Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci

 

Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke?

 

Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P

 

så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^

 

30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++

 

Skaff deg litt mere kara gear : )

 

(btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense)

tviler jeg på. Da var det en bug :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål jeg håper der kan hjelpe meg med! :)

 

På onsdag vil jeg ha nok arena points til å kjøpe meg s2 sverdet. Det jeg lurer på er om jeg heller skal kjøpe meg s1 sverdet, og 2 deler s3 gear istedet? Noen tanker rundt dette? "Stacker" vengeful med gladiator gearet, slik at jeg ikke mister set-bonusen?

 

Sjekk divus i signaturen hvis dere lurer på noe annet ang. gear

Endret av crypt0r
Lenke til kommentar
våpen er veldig viktig for ms warriors imo, men vist du har sjansen til å få 1850rating så ville jeg gått for s1 våpenet.

vist ikke så kommer s2våpen godt med ;)

Og ja, f.eks s1 gloves og s3 gloves gir setbonus.

 

Er nettopp det jeg tenker på: Warrior gear = weapon :p

Men 3250 arena points er jo mye.. spørsmålet er bare om s2 sverdet er verdt det i forhold til s1.

1850 rating tviler jeg på at jeg får med det første.. :(

Lenke til kommentar
Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci

 

Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke?

 

Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P

 

så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^

 

30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++

 

Skaff deg litt mere kara gear : )

 

(btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense)

tviler jeg på. Da var det en bug :p

 

Trenger ikke være bug, du kan bli crittet hvis mobben har self buff som hever critt til over de standard 5% crittchancen, og med spesial abilities hvis jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar

Hey, har en spellreflect macro som equiper skjold og one-hander, men trenger noe som tar frem offhand igjen. Macroen inneholder bare en command som gjør at twohander equippes om man ctrl-clicker. :( Noen som har noe lignende?

 

Offhand våpenenet er one-hand, så det plasserer seg alltid i mainhand om jeg prøver å fikse noe selv :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci

 

Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke?

 

Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P

 

så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^

 

30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++

 

Skaff deg litt mere kara gear : )

 

(btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense)

tviler jeg på. Da var det en bug :p

 

Trenger ikke være bug, du kan bli crittet hvis mobben har self buff som hever critt til over de standard 5% crittchancen, og med spesial abilities hvis jeg ikke husker helt feil

 

Uansett om du har 1000 def vil det være en ca 1% sjanse for å bli critet på av mobs. Det vil bare skje sykt sjelden.

Lenke til kommentar
Hey, har en spellreflect macro som equiper skjold og one-hander, men trenger noe som tar frem offhand igjen. Macroen inneholder bare en command som gjør at twohander equippes om man ctrl-clicker. :( Noen som har noe lignende?

 

Offhand våpenenet er one-hand, så det plasserer seg alltid i mainhand om jeg prøver å fikse noe selv :p

Bruk itemslot. Om du ikke finner det skal jeg skaffe det når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci

 

Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke?

 

Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P

 

så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^

 

30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++

 

Skaff deg litt mere kara gear : )

 

(btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense)

tviler jeg på. Da var det en bug :p

 

Trenger ikke være bug, du kan bli crittet hvis mobben har self buff som hever critt til over de standard 5% crittchancen, og med spesial abilities hvis jeg ikke husker helt feil

 

Uansett om du har 1000 def vil det være en ca 1% sjanse for å bli critet på av mobs. Det vil bare skje sykt sjelden.

aah. viste ikke det jeg. :blush:

Lenke til kommentar
Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci

 

Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke?

 

Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P

 

så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^

 

30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++

 

Skaff deg litt mere kara gear : )

 

(btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense)

tviler jeg på. Da var det en bug :p

 

Trenger ikke være bug, du kan bli crittet hvis mobben har self buff som hever critt til over de standard 5% crittchancen, og med spesial abilities hvis jeg ikke husker helt feil

 

Uansett om du har 1000 def vil det være en ca 1% sjanse for å bli critet på av mobs. Det vil bare skje sykt sjelden.

aah. viste ikke det jeg. :blush:

 

 

Mener på at det heter "uncrittable" for en grunn.. Når du har 490 defense så kan du vel ikke bli crittet? Tror den 1% er en myte. Sikker på at du ble crittet og ikke crushet?

Lenke til kommentar

Jeg personlig hater avoidence tanker, rett og slett ubrukelig for raids.

 

Jeg var i en guild kalt Ascension på Silvermoon hvor Main Tanken var Avoidance tank, og jeg var stamina.

På Magtheridon skulle han tanke Magtheridon selv, det endte opp med at Magtheridon dodget første angripet og main tanken fikk ikke noe rage, deretter tok Magtheridon og hitta Tanken for 8000 med en på 7800 rett etter og tanken døde.

Dette gikk på noen tries og han sa at jeg kunne prøve.

Jeg tok Magtheridon fikk de samme slagene med hadde så mye stamina at jeg overlevde fint og hadde MASSER av rage siden det ikke avoidet meg hele tiden.

 

 

490-95+ Defence resten kan du kjøre på Stamina, avoidence og block er noe du burde få fra gearet og ikke gems,

 

Min warrior har 16400 HP ubuffa, nesten 40% block og 15% dodge 16% parry. Jeg får masser av rage slik at jeg holder oppe min TPS på rundt 1200-1400.

 

Og nei, jeg har ikke BT/MH gear.

 

 

Dette er min warrior:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...awn&n=Imina

 

dessverre har hun Light Justice equipet, så noe stats går vekk. Og ja, jeg vet at det er en healing mace...

Lenke til kommentar
Jeg personlig hater avoidence tanker, rett og slett ubrukelig for raids.

 

Jeg var i en guild kalt Ascension på Silvermoon hvor Main Tanken var Avoidance tank, og jeg var stamina.

På Magtheridon skulle han tanke Magtheridon selv, det endte opp med at Magtheridon dodget første angripet og main tanken fikk ikke noe rage, deretter tok Magtheridon og hitta Tanken for 8000 med en på 7800 rett etter og tanken døde.

Dette gikk på noen tries og han sa at jeg kunne prøve.

Jeg tok Magtheridon fikk de samme slagene med hadde så mye stamina at jeg overlevde fint og hadde MASSER av rage siden det ikke avoidet meg hele tiden.

 

 

490-95+ Defence resten kan du kjøre på Stamina, avoidence og block er noe du burde få fra gearet og ikke gems,

 

Min warrior har 16400 HP ubuffa, nesten 40% block og 15% dodge 16% parry. Jeg får masser av rage slik at jeg holder oppe min TPS på rundt 1200-1400.

 

Og nei, jeg har ikke BT/MH gear.

 

 

Dette er min warrior:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...awn&n=Imina

 

dessverre har hun Light Justice equipet, så noe stats går vekk. Og ja, jeg vet at det er en healing mace...

 

 

For å holde den TPS'en må du være en helt sykt bra spiller (jeg tviler ikke), så /salute for det! Og jeg støtter deg helt på at Staminatanking eier avoidence når du har 25% block og er uncrittable.

Lenke til kommentar

Jeg satsett avoidance før, angrer ikke for at jeg bytta ut alle gems mot stam.

Og noen mot hit rating, føler jeg genererer mer tps da.

Har 40 hit rating og 8 expertise rating (tror jeg) når jeg tanker. Har helt like trinketer for han over her. Men ikke mer en 14494 hp unbuffed. Litt på grunn av at jeg har 4\5 t4 deler. Som ikke gir så mye stam. (lite plass til gems).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...