Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Normale tanker ligger rundt 700-800 TPS.

BT/MH gearet tanker ligger på 1k+ hvis dem er normale.

 

Men for å få en god TPS må man bygge warrioren VELDIG solid når det kommer til stats, våpen, skill rotasjon.

Og hvis du vil ha god TPS, "drit og dra" i avoidance, you trenger ragen!

 

Njaa, jeg har sjeldent sett en SSC/TK gearet tank holde bare 800 tps. I såfall hadde han nok blitt kicka relativt fort fra en ganske casual guild. BT/MH gearede tanks holder rundt 12-1300 tps etter hva jeg har erfart.

Jeg ligger på 1000-1100 på andre boss i ub heroic fant jeg ut nå. Veit ikke hvor mye jeg ligger på mot en raid boss

 

Bedre buffed i raid selvfølgelig:)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Normale tanker ligger rundt 700-800 TPS.

BT/MH gearet tanker ligger på 1k+ hvis dem er normale.

 

Men for å få en god TPS må man bygge warrioren VELDIG solid når det kommer til stats, våpen, skill rotasjon.

Og hvis du vil ha god TPS, "drit og dra" i avoidance, you trenger ragen!

 

Njaa, jeg har sjeldent sett en SSC/TK gearet tank holde bare 800 tps. I såfall hadde han nok blitt kicka relativt fort fra en ganske casual guild. BT/MH gearede tanks holder rundt 12-1300 tps etter hva jeg har erfart.

Jeg ligger på 1000-1100 på andre boss i ub heroic fant jeg ut nå. Veit ikke hvor mye jeg ligger på mot en raid boss

Husk at raid bosser er høyere level (Som regel level 73) og du vil da bomme med mange fler angrep og derfor få lavere Tps.

Lenke til kommentar
Hva slags utstyr er best a ga for i lvl 70 nar man kommer til ssc og TK?

Personlig gar jeg for stamina forst og etter det block value. Har ogsa over 120% block og improved shield block sa er sa og si crushingimmune.

 

Hvis man ser hva tankene i de mest kjente guildene går for så er det sta over hele linja. Og når har du 100% block chance, er man 100% crushingimmune.

Lenke til kommentar
Fy faen så irriterende å ligge på 1980 2v2 rating atm altså.. Vi kjørte i hele går med over 20 games og vi gikk opp 5 pts på slutten >_<

 

 

Er så glad at rogues AR/HEMO blir hardt nerfa neste patch.

 

Rogues er alt for OP nå. Jeg er warlock og vi har nesten tapt før kampen har starta hvis vi møter på rogue. Hadde 1849 raiting så tapte vi en god del mot rogues warlock team så vi slutta på 1800.

 

Syns at rogues fint kunne bli nerfa mer enn 10% på emo, selv om det er litt

 

Uansett:

"We want there to be more subtlety rogues, and we’re working to improve the tree. One way was to give the tree more damage, through hemorrhage. Unfortunately, that didn’t really improve the tree because everyone just stopped with the AR/Prep spec. What resulted was an increased power of the rogue class as a whole (not just the subtlety spec), which was unintended."

Lenke til kommentar
Fy faen så irriterende å ligge på 1980 2v2 rating atm altså.. Vi kjørte i hele går med over 20 games og vi gikk opp 5 pts på slutten >_<

 

 

Er så glad at rogues AR/HEMO blir hardt nerfa neste patch.

 

Rogues er alt for OP nå. Jeg er warlock og vi har nesten tapt før kampen har starta hvis vi møter på rogue. Hadde 1849 raiting så tapte vi en god del mot rogues warlock team så vi slutta på 1800.

 

Syns at rogues fint kunne bli nerfa mer enn 10% på emo, selv om det er litt

 

Uansett:

"We want there to be more subtlety rogues, and we’re working to improve the tree. One way was to give the tree more damage, through hemorrhage. Unfortunately, that didn’t really improve the tree because everyone just stopped with the AR/Prep spec. What resulted was an increased power of the rogue class as a whole (not just the subtlety spec), which was unintended."

 

Litt av problemet er jo at 31 og 41pointerne er ganske dårlige som Sub, mener nå jeg. To combopoints (kun i stealth?) er ikke noe særlig, og jeg vil ikke kalle Shadowstep så veldig sykt bra heller.

Lenke til kommentar
Preparation now resets the cooldown of Shadowstep and no longer resets the cooldown of Adrenaline Rush.

 

Er nerfen jeg snakker om.

 

 

BYE BYE 30 SECOND CONTROLLED BURST.

 

Er bare for sjukt, nesten som at warriors skulle fått 30sekunder med evig rage.

 

Helt enig, det er ALTFOR mye. Nesten så man kunne gi warlock 30 sek med 100% plock på nightfall!

 

Xint:

Som du leste fra blizz queoteen min så var mening med å buffe hemo at flere skulle dypt ned i sub, ikke får at de skulle plukke opp hemo som en bonus når de speccer dub for prep.

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar
Preparation now resets the cooldown of Shadowstep and no longer resets the cooldown of Adrenaline Rush.

 

Er nerfen jeg snakker om.

 

 

BYE BYE 30 SECOND CONTROLLED BURST.

 

Er bare for sjukt, nesten som at warriors skulle fått 30sekunder med evig rage.

 

Helt enig, det er ALTFOR mye. Nesten så man kunne gi warlock 30 sek med 100% plock på nightfall!

 

Xint:

Som du leste fra blizz queoteen min så var mening med å buffe hemo at flere skulle dypt ned i sub, ikke får at de skulle plukke opp hemo som en bonus når de speccer dub for prep.

 

Mm, det kan vel forsåvidt løses ved å la Hemo være en 41pointer? Shadowstep er ikke bedre enn en 21pointer, så de to kan like godt bytte plass. :o

Lenke til kommentar
Du er ikke så dum du :roll:

 

Men de som er shadowstep nå ville vel da bare gått 21 i sub, og heller satt resten i combat eller ass, tror jeg da, ikke at jeg har noe peiling på rogue

 

Shadowstep er fortsatt ett relativt dårlig talent, så da hadde de kastet bort 21 points i stedet for å få Lethality^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...