Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol. Så om de lagger ett sekund, eller du får uventet damage imot deg, må de punge ut, om det ikke var vanskelig nok å ha penger nok til pots, flasks og repairs uten en sånn helt sykt skrudd regel? Kan like godt være din feil at du dør som det er healernes feil. Men såklart, lett å skylde på noen andre, huh? konservativ_woot.gif

 

 

Ingen av dem lagget før runnet, og hvis noen lagger kan dem like godt la være å bli med.

Jeg gjør dessverre ingen feil i Heroics, jeg har max reputation med alle dungeon factions og kan gjøre alle heroics i blinde. Attunet medlemmer fra 2 guilder til SSC/TK før de fjernet attunementet siden ingen andre tanker gadd å bry seg.

Uansett, når man raider kan man ikke akseptere små tulle feil, glemme å heale Main Tank, drepe adds, trykke på cubes til enhver tid. Jeg er godt som overgearet for heroics/Karazhan, så holde meg i live burde ikke være problemer.

Lenke til kommentar

Faen jeg vil hjem og spille wow :( Sitter her fanget i millitæret og kan ikke reise før til søndag. Savner warrioren min med nyspecca swordspec som jeg fikk testa alt for lite. Da har jeg fri en uke og skal skaffe alle vindicator-delene til han.

 

Burde vel funke fint som dps-warrior i karazhan hvis jeg speccer 31/30 og bruker 2-hander, når jeg har full S1 og alt av Vindicators?

 

edit: har 80 hitrating akkurat nå, det skulle vel holde.

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar
Burde vel funke fint som dps-warrior i karazhan hvis jeg speccer 31/30 og bruker 2-hander, når jeg har full S1 og alt av Vindicators?

 

edit: har 80 hitrating akkurat nå, det skulle vel holde.

 

Personlig ville jeg ikke gått MS i raids. Gearet er forøvrig greit nok for Karazhan.

Lenke til kommentar
Burde vel funke fint som dps-warrior i karazhan hvis jeg speccer 31/30 og bruker 2-hander, når jeg har full S1 og alt av Vindicators?

 

edit: har 80 hitrating akkurat nå, det skulle vel holde.

 

Personlig ville jeg ikke gått MS i raids. Gearet er forøvrig greit nok for Karazhan.

jau... hver sin smak :) Grunnen til at jeg vil det, er at jeg ikke har noe serlig med hit-gear, og ingen brukbare onehandere (har fremdeles Crystalline Kopesh som tank, hehe) pluss at jeg liker og PvP'e en del også. Men MS i raid skal jo funke da, kansje med en del bedre gear enn mitt.

Søk på Qarkzat på armory hvis du vil sjekke han ut. jeg kommer til å respecce til 31/30 når jeg har fått Vindicators-delene. Må og finne noe bedre hitgear også, da deler av dette blir bytta ut med vindicators.

Lenke til kommentar

Jeg har selv fury dual wield gear, rundt 280 hit-rating som er kjempe bra for Karazhan/ZA/Gruuls Lair/Magtheridon og store deler av SCS/TK. Misser godt som aldri og får masser av rage hele tiden. Så du burde stase på fury dual wield med hit rating gear. Hvis du er Aldor bør du kjøpe exhalted sverdet og hvis du er Blacksmith lager du deg fireguard eller hva den nå heter. Det er en bruktbar main hand og off-hand som booster hit ratingen din en masser.

Lenke til kommentar

jau det var sannelig ikke en dum ide... jeg bruker jo ikke øksa fra Axesmithing lenger, så kan jo rerolle Swordsmithing. dessverre er warrioren med i Scryers, og det var litt dumt av meg fant jeg ut i de senere levels. men hva med Felsteel longblade eller Blinkstrike i tillegg til Fireguard?

 

edit: sitter på millitær internettlinje så får ikke sammenligna noe særlig på wow og spillsider som wowhead, grunnet alt av moro er sperra (utenom diskusjon da)

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar

hvis noen føler seg ekstra snille denne morgenen, kan du da gå inn på wowhead og paste materialene for Fireguard her? som jeg sa lenger oppe, så kommer jeg ikke inn på noe som har med wow og gjøre på grunn av sperrer på linja her.

 

edit: og felsteel longblade. satan og jeg kjeder meg...

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar
Lol. Så om de lagger ett sekund, eller du får uventet damage imot deg, må de punge ut, om det ikke var vanskelig nok å ha penger nok til pots, flasks og repairs uten en sånn helt sykt skrudd regel? Kan like godt være din feil at du dør som det er healernes feil. Men såklart, lett å skylde på noen andre, huh? konservativ_woot.gif

 

 

Ingen av dem lagget før runnet, og hvis noen lagger kan dem like godt la være å bli med.

Jeg gjør dessverre ingen feil i Heroics, jeg har max reputation med alle dungeon factions og kan gjøre alle heroics i blinde. Attunet medlemmer fra 2 guilder til SSC/TK før de fjernet attunementet siden ingen andre tanker gadd å bry seg.

Uansett, når man raider kan man ikke akseptere små tulle feil, glemme å heale Main Tank, drepe adds, trykke på cubes til enhver tid. Jeg er godt som overgearet for heroics/Karazhan, så holde meg i live burde ikke være problemer.

 

Nei vil ikke groupe med deg nei.. Tror faenmeg du er gud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...