Kuldesjokk Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 noen andre plate shoulders verdt å skaffe annet enn big bad pauldrons for en 47ish warrior? har for øyeblikket herods shoulder. armory link i signatur, undres dog på om den er oppdatert da Synes gearet ditt ser greit ut, hadde jeg vært deg hadde jeg bare kjørt på videre, på 50 får du en warrior quest der du kan plukke opp nye skuldre hvis det er, men 8 levler senere er du i outlands og da byttes alt, ville bare pøst på mot outlands og bare plukket opp quest greens frem til dess Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 da gjør jeg det. Beware outlands her kommer vakgar! Lenke til kommentar
Babalabooh Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Spiller lvl 70 orc warrior på Defias Brotherhood og jeg ELSKER det! ^^Har spilt warrior i 2 år nå og det er fortsatt like morsomt, jeg var off-tank og fury i et guild på 60 samt at jeg gjorde en del PvP etter den store honor patchen. Nå på 70 aimer jeg fullt ut på PvP og nærmer meg endelig 2k rating i 3v3 og håper det skjer snart. Ellers så er speccet mitt: http://www.wowhead.com/?talent=LVMhbAbqM0zbZVVzm0gRZc det er vel rundt omkring der det vanligste arena speccet er, samt at jeg nå etter patch 2.3 har speccet slam spec, og det funker fett alle sammen burde prøve det en eller gang. Så kan vel slenge med en armory link også da; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Vr%C3%A0k Hvordan funker 2x healers + warrior i arena for deg? hva er det verste laget dere møter? Vel, druiden er faktisk feral da, den samme druiden som jeg teamer med i 2v2, vi har lært godt og spille denne uvanlige komboen og det er jo selvfølgelig utrolig morsomt . Eneste problemet vår er som regel frost mage teams, og dem er det jo en del av. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er dte noen her som kan hjelpe meg litt med actionbarene? Har problemer med og finne ett godt oppsett hvor jeg har alle de hendige funksjonene for innen rekkevidde, noen som kan laste opp ett bilde av sin actionbar(s)? Lvl.50 fury warrior btw;) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Er dte noen her som kan hjelpe meg litt med actionbarene? Har problemer med og finne ett godt oppsett hvor jeg har alle de hendige funksjonene for innen rekkevidde, noen som kan laste opp ett bilde av sin actionbar(s)? Lvl.50 fury warrior btw;) Jeg har en warrior. Jeg er ikke Fury, men jeg har ett ganske bra actionbar oppsett. Endret 25. november 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er dte noen her som kan hjelpe meg litt med actionbarene? Har problemer med og finne ett godt oppsett hvor jeg har alle de hendige funksjonene for innen rekkevidde, noen som kan laste opp ett bilde av sin actionbar(s)? Lvl.50 fury warrior btw;) Jeg har en warrior. Jeg er ikke Fury, men jeg har ett ganske bra actionbar oppsett. tja, du har nå sunder armor på baren din noe som er gaske bortkasta som prot nå til dags. mulig bildet er fra før 2.3 da men Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ooh, Hamaestra, hvordan addon er den der "incoming casts on me"? Kunne sikkert funnet ut om jeg hadde søkt litt men gidder ikke ;< Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Et lite spørsmål. er Arms nå, men vurderer å gå Fury når jeg når Outlands, er det smart? eller bare fortsette med arms? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ooh, Hamaestra, hvordan addon er den der "incoming casts on me"?Kunne sikkert funnet ut om jeg hadde søkt litt men gidder ikke ;< Add onen heter forecast. Og ja det er fra for 2.3. Har faktisk litt annerledes oppsett etter 2.3 har ivertfall cleave pa E sa det er enklere a bruke cleave under multitanking. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hai. Driver og levler en Warrior nå, er blitt lvl 32. Jeg speccer fury, men lurer på om jeg burde bruke en two-hander eller dual wield? Eller noe annet? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg syns Fury med 2h er best for lvling. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dual wield er morsomst, imo. Du spiller vel for å ha det moro? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dual wield er morsomst, imo. Du spiller vel for å ha det moro? ser tøffest ut ja, men greier det ikke =O Miss miss dodge miss parry parry miss Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har bare lvlet med DW fra 62 og utover, så jeg skal ikke prate så høyt, men jeg syntes det var nokså imba. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Får i teorien mer dps (med mitt gear) med DW, men det er digg å critte skikkelig med 2h.. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Miss miss dodge miss parry parry miss + hit ftw! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Får i teorien mer dps (med mitt gear) med DW, men det er digg å critte skikkelig med 2h.. Hvis du er under 60 vil jeg tippe at det fortsatt er teoretisk, men med litt hit så er det nok veldig sannsynlig Men man får ikke samme bursten som med two-hander i pvp da Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Iron will talentet. Er det 15% ekstra eller 15% increase av det du har? Hvis det er sistnevnte har jeg fått meg fem overflødige poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå