Marker Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hepps Ble nettopp lvl 51 med min bad ass tauren warrior og ting begynner virkelig og skje Digger denne klassen så sinnsykt! Noen få spørsmål: 1. Jeg har fortsatt Whirlwindsword!! Må da være på tide og få byttet bort det snart!! Hadd det siden lvl 30 Noen gode våpen og anbefale? 2H btw. 2. Jeg gjør mer skade når jeg går solo med Battle Stance en hva jeg gjør med Berserker Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem? 3. Så har vi items da: Str og Sta som skal satses på? Atm har jeg ca 100 Str, 80 Agi og 140 Sta. Er dette helt på jordet? 4. Hvordan gjr jeg det med Attackpower, Hit rating og Crit chance? Er det ting jeg bør satse på foran Str, Agi og Stam? Takker på forhånd for alle gode svar 1. Kjør en AV runde og få deg Ice Barbed Spear Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Shadow2007: er mye enklere å vurdere gearet ditt om du gir oss en armory link til characteren din. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Shadow2007: er mye enklere å vurdere gearet ditt om du gir oss en armory link til characteren din. Hehe. Godt poeng Skal fikse det når jeg kommer hjem fra jobb. Disse Fis-basis PC'ne har jo sperret alt av "games" sider Men hvis det hjelper: Nick: Sargoth Server: Neptulon Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Siste boss i Uldaman dropper også noen gode 2-h weapons. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vurder å kjøp et par imperial plate ting og bytt ut med noen av dine eldste quest rewards, og skaff Ice barbed spear fra AV som det ble nevnt. Ellers ser dette helt fint ut det. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Shadow2007: er mye enklere å vurdere gearet ditt om du gir oss en armory link til characteren din. Hehe. Godt poeng Skal fikse det når jeg kommer hjem fra jobb. Disse Fis-basis PC'ne har jo sperret alt av "games" sider Men hvis det hjelper: Nick: Sargoth Server: Neptulon Sargoth Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Et par ting: Imp. rend er useless, samt du bør specce enten sword, axe eller macespec. Itillegg bør du putt to poeng i second wind. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det skal jeg gjøre Skal jeg kjøpe hele Imperial plate settet? Hva med Agi? Skal jeg bry meg om det, eller kjøre kun Str og Sta? Respecc med andre ord? hehe Hadde hvert fint med link til godt 1H weapon med det samme. Just in case noen vil ha meg som tank Btw; Takk for link Sttiiaann Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gearet er greit, men noe verre med speccen din.... Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Gearet er greit, men noe verre med speccen din.... Ok. Kan noen linke meg en god specc da? Tenker hybrid specc jeg... Er ikke så ofte i PvP, men elsker og queste både alene, i gruppe på 2-3 og instance Endret 9. november 2007 av Shadow2007 Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Spec er ikke så utrolig viktig mens du levler, bare putt poeng inn i de talentene som gir deg mest skade. Du skal jo bare drepe boars for å bli 70 Det er på 70 hvis du skal ut å raide eller gjøre PVP at det er viktigere å spesialisere speccet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så spec har ikke så mye å si? ta foreksempel weapon spec, 5% crit foreksempel ikke noe å si? Two-hand spec, 5% ekstra damage. Second wind, mindre nedetid. Blood frenzy, mer skade.... Mortal strike, instant angrep, mer skade.... Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Gearet er greit, men noe verre med speccen din.... Ok. Kan noen linke meg en god specc da? Tenker hybrid specc jeg... Er ikke så ofte i PvP, men elsker og queste både alene, i gruppe på 2-3 og instance http://www.wowhead.com/?talent=LVMcdAioM0dbZV er et forslag, fyll videre inn i fury fra nå av. BTW du kan bytte ut poleaxe spec med det du har våpen for - men jeg satte opp det siden du skulle gå for ice barbed spear. Endret 9. november 2007 av Gakks Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fin spec det der, men savner 3/3 tactical mastery, hva skal du med anger management forresten? 1 rage hvert tredje sekund er ikke verdt å waste et poeng på... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Shadow2007: er mye enklere å vurdere gearet ditt om du gir oss en armory link til characteren din. Hehe. Godt poeng Skal fikse det når jeg kommer hjem fra jobb. Disse Fis-basis PC'ne har jo sperret alt av "games" sider Men hvis det hjelper: Nick: Sargoth Server: Neptulon Hehe, sitter selv på en Fis-basis pc nå. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Så spec har ikke så mye å si? ta foreksempel weapon spec, 5% crit foreksempel ikke noe å si? Two-hand spec, 5% ekstra damage. Second wind, mindre nedetid. Blood frenzy, mer skade.... Mortal strike, instant angrep, mer skade.... Les posten min plix Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Siden vi er inne på speccs. hva syns dere om denne builden til lvl 42: http://www.wowhead.com/?talent=LGMZEVzhg Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jeg synes det er direkte tullete å ha begge tier 1 talentene i fury OG en av tier 2 talentene maxed, se på hva du gir opp da for svarte: enrage? og hvorfor har vi dual wield spec? få deg en 2h, så slipper du å tenkte på hit ratingen din så mye. dessuten som warrior på lvl 40+ SKAL du ha enten BT eller MS, noe annet er selvmord. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nei, jeg bytter ikke til 2h, da må jeg jo få 220 skill vler først og det gidder jeg ikke. Dual wield ftw Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen andre dps warriors som har problem med å skaffe raid guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå