Bredoc Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har også sett dueler mellom warriors som har prot. gear might + wrath mot warriors som kun har pvp gear. Den som vant var def. warrioren i 3 av 3 kamper. Har du høy nok def. kan du ikke bli critta :=) En prot. warriot med skjold mot en arms/fury warrior har en god sjanse for å vinne ja. Rett og slett for mye armor og hp. Det med def. derimot stemmer ikke helt. Har du 435+ defense kan du ikke bli crittet av en level 60 mob/npc, siden alle mobs/ npc'er har 5% critsjanse. For hvert 25. defense poeng du har, får du 1% mindre sjanse for å bli crittet. I Pvp har dette mye mindre å si, siden warriors og roguer gjerne har opp mot 30% crit. Så ja, prot warrior med tankegear > pvp warrior så lenge prot. warrioren bruker skjold. Finner de på å dualweilde eller bruke 2h blir de banket. 5284517[/snapback] Han som duelerte med pvp gear mot den prot. warrioren er en RL venn. Det var ikke mulig å critte prot. warrioren omtrent i det hele tatt. Min RL venn hadde på den tiden 29,31 i zerk stance. Prot warrioren 4 deler av wrath resten var might, og den beste duelen for min RL venn var da prot. warrioren hadde igjen 50% HP. De to andre kampene hadde prot warrior mellom 60 -70% HP igjen. Så def. gear minsker critt raten i pvp betraktelig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) For å oppsummere: Likferd har rett. Høye dodge/parry-verdier sørger også for at det føles som man misser ofte mot warriors i tankgear, samt som det ble sagt tidligere, at MS-krigeren ikke får særlig med rage. På den andre siden, når man får healerbackup så gjør en crit/ap-warrior med 2h SYK skade mot alle i nærheten, mens en protspeckriger bruker 2 minutter på å drepa folk med mindre han har thunderfury. Henrik2k: Hvis du er en av MTene i guildet eller synes skjoldet er spesielt viktig for deg, kunne du jo inngått en avtale med de andre i guildet ditt. De byr ikke på skjoldet nå, og neste gang byr ikke du på noe herlig de har lyst på. Endret 13. desember 2005 av Quicko Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bah, teite forum. Nå hadde jeg skrevet en del her, men kort oppsummert: noen som har gode tips for PvP som warrior? 1h+skjold for casters, eller 2h? Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bah, teite forum. Nå hadde jeg skrevet en del her, men kort oppsummert: noen som har gode tips for PvP som warrior? 1h+skjold for casters, eller 2h? 5288631[/snapback] Helt klart 2 hånds mot casters. Armor og defence skill har ikke no å si mot magi. Så du må bare få dem ned fortest mulig. Utenom det vet jeg dessverre lite Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bah, teite forum. Nå hadde jeg skrevet en del her, men kort oppsummert: noen som har gode tips for PvP som warrior? 1h+skjold for casters, eller 2h? 5288631[/snapback] Klart two hander og zerk MS, pummel og bloodrage + en liten execute fungerer best. Føler at det gir best utelling mot casters Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Joda, men jeg tenkte på Shield bash, jeg. Men, ser at Pummel har tilsvarende effekt. Nevermind. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg blir lei meg og glad når jeg leser mange av postene her. Det jeg blir sur på er at folk sier at warriors er dårlige, når de selv har laget en warrior som du har i lvl 13. hva faen snakker du om? ja, de suger i pvp en god stund! men når du blir lvl 45+ og har begynt og bli full plate wearer da er ikke warrioren dårlig lengre! du må også tenke på at en warrior er en PVE(Player versus enviroment) ikke en PvP(player versus player). Men jeg må si det at det kan være kjett og være warrior til tider fordi! du har 3 talent tre og spre dine talent points utover på. Hvis du da bestemmer deg for og være en Warder/Wardress (Protection Warrior): Så tar Questing altfor lang tid. men hvis du derimot velger Berserker (Fury Warrior) som nå har blitt ganske bra er det greit og queste/grinde. men velger du Warlord (Arms Warrior) duger du nesten ikke til annet en PvP. dette er forsovet et greit queste/grinde quest men ikke så bra som fury. Linkene er bare mine forslag på talent speccing. de har funket bra for meg:) selv kjører jeg fury nå og pvp funker fett som fury warrior for meg. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Warrior ikke PvP? Du har tydeligvis ikke spillt mot lvl 60 warriors med et par epix.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hehe, litt artig å lese ting fra Februar, ja. Men, det finnes alltid folk som spiller opp til 20 og baserer alle uttalelser på den lille erfaringen derfra. Som combat-roguen (lvl14) som eide alle mages i duell. Eneste negative med warrior så langt, er at det er for mye bra i både Arms og Fury. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Med den nerf-raten som er nå, er det vel ikke så mye igjen til nyttår tenker jeg.. Nyt warrior mens du kan. