Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Hepps :)

Ble nettopp lvl 51 med min bad ass tauren warrior og ting begynner virkelig og skje :D Digger denne klassen så sinnsykt! :thumbup:

Noen få spørsmål:

 

1. Jeg har fortsatt Whirlwindsword!! :( Må da være på tide og få byttet bort det snart!! :hmm: Hadd det siden lvl 30 ;) Noen gode våpen og anbefale? 2H btw.

 

2. Jeg gjør mer skade når jeg går solo med Battle Stance en hva jeg gjør med Berserker :hmm: Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem?

 

3. Så har vi items da: Str og Sta som skal satses på? Atm har jeg ca 100 Str, 80 Agi og 140 Sta. Er dette helt på jordet?

 

4. Hvordan gjr jeg det med Attackpower, Hit rating og Crit chance? Er det ting jeg bør satse på foran Str, Agi og Stam?

 

Takker på forhånd for alle gode svar :thumbup:

 

1. Kjør en AV runde og få deg Ice Barbed Spear

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gearet er greit, men noe verre med speccen din....

Ok. Kan noen linke meg en god specc da? Tenker hybrid specc jeg... Er ikke så ofte i PvP, men elsker og queste både alene, i gruppe på 2-3 og instance :D

 

http://www.wowhead.com/?talent=LVMcdAioM0dbZV er et forslag, fyll videre inn i fury fra nå av. BTW du kan bytte ut poleaxe spec med det du har våpen for - men jeg satte opp det siden du skulle gå for ice barbed spear.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
Shadow2007: er mye enklere å vurdere gearet ditt om du gir oss en armory link til characteren din.

 

Hehe. Godt poeng :thumbup: Skal fikse det når jeg kommer hjem fra jobb. Disse Fis-basis PC'ne har jo sperret alt av "games" sider :ermm:

 

Men hvis det hjelper:

Nick: Sargoth

Server: Neptulon

 

Hehe, sitter selv på en Fis-basis pc nå.

Lenke til kommentar

jeg synes det er direkte tullete å ha begge tier 1 talentene i fury OG en av tier 2 talentene maxed, se på hva du gir opp da for svarte: enrage? og hvorfor har vi dual wield spec? få deg en 2h, så slipper du å tenkte på hit ratingen din så mye. dessuten som warrior på lvl 40+ SKAL du ha enten BT eller MS, noe annet er selvmord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...