Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du intercepter før blink fortjener du å tape.

9612831[/snapback]

 

Ikke helt enig. Eneste måten å slå en god gladiator gearet frost mage på er å la de gå oom. Blink bruker 600 mana tror eg. Så å holde intercept på cd vil draine manaen deres over en langt kamp.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk mot noen her, men om du som warrior ikke klarer å drepe en warlock så har du følgende problemer:

 

1: Alt for dårlig gear.

2: Du vet ikke hvordan du skal drepe en lock.

 

Når jeg spiller på min warrior, anser jeg locks som free honour kill. Med mindre de har MYE bedre gear.

9613156[/snapback]

 

armory link og framgangsmåte takk.

Lenke til kommentar
Hvis du intercepter før blink fortjener du å tape.

9612831[/snapback]

 

Ikke helt enig. Eneste måten å slå en god gladiator gearet frost mage på er å la de gå oom. Blink bruker 600 mana tror eg. Så å holde intercept på cd vil draine manaen deres over en langt kamp.

9613180[/snapback]

 

Og blood craze/second wind selvfølgelig. Kan lett heale over 5k hp fra de talenta mot en frostmage.

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk mot noen her, men om du som warrior ikke klarer å drepe en warlock så har du følgende problemer:

 

1: Alt for dårlig gear.

2: Du vet ikke hvordan du skal drepe en lock.

 

Når jeg spiller på min warrior, anser jeg locks som free honour kill. Med mindre de har MYE bedre gear.

9613156[/snapback]

 

armory link og framgangsmåte takk.

9614546[/snapback]

Ehh.

Charge-hamstring-zerker-zerkerrage-MS-whirlwind. 1 stk død warlock.

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk mot noen her, men om du som warrior ikke klarer å drepe en warlock så har du følgende problemer:

 

1: Alt for dårlig gear.

2: Du vet ikke hvordan du skal drepe en lock.

 

Når jeg spiller på min warrior, anser jeg locks som free honour kill. Med mindre de har MYE bedre gear.

9613156[/snapback]

 

armory link og framgangsmåte takk.

9614546[/snapback]

Ehh.

Charge-hamstring-zerker-zerkerrage-MS-whirlwind. 1 stk død warlock.

9624224[/snapback]

 

Spiller du fremdeles på lvl 60? Det der vil aldri drepe en warlock med 10k hp og ~300 resilience. Er locken SL speccet, vil du ihvertfall tape. Drain life som ticker for 500 i tillegg til siphon life, dersom du aldri critter vil du ikke en gang få locken under 50% før du dør.

Endret av alex503
Lenke til kommentar
Ehh.

Charge-hamstring-zerker-zerkerrage-MS-whirlwind. 1 stk død warlock.

 

Hahaha, du har bare drept destruction warlocks eller? Som soullink hadde du dødd FORT. Agony, siphon, corruption, drain life, drain life, drainlife, død. Dc trengs mot godt geara warriors. (jeg har 3glad, resten blues, men warriors er np med mindre de har full merciless og deep thunder)

 

Btw, ingen god warlock fearer en warrior under berserkerrage ;d

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Hei folkens, håper noen kan gi meg noen tips.

 

Vi har et lite venneguild på Trollbane som nå ønsker å prøve seg på Kara.

 

Vi tar for tiden heroics for å geare oss opp, men vi sliter med å få utstyrt

warrior main tanken vår..

 

Jeg spiller priest og har ingen problemer med utstyr, 1400+ healing er ikke noe problem. Da både merciless og veterans utstyr kommer i healing form.

Tanks har det dessverre vanskeligere, bare dps utstyr fra pvp.

Og forbausende lite bra drops fra heroics..

Epic items til salgs på ah er nesten fraværende

 

Vi har også tilgode å finne craftere som er villig til å lage tanke gear.

(noen bra blacksmiths på Trollbane her ?)

 

Hva er anbefalt nivå for main tanks i Kara (warriors) ?

Og evt hva kreves av en off tank i Kara ? må være tank spec ?

 

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar

Pre-kara tankegear dropper mest i vanlige instancer samt ting du får fra quests. Siden dere tydeligvis begynner å få godt gearede healere så er strengt tatt ikke kravene til en maintank så voldsomme. Bare vær over 490 defence og rundt 11k hp så går dere inn og ser hva som skjer.

 

En offtank kan greit være dps speccet hvis det er en warrior dere vil bruke, men han må ha pre-kara tankegear å bruke når han tanker.

Lenke til kommentar
Pre-kara tankegear dropper mest i vanlige instancer samt ting du får fra quests. Siden dere tydeligvis begynner å få godt gearede healere så er strengt tatt ikke kravene til en maintank så voldsomme. Bare vær over 490 defence og rundt 11k hp så går dere inn og ser hva som skjer.

 

En offtank kan greit være dps speccet hvis det er en warrior dere vil bruke, men han må ha pre-kara tankegear å bruke når han tanker.

 

Greit, hva med holy pally som offtank :p ?

 

vi er mange healere men mangel på warriors og druids..

Lenke til kommentar

Ta dere en tur på wow-loot.com så ser dere hvor han kan få de største upgradsen ;)

Så farmer dere den instancen som faen.

 

Btw, skaff en stepinn eller lignende, en som dere kjenner eller lignende til å være offtank.

En Holyspecced paladin vill aldri komme til å klare seg bra.

Vist dere har en druid med bra feral gear, men resto specc så kan det kanskje gå bra.

Lenke til kommentar
Ehh.

Charge-hamstring-zerker-zerkerrage-MS-whirlwind. 1 stk død warlock.

 

Hahaha, du har bare drept destruction warlocks eller? Som soullink hadde du dødd FORT. Agony, siphon, corruption, drain life, drain life, drainlife, død. Dc trengs mot godt geara warriors. (jeg har 3glad, resten blues, men warriors er np med mindre de har full merciless og deep thunder)

 

Btw, ingen god warlock fearer en warrior under berserkerrage ;d

9624849[/snapback]

Sorry, glemte at alle warlocks har full merciless og 2000+ arena rating.

 

Og kanskje derfor jeg bruker berserkerrage...

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...