mindre sjanse for å bli crittet. I Pvp har dette mye mindre å si, siden warriors og roguer gjerne har opp mot 30% crit. Så ja, prot warrior med tankegear > pvp warrior så lenge prot. warrioren bruker skjold. Finner de på å dualweilde eller bruke 2h blir de banket. 5284517[/snapback] Han som duelerte med pvp gear mot den prot. warrioren er en RL venn. Det var ikke mulig å critte prot. warrioren omtrent i det hele tatt. Min RL venn hadde på den tiden 29,31 i zerk stance. Prot warrioren 4 deler av wrath resten var might, og den beste duelen for min RL venn var da prot. warrioren hadde igjen 50% HP. De to andre kampene hadde prot warrior mellom 60 -70% HP igjen. Så def. gear minsker critt raten i pvp betraktelig. 5288315[/snapback] Vel, er uenig. Om man har såpass mye crit har man ofret massevis av AP. Jeg vinner _alle_ dueller mot prot warriors og jeg er arms/fury..jeg har lav crit % men 1210 AP. 5289921[/snapback] Vis din profil er du snill. Vil se på hva gear du bruker. Kan ikke skjønne hva du bruker som gir deg så sykt mye ap. Kameraten min har 1050 med BS og har det beste pvp utstyret fra mc + det andre som finnes i spillet. Må se hva du har Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Han som duelerte med pvp gear mot den prot. warrioren er en RL venn. Det var ikke mulig å critte prot. warrioren omtrent i det hele tatt. Min RL venn hadde på den tiden 29,31 i zerk stance. Prot warrioren 4 deler av wrath resten var might, og den beste duelen for min RL venn var da prot. warrioren hadde igjen 50% HP. De to andre kampene hadde prot warrior mellom 60 -70% HP igjen. Så def. gear minsker critt raten i pvp betraktelig. 5288315[/snapback] Vel, er uenig. Om man har såpass mye crit har man ofret massevis av AP. Jeg vinner _alle_ dueller mot prot warriors og jeg er arms/fury..jeg har lav crit % men 1210 AP. 5289921[/snapback] Vis din profil er du snill. Vil se på hva gear du bruker. Kan ikke skjønne hva du bruker som gir deg så sykt mye ap. Kameraten min har 1050 med BS og har det beste pvp utstyret fra mc + det andre som finnes i spillet. Må se hva du har Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ingen negativ forskjell hvertfall. godt å høre! Da gleder jeg meg til patch 1.9 da:) Det kommer jo mye ekstra content også:9 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nytt spørsmål til dere mine kjære warrior-venner! Jeg har innsett at jeg må bite i verdens sureste eple og begynne å bruke addons for å gjøre jobben som tanker lettere. Hvilke addons anbefaler dere til en tanking warrior? Har hørt at noen bruker titan aggro addon eller noe. Og hvordan fungerer addon'en ATLAS? den instance-map greia. Er den så stor at den senker ytelsen i spillet osv? EDIT: Finnes det en side for Warrior addons? Og finnes det addons som gjør at jeg kan skifte mellom la oss si tre forskjellige rustninger? Elelr må jeg begynne å lære meg å lage macroer? Ps! Bruker nå en utrolig nyttig addon som gjør at når jeg mounter, så kommer rideutstyret mitt på automatisk og når jeg dis-mounter så får jeg tilbake vanlig armor. 5292077[/snapback] Alt det du trenger til din warrior får du her http://www.curse-gaming.com/mod.php?sectid=22 Jeg bruker noe som heter wardrobe. Der har jeg definert følgende : PVP, TANK, MOUNT og FR (man kan også lage flere) Du kan her legge inn hva du vil at skal brukes til en hver anledning. Etter at du har tatt den i bruk vil du føle den som uunværlig Sakff deg og trinket menu om du ikke har den. Autoskifter til carrot on a stick når du mounter og tilbake til den du bruker i combat når du dismounter. Eneste som kan skje er at den bugger litt om du blir attacka mounted. Men det er lett å fikse, rett etter du har ressa velger du bare i wardrobe det gearet du hadde før du døde. (meget enkelt med drag and drop menyer) Jeg bruker og Atlas som du lurer på, jeg har vel nå 12 addons i bruk og har ikke merka noe ytelse reduksjon eller andre problemer. Jeg la inn alle disse add før patch 1.8 og har fått beskjed om å oppgradere dem, men det er ingen problemer. trengs ikke faktisk;) Foresten hvordan går det med guilden deres? Har dere fått flere opp på 60? