Solidsturla Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og hvor passer dine poster hen? det er ikke noe smart ass tråd tråd det faktisk warrior tråden. Noe som har noen tips om hvordan et warlock/druid kan slå druid/warrior taper nesten alltid. Det vi gjør er å dotte og feare det jeg kan og drainen druiden for mana hver gang jeg ser han. Men han(druiden) får drukket alt for mye, så de vinner outlastingen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Drukket når du er warlock? Det er dere som burde kunne drikke. Bruker de kanskje /sit buggen? Da kan man drikke mens man tar skade, ganske tragisk bug. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 kan man? =O gjelder det alle classes, eller bare lock? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Alle, men det er folk som har fått warn for det, så ville ikke satset på å abuse det Edit: Samme med spellreflect, man kan reflecte alle spells som blir kastet på en i løpet av spellreflect duration Endret 14. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Drukket når du er warlock? Det er dere som burde kunne drikke. Bruker de kanskje /sit buggen? Da kan man drikke mens man tar skade, ganske tragisk bug. er du dum? DRUIDEN TIL WARRIOR/DRUID teamet for drukket alt for mye, jeg får ikke drukket noe Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) AKKURAT. Er du dum? DU HAR PET. HVORDAN får de drukket? Edit: Tips: Skaff deg noen venner så lærer du at slik ubegrunnet tragisk språbruk ikke er smart. Endret 14. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ÅJA PET du er så smart!!! Man kan IKKE kite et pet, det er HELT umulig, man kan heller ikke drepe et pet, det er også helt umulig Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Til de som snakker om tps litt lenger bak her vil jeg si at en tank som klarer å holde over 1000 tps over hele fighten på en raidboss er rimelig madskills for det går ikke med mindre det er bare tank and spank og en boss uten noen abilities i det hele tatt. Threatmeter logger også bare de sist brukte threatskills så den gir egentlig ikke et skikkelig bilde av gjennomsnitts threat Husker ikke hvor mange det var lenger, er en stund siden jeg sluttet med wow Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ÅJA PET du er så smart!!! Man kan IKKE kite et pet, det er HELT umulig, man kan heller ikke drepe et pet, det er også helt umulig Så flott da! Hvis pettet ikke kan drepes burde jo warlock være toppers! Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Han er nok bare ironisk, men han har mensen i tillegg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Til de som snakker om tps litt lenger bak her vil jeg si at en tank som klarer å holde over 1000 tps over hele fighten på en raidboss er rimelig madskills for det går ikke med mindre det er bare tank and spank og en boss uten noen abilities i det hele tatt. Threatmeter logger også bare de sist brukte threatskills så den gir egentlig ikke et skikkelig bilde av gjennomsnitts threat Husker ikke hvor mange det var lenger, er en stund siden jeg sluttet med wow Jepp, det er sant. På tank and spank bosser er det ikke noe problem, men på bosser med masse abilities og crapp så er det ikke mulig. Som f,eks Moroes. Han går jo stealth hele tiden, og da er det jo ikke mulig og ha høy tps Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Han er nok bare ironisk, men han har mensen i tillegg Tuller du? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Om du ikke rævva gear og har litt peiling burde det ikke være umulig å holde pettet i livet. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Mitt gear har så mye å si på pettet mitt sin hp Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 dersom du har godt gear vil du kunne ta bedre vare på deg selv og druiden din kamp holde pet'et ditt oppe, herregud mann slutt å surmule på defensiven og troll noe annet. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Faktisk så lurte jeg på om jeg kunne få noen tips om hvordan slå et warr/druid combo, men det fikk jeg ikke akkurat. Det jeg fikk var fyr som sa at jeg kunne ta /sit. Jeg lurer fortsatt på om det er noen som kan komme med et par tips. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 warlock/druid > warrior/druid Få druidn din til å heale petet, etter første gang warren drepe felhunter summon voidwalker ikke felhunter. Bruk den bare som anti drink. Dot warr/druid opp hold druiden i combat, (om pet blir slowa får du druidn til til å holde han i combat med r1 moonfire) Din druid kan drikke med den taccen dem kan ikke.. Altså dere outlaster warr/druid. warlock/druid er noe av det mest irriterende setups en kan møte som warr/druid pga fuckings pet. Om de greier på en sjuk måte å drepe voidwalker løper dere til den ene siden av mappet rooter warren der løper rundt en pillar eln og summoner en ny en. Dog en voidwalker er lett for en bra druid å holde i live når en warr prøver å drepe den. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jo, men problemet er at det er veldig lett for druiden å kite pettet, og hvis han har rikelig med mana, så kan han også dra vw ut av losen til druiden min mens han healer meg å drepe pette med wrath Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg fikk Cruel Barb i går fra DM. Er det bra å bruke dette + et eventuelt annet sverd i Dual Wield? EDIT: Jeg er level 15 atm... Endret 16. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk Cruel Barb i går fra DM. Er det bra å bruke dette + et eventuelt annet sverd i Dual Wield? Prøv å få Thief's Blade ( Fra Mr. Smite i DM) eller enda en Cruel Barb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå