Aleksander- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Mye snax i den nye patchen! Blant annet: Defiance (Protection) now also grants 2/4/6 weapon expertise. Endelig! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja du kan glise, jeg som orc med øks som tankevåpen føler meg ikke like glup lenger Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kjapt spørsmål: Har for tiden Fool's Bane i Main Hand og Blackout Truncheon i Off-hand og jobber med å få Aldor Exalted. Vil det være dumt å putte Vindicator's Brand i Off-hand når jeg endelig treffer Exalted, i og med at det er et One Hand-våpen? Er litt skeptisk til to trege våpen, nemlig... Er mulig oppgradering kommer i form av gladiator-våpen når det skal koste honor. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) for pvp er trege våpen egentlig alltid å foretrekke som fury, såvel som arms, det gir kraftigere bursts som er det vi ser etter i pvp da det er "drep før du blir drept" for warriors. rask offhand er grei for rage i pve dps sies det, og for rogues som ønsker å hamre ut poison, ikke noe for warriors imo. edit: forresten høres det veldig dumt ut av meg å annta at dette er for pvp da arms > fury for pvp disse dager pga itemization Endret 18. oktober 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Speccet i går Fury for å grinde opp diverse quester jeg enda ikke har gjort, samt få aldor til exalted, mye fordi jeg liker spillestilen til fury mye bedre enn arms i PvE. Om det blir PvP og Honorfarming så kommer jeg nok til å denge folk som Arms med Lunar Crescent... Tenker hovedsaklig å bruke Vindicator's Brand for PvE av typen solo/raids, og det bør gå greit? Er jo uansett ikke værre enn at jeg går tilbake til det tidligere våpenet, om det fungerer dårligere... Men, har nå etterhvert 5 primal nethers av de 8 jeg trenger for en oppgradering. Jeg har allerede laget Lunar Crescent og The Planar Edge. Begge kunne trengt en oppgradering, men jeg vet ikke helt hvilken som skal få den først. TBPE vil ta over for Fool's Bane i Main Hand for PvE, mens Mooncleaver bør være bedre for PvP. What to choose? Har for øyeblikket ingen guild å raide med siden jeg for tiden har vanskelig for å møte opp til raidtider. Endret 18. oktober 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 for pvp er trege våpen egentlig alltid å foretrekke som fury, såvel som arms, det gir kraftigere bursts som er det vi ser etter i pvp da det er "drep før du blir drept" for warriors. rask offhand er grei for rage i pve dps sies det, og for rogues som ønsker å hamre ut poison, ikke noe for warriors imo. edit: forresten høres det veldig dumt ut av meg å annta at dette er for pvp da arms > fury for pvp disse dager pga itemization Du trenger raske våpen som fury pve warrior. Du har ingen abilitys som scaler med weapon dmg slik som MS. (med unntak av whirlwind) Du får hamret inn flere heroic strikes, og mer rage. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ragegain er likt om du har et raskt eller tregt våpen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 I såfall høres det ut som en idé å teste Vindicator's Brand Men hva vil det optimale off-hand våpenet være pre-raid? Antar en av de craftede våpenene er å foretrekke - ihvertfall om man tenker på tilgjengelighet? Kommer ikke til å skifte til swordsmith med det første, til informasjon... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå som Whirlwind skal bruke begge våpnene er det enda en grunn til tregt offhand-våpen. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ragegain er likt om du har et raskt eller tregt våpen. Nop, http://www.wowwiki.com/Formulas:Rage_gener...onversion_Value Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Mer rage pr slag vs raskere slag med mindre rage per. Trodde det gikk opp i opp. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går cirka opp i opp basert på egne erfaringer.... Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jo det gjør vel det. Regnet med dps i formelen R: 15d / 4c + fs / 2. Hvor d er damage dealt, dvs damage per slag, og selvfølgelig ikke dps. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå som jeg er ferdig med de boarene i Hellfire så vurderer jeg å gå over fra arms til fury med warrioren min. Hvertfall når jeg blir honored med thrallmar... Men må jeg da skaffe meg my +hit rating? Hvor mye "trenger" jeg egentlig for at det skal gå unna... Hvis jeg må drive å slite for å skaffe hitrating så gidder jeg ikke... Liker Arms i grunn... Vil bare prøve fury og se hvordan det fungerer... Noen som har et tips til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skaffe deg Thrallmar-øksene (bør gå fort), ta så mye hit du får tak på og specce fury. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tenkte jeg skulle kjøre outlands på 57, noe spesielt jeg må være obs på som fury warrior? Har krol blade og thrash blade atm... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ikke drep boars. Drep fugler. Edit: Se opp for Fel Reavers. Endret 18. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 og har du gode lvl 70 venner så hiv deg i HFC med en gang, gear opp til TBC level samtidig som du sanker saftig XP. ikke prøv deg på å tanke though, være "dps" Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lycan, imastard, Mrrexor og lightningwolf får forvente litt mas siden "DeadbeaT sa det" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Helvete! Faen ta deg, DeadbeaT. :< Du kan sikkert... ta.. på Destination. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå