Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Og hvor passer dine poster hen? det er ikke noe smart ass tråd tråd det faktisk warrior tråden.

 

Noe som har noen tips om hvordan et warlock/druid kan slå druid/warrior taper nesten alltid. Det vi gjør er å dotte og feare det jeg kan og drainen druiden for mana hver gang jeg ser han. Men han(druiden) får drukket alt for mye, så de vinner outlastingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til de som snakker om tps litt lenger bak her vil jeg si at en tank som klarer å holde over 1000 tps over hele fighten på en raidboss er rimelig madskills for det går ikke med mindre det er bare tank and spank og en boss uten noen abilities i det hele tatt. Threatmeter logger også bare de sist brukte threatskills så den gir egentlig ikke et skikkelig bilde av gjennomsnitts threat ;) Husker ikke hvor mange det var lenger, er en stund siden jeg sluttet med wow :p

Lenke til kommentar
Til de som snakker om tps litt lenger bak her vil jeg si at en tank som klarer å holde over 1000 tps over hele fighten på en raidboss er rimelig madskills for det går ikke med mindre det er bare tank and spank og en boss uten noen abilities i det hele tatt. Threatmeter logger også bare de sist brukte threatskills så den gir egentlig ikke et skikkelig bilde av gjennomsnitts threat ;) Husker ikke hvor mange det var lenger, er en stund siden jeg sluttet med wow :p

Jepp, det er sant. På tank and spank bosser er det ikke noe problem, men på bosser med masse abilities og crapp så er det ikke mulig. Som f,eks Moroes. Han går jo stealth hele tiden, og da er det jo ikke mulig og ha høy tps

Lenke til kommentar

warlock/druid > warrior/druid

 

Få druidn din til å heale petet, etter første gang warren drepe felhunter summon voidwalker ikke felhunter. Bruk den bare som anti drink.

 

Dot warr/druid opp hold druiden i combat, (om pet blir slowa får du druidn til til å holde han i combat med r1 moonfire)

 

Din druid kan drikke med den taccen dem kan ikke..

 

Altså dere outlaster warr/druid.

 

 

warlock/druid er noe av det mest irriterende setups en kan møte som warr/druid pga fuckings pet.

 

 

Om de greier på en sjuk måte å drepe voidwalker løper dere til den ene siden av mappet rooter warren der løper rundt en pillar eln og summoner en ny en.

 

Dog en voidwalker er lett for en bra druid å holde i live når en warr prøver å drepe den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...