Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å svare på kjipe arms... Prøvd å stikke til outlands i 57 med fury, kun hit fra talent? Det er så kjipt, misser mer enn en våt nuddel. Så fra 59-cirka 62/63 da jeg får tak i en del hit rundt den levelen og fury igjen blir gøyalt og ikke minst duganes... Men noen kommentarer angående builden min? Først og fremst kommenter den som leveling build, men noen kommentarer om hvordan den kan funke som arena/tank build på 70 mottas også, normal og et par heroic for de som sikkert kommer med duger ikke til raiding kommentarer.

Edit: builden... 35/5/21

For leveling vet jeg ikke om 3/5 iron will hjelper deg så mye. Ville vurdert å sette det i 2/2 improved charge, når du da charger en mob vil du ha akkurat nok rage til å fleske til med en MS. På 70 og med fokus på PvP er det motsatt, der er iron will gull og imp charge meningsløst. Og så ville jeg vurdert imp. overpower (kan ta ett poeng fra iron will og ett fra anger management f.eks.).

Dette er fullstendig subjektivt fra min side selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Denne builden med DW sånn til vanlig. Hva syns dere om det? vil gjerne ha litt tips og slikt.

Nå har du jo fått forslag til bedre build, men her er litt forklaring på hvorfor du burde endre:

- Gå 5/5 på unbridled wrath, som DW slår du mange ganger noe som betyr mye rage fra dette talentet. Rage=win

- Heroic strike har gjort jobben sin når du passerer lvl 35 (eller noe sånn), på lvl 40 kan du få mortal strike eller bloodthirst som er cirka 1000 ganger bedre (995 for å være helt nøyaktig). Heroic strike er noe du bruker hvis du har mye rage og ikke noe bedre å bruke det på.

- piercing howl er (etter min mening) mer rettet mot PvP, men det blir en smaksak

- gå gjerne 5/5 i commanding presence, du skal jo alltid ha battle shout oppe når du slåss og mer AP (attack power) kan aldri være en dårlig ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...