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Jeg bruker noe som heter wardrobe.Der har jeg definert følgende : PVP, TANK, MOUNT og FR (man kan også lage flere) Du kan her legge inn hva du vil at skal brukes til en hver anledning. Etter at du har tatt den i bruk vil du føle den som uunværlig Sakff deg og trinket menu om du ikke har den. Autoskifter til carrot on a stick når du mounter og tilbake til den du bruker i combat når du dismounter. Akkurat det jeg var ute etter min kjære venn! Du har sannelig vært til stor hjelp for meg og det setter jeg stor pris på. Når det gjelder carrot så er den med i min mount-gear-addon, men jeg må nok ha trinket menu for å kunne skifte mellom tank og DPS trinkets:) EDIT: Ja..presten var er lvl 59 nå så vi nærmer oss....Men vi er fremdeles ikke mer enn en 5-6 lvl 60 folk. Og vi er aldri på samtidig hehe. Vi er mest i instanser med pickup groups, men jeg har stort sett med meg 1 elelr 2 fra guilden. Dem blir ekstra glad når jeg drasser med meg presten vår Endret 14. desember 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg bruker noe som heter wardrobe.Der har jeg definert følgende : PVP, TANK, MOUNT og FR (man kan også lage flere) Du kan her legge inn hva du vil at skal brukes til en hver anledning. Etter at du har tatt den i bruk vil du føle den som uunværlig Sakff deg og trinket menu om du ikke har den. Autoskifter til carrot on a stick når du mounter og tilbake til den du bruker i combat når du dismounter. Akkurat det jeg var ute etter min kjære venn! Du har sannelig vært til stor hjelp for meg og det setter jeg stor pris på. Når det gjelder carrot så er den med i min mount-gear-addon, men jeg må nok ha trinket menu for å kunne skifte mellom tank og DPS trinkets:) EDIT: Ja..presten var er lvl 59 nå så vi nærmer oss....Men vi er fremdeles ikke mer enn en 5-6 lvl 60 folk. Og vi er aldri på samtidig hehe. Vi er mest i instanser med pickup groups, men jeg har stort sett med meg 1 elelr 2 fra guilden. Dem blir ekstra glad når jeg drasser med meg presten vår 5292842[/snapback] Hehe godt å høre at det var til hjelp og fint å se at dere kommer dere fremover Jeg som er Horde burde vil ikke hjelpe deg så mye, blir vel snart kalt for "Traitor" nå hehehe Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hehe godt å høre at det var til hjelp og fint å se at dere kommer dere fremover Jeg som er Horde burde vil ikke hjelpe deg så mye, blir vel snart kalt for "Traitor" nå hehehe Jo men "out-of-combat" som vi er nå mens vi er her på forumet, så er vi alle venner Jeg vil bare hjem fra jobb nå...for å legge inn deilige deilige addons.... Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nerf meh ? Har critta 2.3k Mortal strike å, men tok bilde nå. Siden jeg husket det sånn i farta.. 5290709[/snapback] Hvor mange buffs hadde du der da? 253 deep wounds? Snakker vel om BG +30% buff +enrage +battle standard eller noe da. 5292583[/snapback] jeg klarer lett slike tall med bare battleshout/bloodfury, men Ashkandi skal jo slå hardere TUF Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg bruker noe som heter wardrobe.Der har jeg definert følgende : PVP, TANK, MOUNT og FR (man kan også lage flere) Du kan her legge inn hva du vil at skal brukes til en hver anledning. Jeg ser at man må ha Chronos instalert som en requirement til denne wardrobe addon'en. Jeg skjønte ikke helt hva Chronos gjorde egentlig, men fungerer det knirkefritt? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Deep wounds er 60% av weapondamage. Deep wounds for 250/tick er altså ca 1000 dmg, og autoattack må da være ca 1400 HIT før reduction. Jepp, vis meg at du klarer det med battleshout. Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Var i DM i går og jeg var så heldig at Foror's Compendium of Dragon Slaying droppa , får vel gjort questen neste uke siden guildet allerede tok henne ned på mandag. Hvilken enchant anbefaler dere på Quel'Serrar? Har selv vurdert Crusader enchant men spørr først her om noen hadde noen tips til meg. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Var i DM i går og jeg var så heldig at Foror's Compendium of Dragon Slaying droppa , får vel gjort questen neste uke siden guildet allerede tok henne ned på mandag. Hvilken enchant anbefaler dere på Quel'Serrar? Har selv vurdert Crusader enchant men spørr først her om noen hadde noen tips til meg. 5297718[/snapback] crusader all the way. extra dps = mer aggro heal = ytterligere aggro nobrainer Du får også 5 block extra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå