Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

viss du står i bat stance så trenger du ikke det og den vill ikke funk viss du står i zerker pga at skifte stance har cooldown som påvirker kasinga på neste spell

Huffameg, stance cooldown og gcd er separat, så du må ikke vente 1.5 sec med å bruke noen abilities etter å ha skifta stance, men du må vente 1.5 sec med å skifte stance igjen.

Så du kan skifte stance og bruke spell reflect _nesten_ samtidig, er snakk om 0.1 sec/eventuell lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo hatt en ekkel tendends til hybridspeccs :>

Imp. Thunderclap? Hvorfor det? Skal du først ha såpass med poeng i arms vil jeg tro at du bør ned til Deep Wounds. Personlig har jeg vært glad i Imp. Cleave, men jeg regner med at det er en smakssak; commanding prescense er herlig. Imp. Execute har jeg aldri sett helt bruken for, dual-wieldspec. er fint, da det øker white med noen fine prosenter (12% eller så?). Imp. Intercept er vel også en smakssak, veldig kurant til pvp, jeg har det vel på min warrior og er fornøyd med det.

Imp. Zerker-rage er jo greit, 20 gratis rage i minuttet kan det ikke være noe galt med. Ellers har du videre alle viktige talents for dps i top-end fury.

Ser stengt tatt greit ut, men jeg er ingen warrior-ekspert.

Lenke til kommentar
Imp. Thunderclap? Hvorfor det?

Ca 10% lavere skade fra opptil 4 som står og hakker må vel være nyttig? Det er ikke mange måter å bruke bare 3 talent points på som gjør at man kan vare 10% lenger i en kamp. Sammenliknet med f.eks. 1 poeng for 1% høyere crit-sjanse (3% mer effektiv i en kamp for 3 poeng, og bare den som har poengene) gir det etter mitt syn mye bedre valuta for poengene.

Lenke til kommentar

Imp TC har jeg mer sett på som en tank spec (for 5-mans). Hvis du overhodet ikke har tenkt å tanke er det enten greit å sløyfe det, eller hvertfall gå ned til deep wounds og impale når du først er i gang. Har selv 8 poeng i arms, men det er fordi jeg tanker en del gjennom levelingen.

På den annen side, når jeg leveler pleier jeg å charge mobs for så å smelle av en TC før jeg går over i berserker stance. Så på den måten har jeg en (dårlig?) unnskyldning for å beholde 8 poeng i arms uansett (imp TC gir lenger varigheten på debuffen).

Smakssak med andre ord.

Lenke til kommentar

hey kuldesjokk.

var fury fra lvl 30 noe til 70 og langt etter 70 og synes nå speccet så helt greit ut jeg.

men i det siste har jeg kjørt http://www.wowhead.com/?talent=LAMcbhioZVVzmLgRVz og det er bare tøft =) kjøp deg de øksene du får i thrallmar og test det ut. gå for mest mulig crit. det tar helt av. også har du jo sweeping strikes =)

mange som sier det er mer dps i rampage, men synes nå crit på crit og konstant flurry er tøft

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar
hey kuldesjokk.

var fury fra lvl 30 noe til 70 og langt etter 70 og synes nå speccet så helt greit ut jeg.

men i det siste har jeg kjørt http://www.wowhead.com/?talent=LAMcbhioZVVzmLgRVz og det er bare tøft =) kjøp deg de øksene du får i thrallmar og test det ut. gå for mest mulig crit. det tar helt av. også har du jo sweeping strikes =)

mange som sier det er mer dps i rampage, men synes nå crit på crit og konstant flurry er tøft

Ville det ikke lønne seg å ta Precision i stede for DW specialization? 25% mer dmg fra offhand, som kun påvirker white dmg, i stede for +3% Hit som gjelder MH, offhand, white og yellow? Kommer jo selvsagt an på hvor mye hit du har på gearet i utgangspunktet, men jeg syns PPrecision høres ut som en bedre investering, men det har kanskje de mer erfarne warriorene en annen formening om?

Lenke til kommentar

heroic strike proccer vel kun main-hand. Og 25% damage er vel i realiteten bare 12% ekstra på off-handen...

Edit: ekstra main-hand angrep som treffer vil da sikkert tilsvare 3-4 off-hand angrep, hvis du har en treg off-hand....

Edit2: Merk at jeg tenker litt tilbake på min tid med fury og at det kan være avvik her...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...