Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Vet jeg skal ha bloosthirst på 40, men skal leke litt i bg på lvl 39 for å få noe gear og kanskje litt erfaring på hvordan warrior fungerer, så er de talenta før bloodthirst jeg trenger mest hjelp til egentlig.

 

Så jeg burde bruke whirlwind istedenfor HS??

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte noen runder Eots der jeg prøvde å bruke spell reflect litt taktisk, funka heller dårlig synes jeg...

 

Så da spør jeg, spell reflect er det noe jeg kan begrense meg til kun å bruke når jeg er fokusert på slik at jeg uansett må fram med skjold eller er det noe jeg burde lære meg skikkelig? Seff popper jeg det når en mage står og kaster pyro, men da har du 6,5 sek så da har du så god tid at du kan mouseclicke deg frem :p

Lenke til kommentar
Godt poeng, får bli bedre i slike situasjoner :D

 

Fyrer alltid frem skjold of def stance når jeg blir novaet. Hvis magen følger litt med vil han da ikke caste noen tunge spells (fireball/frostbolt) siden han vet en spellreflect er inc. Du vil da få en icelance slengt mot deg, noe som jeg egentlig hater å reflektere, siden magen kun vil ta 2-300 dmg. Men på en annen side slipper du en 2k crit i trynet.

Lenke til kommentar

Jeg har en level 41 ganske twinka warrior, og jeg sliter fortsatt med rageproblemer til Bloodthirst og Whirlwind. Hvorfor i alle dager skal man da brenne vekk ett whitehit og 15 rage på en liten damageboost? Her er armory, forresten:

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Beanpawner (Bruker Black Malice med crusader i off-hand, men har på skjold akkurat der.)

 

Flurry Axe med Crusader neste level! :D

Lenke til kommentar

Sliter litt med 3v3 teamet mitt. Har nå kjørt resto shaman og sl/sl lock. Det har fungert greit opp til 1700 rating, men der blir vi som oftest spist av 2 (eller 3) cc teams, og vi faller ned igjen. Sitter også med et inntrykk av at warriors ikke er noe spesielt i 3v3. Jeg blir cycloned, sheeped, blinded, nova'd osv, og står 80% av kampen å ser på. Når jeg først kommer meg bort til targetet _SMELLER_ det, men vi blir alltid outlastet og til slutt eid. Mildt sagt irriterende.

Vi er så å si enige om å prøve noe nytt, og her kommer spørsmålet! Hvilken kombo burde jeg satse på? Vurderer en resto shaman og disc priest. Noen tanker om denne eller evt andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...