Skosåle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Testet selv dette med å drepe en lvl 71 mobProt 51 sec Arms 16 sec Fury 8 sec Samme gear på arms og fury 35% crit 2k ap 180 hit Gansker sikker på at det ikke tar så lang tid hos meg. Kan sjekke i morgen, har ikke tid til og spille i dag Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 tror jeg kjører denne (modifisterte den fra forrige side). Som sagt tidligere blir det bare fra en fredag til en søndag, slik at jeg får skaffet litt diverse gear og rep til 70... Lenke til kommentar
larzn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Trenger litt hjelp, har en 60 warrior som jeg leveler. Har tenkt og tanke litt heroic/kara. Selfølgelig skal jeg spece fury og ha det gøy. har sett meg ut litt gear fra heroic's og badge rewards. MEN, jeg skal bruke Drakefist Hammer some jeg skal få omgjort til Dragonmaw asap. Så spørsmålet mitt er hva skal jeg bruke i off-hand, speed etc.. ? Endret 4. desember 2007 av larzn Lenke til kommentar
Standish Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Trenger litt hjelp, har en 60 warrior som jeg leveler. Har tenkt og tanke litt heroic/kara.Selfølgelig skal jeg spece fury og ha det gøy. har sett meg ut litt gear fra heroic's og badge rewards. MEN, jeg skal bruke Drakefist Hammer some jeg skal få omgjort til Dragonmaw asap. Så spørsmålet mitt er hva skal jeg bruke i off-hand, speed etc.. ? et arenavåpen er vel enklest å skaffe seg, koster ikke så mye for uansett hvilken sesong det kommer fra, eneste er jo bare personal rating som må opp for season 3 ;P har selv dragonstrike og en merciless øks i offhand'n funker veldig bra! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Trenger hjelp med spell reflect macro jeg.. #showtooltip Spell Reflection /equip Marshfang Blade Axe /equip Adamantine Kite Shield /cast [stance:1] Spell Reflection; Battle Stance Når jeg bruker dette, så er equipper jeg 1h + shield på første trykket, og når jeg trykker på macroen en gang til så bruker jeg spell reflect. Er det mulig å få det slik at jeg må trykke en gang til å gå tilbake til 2h? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke? Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P Lenke til kommentar
Standish Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke? Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^ Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^ Blir faktisk 378 hp pga talents Endret 6. desember 2007 av €rlen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Testet selv dette med å drepe en lvl 71 mobProt 51 sec Arms 16 sec Fury 8 sec Samme gear på arms og fury 35% crit 2k ap 180 hit Gansker sikker på at det ikke tar så lang tid hos meg. Kan sjekke i morgen, har ikke tid til og spille i dag Brukte akurat 16 sec på en lvl 71 mob, uten execute faktisk. Som prot, i ganske labert dps gear, 25@% crit chance i zerker stance, 1400 ap. Unbuffed så klart . Så det er null problem og queste som prot IMO Edit: Har da 110+ hit. Endret 6. desember 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De fleste prot farmer i prot gear selv om det lønner seg å slenge på blå questrewards. På for eks prince i kara får jeg beskjed om å ta på dps gear om vi er 2 tanks men på en boss gjør man faktisk mer skade i protgear en i dps gear med 40 hitrateing. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De fleste prot farmer i prot gear selv om det lønner seg å slenge på blå questrewards.På for eks prince i kara får jeg beskjed om å ta på dps gear om vi er 2 tanks men på en boss gjør man faktisk mer skade i protgear en i dps gear med 40 hitrateing. Nei. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Raskt spørsmål: Kan noen fortelle meg hvor mye Critchance, AP og hitrating som viser sånn ca hva en Dps/Hybrid warrior ska ha på lvl 70 med godt gear? Trenger en "mal" og jobbe meg opp mot. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1500 AP, 33% crit, 95 hit rating burde være greit mål. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Raskt spørsmål:Kan noen fortelle meg hvor mye Critchance, AP og hitrating som viser sånn ca hva en Dps/Hybrid warrior ska ha på lvl 70 med godt gear? Trenger en "mal" og jobbe meg opp mot. ville gått for hit rating og attackpower Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) NEI, nei, NEI! Du går ikke for hit rating spesielt over noen andre stats som warrior. Endret 7. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 NEI, nei, NEI! Du går ikke for hit rating spesielt over noen andre stats som warrior. Jo, det gjør du frem til du har en grei del hit. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det spørs om du er DW eller 2hander. Vitsen med å hitte for 200 >_< Lenke til kommentar
username882 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Her er min warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ill&n=Nicci Jeg har relativt bra avoidance, spesielt +dodge, men på enkelte kamper, f.eks Prince, High King eller Gruul hadde det kanskje vært bedre med med HP? Neste gang jeg wtfpwner prince får jeg Violet Badge, og den vurderer jeg kraftig å bruke istedenfor Dabiri's Enigma. Hva tror dere? Lurt eller ikke? Btw, jeg har de nye badge of justice bracerene, ikke crappy blå Q reward greiene... Slooow armory =P så lenge du har over 490 defense etter du har byttet ut trinkets ser jeg ikke noe problem med det, fint med 360-ish ekstra health ^^ 30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++ Skaff deg litt mere kara gear : ) (btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense) Endret 7. desember 2007 av takZa Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 30 defense EIER 378 hp.. Violet badge er bare kjekt under fighter som Void Reaver ++ Skaff deg litt mere kara gear : ) (btw, jeg ble critta av en trash mob i shadowlab med 525 defense) Bare pga av en latterlig mob. Og 30/32 defense rating eier ikke 378 hp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå