Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tentke akkurat på det samme, hva emd 2h mace? ;)

 

 

 

uansett, sitter og tenker på enchants, hvilken anbefaler dere på s3 våpen? savagery, mongoose eller executioner?

 

slik jeg har fått med meg er eecutioner proc = 4-8% mer dmg i løpet av proc, noe som er > mongoose (rogue enchant lol ;3 ) også har vi savagery som er stødig og vennlig 80 AP konstant, hvor mye AP/crit bør man ha ubuffet før executioner > savagery > mongoose ?

 

og på 1h+shield setupen, bør jeg ha sta enchant på skjold og battlemaster på 1h eller hur? pvp tankegang mind you.

Lenke til kommentar

armor har diminishing returns, så dine 1000 første armor gir høyere % enn tusen til når du har 9000 fra før. tilsvarende vil da armorignore være mer effektiv mot lav armor targets enn høy armor targets

edit: doublepost i én post, mystifystisk..

 

edit2: aiai, emnet ble skikkelig overbesvart her, PSVs tall sier alt i allefall :)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Prot ftw! Questing er heller ikke noe problem, bare og gå i dps gear det. Om du har dobbelt opp :)

Også er det så digg og ta 3 mans quester, og soloe hver eneste 68-70 elite, om man har gear til det.

Skryte skryte :p

 

Neida, men om man har et passe bra tanking gear, så trenger man ikke spece prot for og tanke f.eks 5 mans instancer. Er bare og gå full arms\fury :thumbup:

Personelig så er jeg ikke så glad i hybrid spec.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...