DeadbeaT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 tentke akkurat på det samme, hva emd 2h mace? uansett, sitter og tenker på enchants, hvilken anbefaler dere på s3 våpen? savagery, mongoose eller executioner? slik jeg har fått med meg er eecutioner proc = 4-8% mer dmg i løpet av proc, noe som er > mongoose (rogue enchant lol ;3 ) også har vi savagery som er stødig og vennlig 80 AP konstant, hvor mye AP/crit bør man ha ubuffet før executioner > savagery > mongoose ? og på 1h+shield setupen, bør jeg ha sta enchant på skjold og battlemaster på 1h eller hur? pvp tankegang mind you. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Savagery er vel 70AP. Bortsett fra det har jeg ikke veldig peil på arena, men skjold med stam og 1hander med battlemaster høres ikke dumt ut... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ahh rett har du, 70 AP, typoo fra min side. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Executioneer er den nye crusader har jeg hørt da :o Imba mot cloth/leather users :o Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Executioneer er den nye crusader har jeg hørt da :o Imba mot cloth/leather users :o Er vel like imba mot en plate user? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nei, og det er pga hvordan Armor funker. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Armor: 2775 (20.81%) Armor: 1942 (15.54%) Armor: 11046 (51.13%) Armor: 10274 (49.32%) Brukte Warcrafter for dette, så fikk ikke til akkurat antallet. Endret 2. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) armor har diminishing returns, så dine 1000 første armor gir høyere % enn tusen til når du har 9000 fra før. tilsvarende vil da armorignore være mer effektiv mot lav armor targets enn høy armor targets edit: doublepost i én post, mystifystisk.. edit2: aiai, emnet ble skikkelig overbesvart her, PSVs tall sier alt i allefall Endret 2. desember 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Glemte seff 2h mace >< Men Treg 2hander og arms isteden for dual fyry? Liker selv fury best pve men nå er jo warriors MS bots i bg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er ms som er king i pvp ja. Fury har ikke ms heller Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvordan ser en vanlig portspec ut etter 2.3? Tenkte å instancelevle fra 66-70 så en tankspec gjør jo jobben enklere Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg klarte fint å kjøre instancer som Arms/Fury når jeg levlet. Kanskje en hybridspecc kunne gjort seg, slik at du i værste fall har mulighet til å gjøre quests? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Klarer helt greit å tanke nå med armsspec, men tenkte å kjøre en instancehelg der det kun blir tanking... Fin mulighet til å teste prot for første gang også... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Prot ftw! Questing er heller ikke noe problem, bare og gå i dps gear det. Om du har dobbelt opp Også er det så digg og ta 3 mans quester, og soloe hver eneste 68-70 elite, om man har gear til det. Skryte skryte Neida, men om man har et passe bra tanking gear, så trenger man ikke spece prot for og tanke f.eks 5 mans instancer. Er bare og gå full arms\fury Personelig så er jeg ikke så glad i hybrid spec. Endret 3. desember 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 også er et jo endel prat om at prot speced warriors ikke har det så ille som de vil ha det til på forum nå med devastate og shield bash osv, sier ikke at det er ideelt, men at det er mulig tviler jeg ikke på egentlig Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Testet selv dette med å drepe en lvl 71 mob Prot 51 sec Arms 16 sec Fury 8 sec Samme gear på arms og fury 35% crit 2k ap 180 hit Endret 3. desember 2007 av War Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.wowhead.com/?talent=LV0cZVZbEtoG0dcest Slik ser mitt protspec ut etter 2.3 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har like men poengene i sunder på taunt isteden. Med en åpning som er bloodrage shieldslam og revange før første sunder så er ikke rage noe problem og ingen ting er kjipere en å vente noen ekstra sekunder når moben 10k hitter på cloth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå