Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Spiller en 27 warrior nå. RÅ gøy =D

 

på lvl 30 får jeg en imba 2 hand axe som jeg kommer til å bruke en stund. Så det jeg lurer på er en bra spec for pve. helst dps spec, men litt tank er greit siden i omtrent i alle instancer får jeg rollen som tank.

 

Min char :

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Fluoride

 

Ignorer de våpnene jeg har nå da jeg får two hand straks. Den speccen jeg har nå er rettet mot pve dps two hand. Trenger tips til bedre spec =)

Lenke til kommentar

Det er patch dag i dag, og eg sitter og tenker på ka i granskauen eg skal spece.

Forløpig tenker eg å gjøre det utenkelige... å droppe enrage. Da vil eg få second wind, bloodcraze og last stand, noe som vil gjøre meg udrepbar i 2vs2 arena. Og siden eg teamer med shaman blir eg nuket 50% av gamsene. Men er d mulig å gjøre arena uten enrage? Trenger noen meninger på dette.

 

specet: http://www.wowhead.com/?talent=LVMhbAbogodbZE0zhZfxz

Lenke til kommentar

vel, når procer enrage? når du blir crittet. Når blir du som oftest crittet? når du blir focused. hva gjør du når du blir focused? Du tar på 1h+skjold. Hva bruk har du av 1h+skjold når du står og spammer ms for å holde debuffen, SR og andre skade reduserende tiltak? lite. Ergo: Enrage hjelper degg bare dersom du tar så lite skade/får så mye heal at den kan holdes oppe samtidig som du får leke med 2heren din.

 

Det er i allefall logikken til de som vil specce slik. Det artige med den specen var at jeg brukte den i starten av s1, tror jeg postet om den tidligere i denne tråden til og med,det fungerte dårlig for meg, men jeg spilte også mye dårligere som warrior tilbake da.

 

angre snakker jo om 41/20 specs og greier, personlig tror jeg at jeg holder meg tradisjonell i allefall starten av denne sessongen, også får vi se når rogues dukker opp i 4/5 s3 hva jeg gjør, jeg frykter at det er på tide å børste støvet av last stand igjen da.

 

 

 

edit: men uansett, når det koker ned til det så vil Thoughness > anticipation, spesiellt med armoren vi nå har, du burde se på det i specet du linket til.. og tenke på at poengene i fury kanskje bør brukes på UW over BV pga tapet av rage gen du vil få av å gå så kort i fury.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Takker for tips deadbeat.

Grunnen til til anticipation over thoughness er hovedsaklig at def skill gir -crit, og andre stats som alltid er bra i arena. Og siden det som oftest e casters som e problemet tror jeg 20 def er bedre enn 10% armor. Hvis noen theorycrafters vet noe mer om dette, vil jeg gjerne høre.

BV over UW har eg hatt siden eg begynnte å fighte roguer, og dette er en personlig ting eg liker å ha.

Enrage er bra uansett om du blir nuket eller ei. Bare du har litt dmg på deg har du sjanse til å få enrage på non crits. 10 eller 20% sjanse på all dmg tror eg. Dette er pga resiliencen. Og i 2vs2 kan du ikke holde skjold på 24/7. Og skjold eller 2h, enrage hjelper begge ganger.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Driver også å vurderer stats til s3. Jeg tenker mer defansivt enn no. Noe på noe som to gems på alt, 6sta/4 resi og 6sta/str.

Så var det den forbanne meta socketen. Har hørt rykter om at surefootet og den meta gem liknende socketet stacker, noen som kan bekrefte dette?

Hvis ikke blir det vel 3% crit dmg gem eller kanskje den med stun proc :p

Lenke til kommentar

vel, skal du tenke defensivt så bør du ta stuc proc over 3% crit dmg, en stun stopper tross alt envher angriper død der han står :p spørsmålet er om det deler diminishing returns med andre ukontrolrete stuns, som DT proc og mace spec? i såfall må det tenkes litt.. hmmm.

 

men du er jo sverd nå så jeg på screenshot, skal du ha mace eller sverd for s3?

Lenke til kommentar

Balle!

 

Dinget 70 på torsdag og skulle respecce til prot ASAP (hadde en gruppe som ventet for å gå Durnholde). I min iver speccet jeg improved sunder. Tenkte jo det var greit å kunne slenge opp 5 sunders raskere. Men, så ser jeg jo at devastate har blitt endret. Har sunder blitt overflødig for en warrior med devastate nå? Og ikke minst, har jeg driti på draget og kastet bort to poeng? (det siste spørsmålet vet jeg svaret så altfor godt på, men det er lov å prøve og lure seg selv litt)

Lenke til kommentar
Balle!

 

Dinget 70 på torsdag og skulle respecce til prot ASAP (hadde en gruppe som ventet for å gå Durnholde). I min iver speccet jeg improved sunder. Tenkte jo det var greit å kunne slenge opp 5 sunders raskere. Men, så ser jeg jo at devastate har blitt endret. Har sunder blitt overflødig for en warrior med devastate nå? Og ikke minst, har jeg driti på draget og kastet bort to poeng? (det siste spørsmålet vet jeg svaret så altfor godt på, men det er lov å prøve og lure seg selv litt)

 

Sunder er overflødlig på action baren med prot ja.

Men du har faktisk ikke drete på draget med imp sunder, hvis du hadde lest nye tooltipen hadde du sett at imp sunder tar ned rage cost på devastate og.

 

Til deatbeat. Tror faktisk eg går for mace denne sesongen siden det fortsatt eier sverd i 2vs2. Men eg tar macen mest pga looken :p både sverd å axe ser teit ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...