Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver på, men glemmer den stadig vekk.

Men mer warrior relatert, sliter noe sykt med å finne en trivelig spec nå :thumbdown:

Vet at det kommer litt changes i 2.3. Lurer derfor på å se litt på en mer "fullverdig" arms build siden ting kan bli enda mer arms only nå, noen som har vært på PTR og testa litt?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har tolka 2.3 changes så blir Arms enda mer PVP orientert og Fury enda mer PVE orientert, så om du skal ha en build til å levle med(du er vel ikke 70 enda?), bør du gå for fury istedenfor arms imo. Gleder meg til Sweeping strikes kommer i fury^^ Liker den patchen her...

En annen ting: Det her er jo en veldig populær PVP spec om dagen. Men nå som en del talents blir flytta på, hvordan tror dere den "nye" PVPspeccen blir?

Lenke til kommentar
Så man skal liksom satse fullt på fury fram til 70??

Personlig har jeg nå respeccet slik at jeg har 8 poeng i arms (5/5 deflection, 3/3 imp TC) og 13 poeng i protection (lvl 68). De 13 er for å generere mer threat i defensive stance. Mest fordi jeg merket jeg hadde problemer med threat i instancer på min egen level. Men det skal gå fint uten poeng i protection i det hele tatt (særlig hvis du ikke tanker).

Men jeg merker at jeg ikke har rampage når jeg soloer :(

Lenke til kommentar
Noen her som har en macro som skifter mellom Battle og zerkerstance? Sånn at når jeg er i battlestance og trykker på den, så går jeg i zerker, og trykker igjen så kommer jeg i battle?

Du har en stance bar du kan trykke på for akkurat det der.

Lenke til kommentar

Arrr! Dont question my authoritaaah! Vil ha en sånn macro! hehe.... Er 90% av tida i enten zerker eller battlestance. Og jeg synes det tar for lang tid å trykke på knapper... (Derfor jeg vil ha macroen:P) Men ser ikke ut til at noen her kjenner til noe sånt noe...

Lenke til kommentar

Hepps :)

Ble nettopp lvl 51 med min bad ass tauren warrior og ting begynner virkelig og skje :D Digger denne klassen så sinnsykt! :thumbup:

Noen få spørsmål:

1. Jeg har fortsatt Whirlwindsword!! :( Må da være på tide og få byttet bort det snart!! :hmm: Hadd det siden lvl 30 ;) Noen gode våpen og anbefale? 2H btw.

2. Jeg gjør mer skade når jeg går solo med Battle Stance en hva jeg gjør med Berserker :hmm: Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem?

3. Så har vi items da: Str og Sta som skal satses på? Atm har jeg ca 100 Str, 80 Agi og 140 Sta. Er dette helt på jordet?

4. Hvordan gjør jeg det med Attackpower, Hit rating og Crit chance? Er det ting jeg bør satse på foran Str, Agi og Stam?

5. Skal jeg bruke talent points til og specce Axe/sword/mace/polearm på arms tre'et, eller vente?

Takker på forhånd for alle gode svar :thumbup:

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...