Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg driver å levler warrior alten min, eller har planer om og hitte 70 snart. Er level 58 i øyeblikket som har flyttet meg til outlands. Hvordan specc anbefaler dere, jeg har prøvd fury fra 40-50 og likte det ikke så godt. Jeg respeccet fra det når jeg fikk rampage, og gikk arms til 58. Er det fortsatt. Men eg har hørt at fury er best å levle med i outlands? Hva mener dere? Kan noen eventuelt lage noen gode builds. Bruker standarbuilds nå.

 

Arms er stor damage i bølger, dermed veldig bra i PvP

Fury er god statisk damage, dermed best for raiding og leveling.

Ja, slik jeg og tenker. Men jeg slet med lite hit rating altså, som fury. Med arms er det MS+Heroic så er mobben på 50%. Jeg regner med at du er warrior, kunne du tengt deg å lage en leveling build? (BTW. Jeg er pvp'er så jeg levler kun for 70 MS warrior).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg driver å levler warrior alten min, eller har planer om og hitte 70 snart. Er level 58 i øyeblikket som har flyttet meg til outlands. Hvordan specc anbefaler dere, jeg har prøvd fury fra 40-50 og likte det ikke så godt. Jeg respeccet fra det når jeg fikk rampage, og gikk arms til 58. Er det fortsatt. Men eg har hørt at fury er best å levle med i outlands? Hva mener dere? Kan noen eventuelt lage noen gode builds. Bruker standarbuilds nå.

 

Arms er stor damage i bølger, dermed veldig bra i PvP

Fury er god statisk damage, dermed best for raiding og leveling.

Ja, slik jeg og tenker. Men jeg slet med lite hit rating altså, som fury. Med arms er det MS+Heroic så er mobben på 50%. Jeg regner med at du er warrior, kunne du tengt deg å lage en leveling build? (BTW. Jeg er pvp'er så jeg levler kun for 70 MS warrior).

 

Spiller ikke Warr så mye, nei. Level 58, ja? Prøv denne, så fortsetter du ned i Arms med Iron Will, Deep Wounds, Anger Management, 1/2 Improved Overpower og 2/2 Impale.

 

Sikkert en spec der ute som funker litt bedre, men den der bør vel gå helt greit til leveling.

Lenke til kommentar
Heisann, jeg driver å levler warrior alten min, eller har planer om og hitte 70 snart. Er level 58 i øyeblikket som har flyttet meg til outlands. Hvordan specc anbefaler dere, jeg har prøvd fury fra 40-50 og likte det ikke så godt. Jeg respeccet fra det når jeg fikk rampage, og gikk arms til 58. Er det fortsatt. Men eg har hørt at fury er best å levle med i outlands? Hva mener dere? Kan noen eventuelt lage noen gode builds. Bruker standarbuilds nå.

 

Arms er stor damage i bølger, dermed veldig bra i PvP

Fury er god statisk damage, dermed best for raiding og leveling.

Ja, slik jeg og tenker. Men jeg slet med lite hit rating altså, som fury. Med arms er det MS+Heroic så er mobben på 50%. Jeg regner med at du er warrior, kunne du tengt deg å lage en leveling build? (BTW. Jeg er pvp'er så jeg levler kun for 70 MS warrior).

 

Spiller ikke Warr så mye, nei. Level 58, ja? Prøv denne, så fortsetter du ned i Arms med Iron Will, Deep Wounds, Anger Management, 1/2 Improved Overpower og 2/2 Impale.

 

Sikkert en spec der ute som funker litt bedre, men den der bør vel gå helt greit til leveling.

Takk for den, kommer nok til å ta Imp. Demo shout, siden warrior er svak mot mer en 1 mob, da er den kjekk og ha. Mulig jeg setter av noen poeng til imp execute, da den ragen du sparer blir til damage.

 

EDIT: Så dette er builden du mener? http://www.wowhead.com/?talent=LV0xkhbZVVzuxxRVuqo

EDIT 2: Kjører heller 1 i imp charge, da overpower ikke er noe bra med 1h uansett :=)

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar
Heisann, jeg driver å levler warrior alten min, eller har planer om og hitte 70 snart. Er level 58 i øyeblikket som har flyttet meg til outlands. Hvordan specc anbefaler dere, jeg har prøvd fury fra 40-50 og likte det ikke så godt. Jeg respeccet fra det når jeg fikk rampage, og gikk arms til 58. Er det fortsatt. Men eg har hørt at fury er best å levle med i outlands? Hva mener dere? Kan noen eventuelt lage noen gode builds. Bruker standarbuilds nå.

 

Arms er stor damage i bølger, dermed veldig bra i PvP

Fury er god statisk damage, dermed best for raiding og leveling.

Ja, slik jeg og tenker. Men jeg slet med lite hit rating altså, som fury. Med arms er det MS+Heroic så er mobben på 50%. Jeg regner med at du er warrior, kunne du tengt deg å lage en leveling build? (BTW. Jeg er pvp'er så jeg levler kun for 70 MS warrior).

 

Spiller ikke Warr så mye, nei. Level 58, ja? Prøv denne, så fortsetter du ned i Arms med Iron Will, Deep Wounds, Anger Management, 1/2 Improved Overpower og 2/2 Impale.

 

Sikkert en spec der ute som funker litt bedre, men den der bør vel gå helt greit til leveling.

Takk for den, kommer nok til å ta Imp. Demo shout, siden warrior er svak mot mer en 1 mob, da er den kjekk og ha. Mulig jeg setter av noen poeng til imp execute, da den ragen du sparer blir til damage.

 

EDIT: Så dette er builden du mener? http://www.wowhead.com/?talent=LV0xkhbZVVzuxxRVuqo

EDIT 2: Kjører heller 1 i imp charge, da overpower ikke er noe bra med 1h uansett :=)

 

Demo shout er kjekt, men nå som Sweeping Strikes er flytta til Fury, så kan du med Berserker Rage oppe spamme Cleave ganske lett. Det + WW er utrolig bra damage mot flere targets.

 

Det pointet er smak og behag. Overpower er best når du har macro til 2hand med den, da tjener du dps på det selv om swing timer resettes.

 

Lykke til, Warrior er morsomme greier :D

Lenke til kommentar
Cleave er vel som heroic strike, at den er next attack og koster rage, altså at du kun taper rage på det?

 

EDIT: Nvm, jeg mistolket posten.

 

Svarer uansett, i tilfelle noen lurte på hva jeg mente:

 

Berserker Rage gjør at du får en GOD porsjon mer rage fra angrep mot deg, og dette er da spesielt bra med 2 mobs på deg. Dermed får du lett (Veldig lett) rage nok til å spamme Cleave, i allefall i 10-20 sekunder. Med Sweeping Strikes og Whirlwind bør dette være nok damage til å ta ned to targets relativt lett.

Lenke til kommentar
Sliter litt med 3v3 teamet mitt. Har nå kjørt resto shaman og sl/sl lock. Det har fungert greit opp til 1700 rating, men der blir vi som oftest spist av 2 (eller 3) cc teams, og vi faller ned igjen. Sitter også med et inntrykk av at warriors ikke er noe spesielt i 3v3. Jeg blir cycloned, sheeped, blinded, nova'd osv, og står 80% av kampen å ser på. Når jeg først kommer meg bort til targetet _SMELLER_ det, men vi blir alltid outlastet og til slutt eid. Mildt sagt irriterende.

Vi er så å si enige om å prøve noe nytt, og her kommer spørsmålet! Hvilken kombo burde jeg satse på? Vurderer en resto shaman og disc priest. Noen tanker om denne eller evt andre forslag?

 

Warrior - Holy Pala - Lock ( Frost mage kan også funke ).

Dette er en stabil 3v3 kombo for et warrior team.

Lenke til kommentar
Hei så er min warrior nå endelig lvl 68 :)

 

og jeg har som følgene

 

566stam = 9717 HP

328str

122agi

 

10289armor

514Def

3Resilience

 

dette er uten buffs...

altså

12:13dodge

16:96 dodge og parry

 

men har 0 Parry og block Rating og bare 3 Dodge rating....

 

Hva burde jeg fokusere videre på ? jeg er seff prot spec =)

 

Hilsen draconi

lvle til 70 :p

 

lol :p jeg holder på med det men jeg får jo oppgraderinger av gear alltid ; ) mangler enda hjelmen ifra halls og shield ifra sl osv :p men burde jeg ha enda mere def eller?

 

512 Def gir Crit Immunity, så det er absolutt et mål for en prot warrior.

Lenke til kommentar
Er det ikke 490 defense da?

 

Ble usikker nå, fordi jeg fant ingen eksakt info om hvor mye en warrior trenger av Defence for crit immunity. Veldig mulig du har rett.

Jeg har aldri vært noe særlig til tanker men har hørt det ved flere tilfeller at det var 514 defence. :x

 

Står vel at det magiske tallet er 490 omtrent hundre ganger i denne tråden...

Lenke til kommentar
Er det ikke 490 defense da?

 

Ble usikker nå, fordi jeg fant ingen eksakt info om hvor mye en warrior trenger av Defence for crit immunity. Veldig mulig du har rett.

Jeg har aldri vært noe særlig til tanker men har hørt det ved flere tilfeller at det var 514 defence. :x

 

Står vel at det magiske tallet er 490 omtrent hundre ganger i denne tråden...

 

Uansett hvor mange som har skrevet hva dem mener antallet er gir ikke det en grunn til at jeg ikke kan tvile når jeg har hørt annet. :thumbup:

Lenke til kommentar

490 er den defencen du trenger.

Mer enn 490 defence er rett og slett tull, den har så liten effekt at det er latterlig. Samme med armor over 15-16.000.

Hvis du har 490 defence, så stats på stamina. Beste for threat er å ha nok hp til å overleve store slag fra bosser/mobs som gir deg masser av rage. Healerne skal kunne holde deg oppe uansett, og hvis dem ikke kan. Da bør de se om healer classen virkelig er noe for dem.

 

Når jeg gjør heroics og raids, spør jeg som regel om healerne stoler på sine ferdigheter. Og hvis jeg dør, så skal healerne betale en raid regning hver for meg. På den måten vil healerne fokusere enda mere. Ingenting er verre enn å betale 150g for en raid regning i tillegg til sin egen som healer.

Lenke til kommentar
490 er den defencen du trenger.

Mer enn 490 defence er rett og slett tull, den har så liten effekt at det er latterlig. Samme med armor over 15-16.000.

Hvis du har 490 defence, så stats på stamina. Beste for threat er å ha nok hp til å overleve store slag fra bosser/mobs som gir deg masser av rage. Healerne skal kunne holde deg oppe uansett, og hvis dem ikke kan. Da bør de se om healer classen virkelig er noe for dem.

 

Når jeg gjør heroics og raids, spør jeg som regel om healerne stoler på sine ferdigheter. Og hvis jeg dør, så skal healerne betale en raid regning hver for meg. På den måten vil healerne fokusere enda mere. Ingenting er verre enn å betale 150g for en raid regning i tillegg til sin egen som healer.

 

Ha ha, nå har jeg hørt det også :p

 

Lett for å finne gruppe med den innstillingen tenker jeg ?

 

Spiller selv både warrior og prest, og er det noe jeg har fått med meg så wipes det ikke bare på tank/heal feil/utilstrekkelighet..Det wipes på for lite/feil dps, så når healer går oom etter at folk står å dpser curator til de dør av adds....så føler jeg ikke akkurat det er healers feil nei. Vær glad noen gidder slenge en heal på deg du ;)

Lenke til kommentar
490 er den defencen du trenger.

Mer enn 490 defence er rett og slett tull, den har så liten effekt at det er latterlig. Samme med armor over 15-16.000.

Hvis du har 490 defence, så stats på stamina. Beste for threat er å ha nok hp til å overleve store slag fra bosser/mobs som gir deg masser av rage. Healerne skal kunne holde deg oppe uansett, og hvis dem ikke kan. Da bør de se om healer classen virkelig er noe for dem.

 

Når jeg gjør heroics og raids, spør jeg som regel om healerne stoler på sine ferdigheter. Og hvis jeg dør, så skal healerne betale en raid regning hver for meg. På den måten vil healerne fokusere enda mere. Ingenting er verre enn å betale 150g for en raid regning i tillegg til sin egen som healer.

 

Lol. Så om de lagger ett sekund, eller du får uventet damage imot deg, må de punge ut, om det ikke var vanskelig nok å ha penger nok til pots, flasks og repairs uten en sånn helt sykt skrudd regel? Kan like godt være din feil at du dør som det er healernes feil. Men såklart, lett å skylde på noen andre, huh? :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...