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Muligens drøyt og si at warriors ikke er en pvp class men jeg tror du er enig med meg når jeg sier at de egner seg best som PVE class:) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Spør du meg er warrior den desidert beste klassen i mass-pvp under kontrollerte forhold. Når man kan ta mye skade og samtidig dele mye skade også, sier det seg selv at det blir havoc ut av sånt. http://video.google.com/videoplay?docid=-8...45222&q=warrior Riktignok fra den tiden man kunne ha 52 talent points som warrior så vidt jeg vet, men jeg har sett mange warriors som ikke er langt ifra dette. (Sco og Minimadness på Sylvanas, f.eks) Endret 13. desember 2005 av Loeve Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Spør du meg er warrior den desidert beste klassen i mass-pvp under kontrollerte forhold. Når man kan ta mye skade og samtidig dele mye skade også, sier det seg selv at det blir havoc ut av sånt. http://video.google.com/videoplay?docid=-8...45222&q=warrior Riktignok fra den tiden man kunne ha 52 talent points som warrior så vidt jeg vet, men jeg har sett mange warriors som ikke er langt ifra dette. (Sco og Minimadness på Sylvanas, f.eks) 5289045[/snapback] så kan du jo se på utstyret til Sco da. crown of destruction, onyxia neck, Drake talon pauldrons, Vindicator chest, wristguards of true flight, Flameguard gauntlets, onslaught girdle, rank 12 legs, Chromatic boots, Band of accuria, Archimedes ring of reckoning, Askhandi og Heartstriker. med sånt utstyr som krever 6 måneders raiding, fortjener man å gjøre skade. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 I går merket jeg i hvertfall at kostnaden av å ha epic utstyr begynner å bli stor. Tenker da på repair cost. Mot mine vanklige 1.5 gull i repair etter 3-4 wiper, så hadde jeg pluttselig 3.5gull i repair når jeg hadde wipet 3 ganger med mitt nye epic skjold. På dette tidspunktet så har jeg ikek råd til slik "sløsing" så da bruker jeg heller mitt blåe skjold til questing og grinding og "lette" instanser Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jepp, og fyren er koselig også, så det gjør ikke meg noe (Bare synd at Alyx og de andre idiotene fra Method får hjelp av ham når det er som verst, f.eks når man skal gjøre UBRS og de camper verandaen) Endret 13. desember 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Har også sett dueler mellom warriors som har prot. gear might + wrath mot warriors som kun har pvp gear. Den som vant var def. warrioren i 3 av 3 kamper. Har du høy nok def. kan du ikke bli critta :=) En prot. warriot med skjold mot en arms/fury warrior har en god sjanse for å vinne ja. Rett og slett for mye armor og hp. Det med def. derimot stemmer ikke helt. Har du 435+ defense kan du ikke bli crittet av en level 60 mob/npc, siden alle mobs/ npc'er har 5% critsjanse. For hvert 25. defense poeng du har, får du 1% mindre sjanse for å bli crittet. I Pvp har dette mye mindre å si, siden warriors og roguer gjerne har opp mot 30% crit. Så ja, prot warrior med tankegear > pvp warrior så lenge prot. warrioren bruker skjold. Finner de på å dualweilde eller bruke 2h blir de banket. 5284517[/snapback] Han som duelerte med pvp gear mot den prot. warrioren er en RL venn. Det var ikke mulig å critte prot. warrioren omtrent i det hele tatt. Min RL venn hadde på den tiden 29,31 i zerk stance. Prot warrioren 4 deler av wrath resten var might, og den beste duelen for min RL venn var da prot. warrioren hadde igjen 50% HP. De to andre kampene hadde prot warrior mellom 60 -70% HP igjen. Så def. gear minsker critt raten i pvp betraktelig. 5288315[/snapback] Vel, er uenig. Om man har såpass mye crit har man ofret massevis av AP. Jeg vinner _alle_ dueller mot prot warriors og jeg er arms/fury..jeg har lav crit % men 1210 AP. Endret 13. desember 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
andiss Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nerf meh ? Har critta 2.3k Mortal strike å, men tok bilde nå. Siden jeg husket det sånn i farta.. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg er enig med at warrior er konge i pvp. Så kommer det et STORT men her; Gear! JEg som har litt valor + andre bål random items sliter kraftig med å slå de fleste i 1 mot 1. Det jeg som oftest bruker og kunne ta er rogues og hunters(kommer anpå om de hvet hva de gjør). En rogue med masse qipx gear er nærmest helt umulig for meg. Jeg blir bare stun locka meste parten av tia mens roguen springer rund og slår på meg. Men hvis roguen bommer på kindy shot og gouge så har jeg en far sjanse til å ta den. Slå en mage som casual warrior er nesten det samme som og vinne i lotto. Ja jeg har slått mages, men de har enten jeg enten resistet 3-4 spell på rad eller så føller magen rett og slett ikke med.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Warlock er vel de eneste jeg har _Store_ problemer med. Mages er litt vriene de og. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Nytt spørsmål til dere mine kjære warrior-venner! Jeg har innsett at jeg må bite i verdens sureste eple og begynne å bruke addons for å gjøre jobben som tanker lettere. Hvilke addons anbefaler dere til en tanking warrior? Har hørt at noen bruker titan aggro addon eller noe. Og hvordan fungerer addon'en ATLAS? den instance-map greia. Er den så stor at den senker ytelsen i spillet osv? EDIT: Finnes det en side for Warrior addons? Og finnes det addons som gjør at jeg kan skifte mellom la oss si tre forskjellige rustninger? Elelr må jeg begynne å lære meg å lage macroer? Ps! Bruker nå en utrolig nyttig addon som gjør at når jeg mounter, så kommer rideutstyret mitt på automatisk og når jeg dis-mounter så får jeg tilbake vanlig armor. Endret 14. desember 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå