Dernel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Kjempetakk! Hjelpte veldig mye. EDIT: fant jo akurat ut at jeg må ha arms for å få mortal strike, og jeg skal ikke ha arms med dual wield Endret 22. oktober 2007 av Dernel Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 men det finnes vel noen specs med 2h og flurry kombinasjon? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 @ Dernel, mente tweaks... Og angående 2hand fury, slam-build er en måte, kan alt for lite til at jeg vil uttale meg om den speccen... Og så leviath skrev litt mer om talents... Flotte saker. Men angående piercing howl, fin i en situasjon der du kjører massive overpull og må løpe... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Akkurat det jeg bruker den til. Pulle en, kommer mange, rend en og piercing howl og LØP! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker Piercing Howl hele tiden jeg. Og den er fin når folk er akkurat for langt unna til at du kan Hamstringe. Pluss at etter at du har fått dodga/parrya/missa/blocka hamstring xx ganger på rad, er det mer fristende med en piercing howl enn ny hamstring imo. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du elsker piercing how når du møter på idioter som løper rundt stolpene i nagrand arena og exploiter den &%¤#&% dødsonen på hamstring Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 @ Dernel, har ikke en armory link? Bare si char name og realm holder jo også Kunne tenkt meg å sjekke gear og litt sånn, gi deg noen tips på enkle upgrades kanskje Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) joda bare det at jeg spiller på privat server, vanlig rates men det er jo gratis. me kan jo linke alle, hvis du vil Våpen 1. Våpen 2. Wrist Chest Back Shoulders Head Hands Belt Legs Feet Head: 6 Str 15 Stam Neck: 6 Spir 7 Str Shoulders: 4 Agi, 12 Sta Back: 8 Sta Chest: 15 Sta Wrist: 6 Sta, 6 Str Hands:8 Int, 8 Spirit Waist:8 Int, 9 Sta Legs:11 Str, 11 Spir Feet:7 Agi, 10 Sta Ring: 3 Agi, 3 Sta, 3 Int, 3 Spir, 3 Str Bruker samme ring. Wep 1:8 Agi Wep 2: 8 Agi 3 Sta Gun: Strenght: 139 Agility: 76 Stamina: 161 Intellect: 43 Spirit: 60 Armor: 2470 Endret 23. oktober 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Privatserver ja Litt vanskelig da... Men kan du si hva du har evktlagt av stats? Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei, dinget nettopp 40 med warrioren min, og lurer på om jeg skal kjøre weapon eller armorsmith? Er fury speccet:) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du vil nok tjene mest på å velge weaponsmith til å begynne med. Er greit å kunne denge folk med et gedigent 2-håndsvåpen når du har klatret opp til 70 (og det er kanskje et brukbart våpen å lage på 45 også?). Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 absolutt weaponsmith, opp til 350ish er det ganske likegyldig og når du kommer så høyt med blacksmithingen din så vil du finne weaponsmith sakene til å være langt overlegen armorsmith sakene. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) har ønske om å DPSese i kara og gruuls, men fordet trenger jeg jo DPS gear! en kompis av meg sa at jeg skulle skaffe alle veteran delene fra PvP også specce prot å farme normal instances så heroic ettersom tanke gearet mitt blir bedre. er dette veien å gå? Har også BS så det blir vel kanskje drakefisthammer, men hvilken offhand skal jeg ha? EDIT: armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ow&n=Ladora har også litt tanke gear, men mye med bare stam+ ,har også ca 410 def rating med tanke gear. Og 9654 HP ubuffet Endret 26. oktober 2007 av nomadeppl Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 har ønske om å DPSese i kara og gruuls, men fordet trenger jeg jo DPS gear! en kompis av meg sa at jeg skulle skaffe alle veteran delene fra PvP også specce prot å farme normal instances så heroic ettersom tanke gearet mitt blir bedre. er dette veien å gå? Hehe. NEI! Gå pvp for å skaffe tankegear faktisk... jeeezes... 410 defence rating... uff... 1: spec prot 2: skaff tankegear 3: skaff rep for heroic keys, start med de der du vet du får rep rewards eller heroic/vanlig drops du vil ha. www.wow-loot.com hjelper deg å finne ut det, wowhead er også bra 4: skaff dps gear fra quester og instancer etter at du har skaffet tankegear eller samtidig dw fury gear list 5: slit med å skaffe deg guild som starter i karazhan så sent og som i tillegg er ute etter dps warrior... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ingen sa han skulle PvPe for tankegear, men dps gear. Veteran suger som DPS pga. mye stam og resi "lite" ap/crit. Endret 26. oktober 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nettopp ferdig i Blood Furnace som dps. Gud, så kjedelig Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen her som har en bra macro for å equippe shield, og caste spellreflect? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 /equip main hand tingen din /equip off hand tingen din /cast Spell Reflection Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 /cast defensive stance? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 viss du står i bat stance så trenger du ikke det og den vill ikke funk viss du står i zerker pga at skifte stance har cooldown som påvirker kasinga på neste spell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå