Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dte noen her som kan hjelpe meg litt med actionbarene?:p Har problemer med og finne ett godt oppsett hvor jeg har alle de hendige funksjonene for innen rekkevidde, noen som kan laste opp ett bilde av sin actionbar(s)? Lvl.50 fury warrior btw;)

Jeg har en warrior. Jeg er ikke Fury, men jeg har ett ganske bra actionbar oppsett.

 

124916.jpeg

 

tja, du har nå sunder armor på baren din :p noe som er gaske bortkasta som prot nå til dags.

mulig bildet er fra før 2.3 da men

 

Hæ ? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå ? Har en 70 prot selv å nå er sunder bortkasta ? Trodde ennå å bygge opp 5 sunders (i alle fall på bosser) å så vedlikeholde den med devastate + occasional slams & bash var tingen ?

 

Opplys meg ! :)

 

Balle

Lenke til kommentar
Hæ ? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå ? Har en 70 prot selv å nå er sunder bortkasta ? Trodde ennå å bygge opp 5 sunders (i alle fall på bosser) å så vedlikeholde den med devastate + occasional slams & bash var tingen ?

 

Opplys meg ! :)

 

 

Les 2.3 patchnotes en gang til , spesielt warrior delen så skjønner du sikkert mer

Endret av mwn
Lenke til kommentar
Iron will talentet. Er det 15% ekstra eller 15% increase av det du har?

 

Hvis det er sistnevnte har jeg fått meg fem overflødige poeng :p

 

Bare sånn for å svare på samtlige spørsmål angående dette i fremtiden:

 

Increases your chance to resist Stun and Charm effects by an additional 15%.

Lenke til kommentar
Hva er hitcap som Fury Warr disse dager? med 3/3 Precision and 2/2 Weapon Expertise?

 

Siden når hadde -dodge noe som helst med hitcap å gjøre?

 

Base miss for dual wield er 28%, for å "cappe" hit trenger du da 442 hit rating.

Med precision (3%) trenger du da ~395 hit rating for å "cappe" hit.

 

De fleste fury warriors er fornøyd med +/- 200 hit rating.

Lenke til kommentar
Er dte noen her som kan hjelpe meg litt med actionbarene?:p Har problemer med og finne ett godt oppsett hvor jeg har alle de hendige funksjonene for innen rekkevidde, noen som kan laste opp ett bilde av sin actionbar(s)? Lvl.50 fury warrior btw;)

Jeg har en warrior. Jeg er ikke Fury, men jeg har ett ganske bra actionbar oppsett.

 

124916.jpeg

 

syns det var ganske bra quickkeys oppsett :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er hitcap som Fury Warr disse dager? med 3/3 Precision and 2/2 Weapon Expertise?

 

Siden når hadde -dodge noe som helst med hitcap å gjøre?

 

Base miss for dual wield er 28%, for å "cappe" hit trenger du da 442 hit rating.

Med precision (3%) trenger du da ~395 hit rating for å "cappe" hit.

 

De fleste fury warriors er fornøyd med +/- 200 hit rating.

 

Det meste over en 95 hit rating er bortkastet. Det aller verste man ser er warriors med +hit gems.

Lenke til kommentar
Hva er hitcap som Fury Warr disse dager? med 3/3 Precision and 2/2 Weapon Expertise?

 

Siden når hadde -dodge noe som helst med hitcap å gjøre?

 

Base miss for dual wield er 28%, for å "cappe" hit trenger du da 442 hit rating.

Med precision (3%) trenger du da ~395 hit rating for å "cappe" hit.

 

De fleste fury warriors er fornøyd med +/- 200 hit rating.

 

Det meste over en 95 hit rating er bortkastet. Det aller verste man ser er warriors med +hit gems.

 

Stor forskjell på spec her vel ? Skjønner godt at arms warriors med fokus på pvp ikke ser verdien av masse + hit, men skal man spille pve og ikke minst dualwielde er det vel et must.

 

Liker meg best med 150 hitrating når jeg skal banke mobs på lvl 71 +

 

Og ser at + 200 anbefales for raiding.

 

Så ja, etter min mening er det direkte rart utsagn "Det aller verste man ser er warriors med +hit gems"

Regner med at du ikke har prøvd pve da ;)

Lenke til kommentar

PSV har fulstendig rett. Både attack power og crit er mer viktig for en fury warrior enn hit, derfor bør man ikke bruke hit gems. Man bør selvsagt ha mer enn 95 hit, hit er fremdeles en sterk stat, men bør ikke prioriteres over attack power og crit. Hvis du sliter med å få nok hit har du sansynligvis ikke bra nok gear for fury.

Lenke til kommentar

Hit MÅ prioriteres både som tank og dps warrior (pve).

Tanker du 10/25 mans instancer bør du ha 50+ hit rating, og for dps bør man ha en god del mer.

Crit og dmg har 0 ting og si, om man ikke treffer!. Merker at om jeg går på lvl 71 mobs med bare 40-50 hit rating i dps gear så bommer jeg på ca 20-30% av slagene. Og med 110+ hit rating bommer jeg på ca 10-20% tenker jeg.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Poenget er at man med 95 hitrating ikke skal kunne bomme med Bloodthirst eller andre abilities. Dermed vil str/ap/crit-gear gi større økning i dps pr. statpoint enn hit.

Husk at man også må hitte på white dmg også da, for og få opp rage, for så og bruke abilities

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...