Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AHH mitt første BARON run fullført i natt:) Med meg som MT. Det gikk helt fint, vi mista bare warlocken et par ganger og en annen non-priest cloth ved en anledning. Under to timer med en blanding av erfarne og uerfarne folk, 50% lvl 60, resten 55-58. Han droppet til min store sorg ikke valor pants, men jeg fikk mitt nye tankeskjold ; http://www.thottbot.com/?i=23345

Det var uansett knusegøy å fullføre Baron som MT....ikke en eneste gang var aggroen hans borte fra meg:) Holdt ham på meg som lim:) Selv om jeg måtte benytte meg av last stand og en potion når angrepene hans sto på som værst.

Lenke til kommentar

Healing potion eller Rage potion? Hvis du måtte bruke healingpotion kan det ikke ha vært særlig til healere dere hadde med dere :p

Nærmer meg selv en level med warrioren min som vil tilsi at jeg skal kunne tanke litt selv. Ble level 48 i går, men har rett og slett ikke giddet å bruke 1h + shield ennå. Ser ikke poenget i det, når jeg ikke engang skal ta instancer før jeg er 58.

Lenke til kommentar

Jeg brukte en superior healing potion som ikke gav meg mer enn 20% av HP'en min. Tror ikke presten var lvl 60, men han gjorde en god jobb i grunnen, men Baron kan virkelig slå fra seg, og når han konsentrerte all skade på meg ble det litt kritisk for min 5k HP bar. Jeg ble healet bra etter at jeg hadde vært lavt nede et par ganger i starten...tror presten la merke til at Baron virkelig skadet meg:) Mener også at mr. Baron også fikk inn et par critter på meg, til tross for min defense på 340 :p

Jeg brukte skjold før jeg ble lvl 60, men i mye mindre grad. Nå er skjoldet mitt levebrød!

Lenke til kommentar

jeg har tanket med skjold ofte. jeg har tålt mye mer, men det er mye vanskerligere å holde aggroen da. i lvl 31 brukte jeg wirvilvind axe når jeg tanket. improved cleave var effektivt da. jeg snakker jo ikke om å drepe bosser nå. de er lett å holde aggroen på fordi bosser ikke er mange samtidig. full sunder armour klistrer dem fast som lim.

Lenke til kommentar

jeg har tanket med skjold ofte. jeg har tålt mye mer, men det er mye vanskerligere å holde aggroen da. i lvl 31 brukte jeg wirvilvind axe når jeg tanket. improved cleave var effektivt da. jeg snakker jo ikke om å drepe bosser nå. de er lett å holde aggroen på fordi bosser ikke er mange samtidig. full sunder armour klistrer dem fast som lim.

Lenke til kommentar

Det er ikke spes vanskelig å holde aggro med skjold da:) Og når man tanker så er liksom skjold en "given"!

Lenke til kommentar
Jeg brukte en superior healing potion som ikke gav meg mer enn 20% av HP'en min. Tror ikke presten var lvl 60, men han gjorde en god jobb i grunnen, men Baron kan virkelig slå fra seg, og når han konsentrerte all skade på meg ble det litt kritisk for min 5k HP bar. Jeg ble healet bra etter at jeg hadde vært lavt nede et par ganger i starten...tror presten la merke til at Baron virkelig skadet meg:) Mener også at mr. Baron også fikk inn et par critter på meg, til tross for min defense på 340 :p

Jeg brukte skjold før jeg ble lvl 60, men i mye mindre grad. Nå er skjoldet mitt levebrød!

5267893[/snapback]

Heisan :)

Kjørte dere 5 man grp eller raid?

Baron er tøff i 5man grp, men var det raid som ble kjørt er det for dårlig av healer at du måtte bruke last stand på han + potion. En ting jeg kan anbefalle deg er en add som teller opp hvor mye dps, healing med mere som blir utført i løpet av et party. Der kan man fort se om helaeren har gjort jobben, eller andre dps folk trekker aggro vekk fra mt.

Kjører dere raid i Baron skal det kun være nødvendig å bruke skjold på baron og Ramstein :)

Resten tanker du lett der med two hander om gruppa er bra :)

Gratz med nytt skjold og, men du som tanker må fortest mulig få deg det her :

http://www.thottbot.com/?i=18989

Et av spillets beste skjold pga def. bonusen og +10fr som er meget nyttig i mc :)

Lenke til kommentar
Heisan

Kjørte dere 5 man grp eller raid?

Baron er tøff i 5man grp, men var det raid som ble kjørt er det for dårlig av healer at du måtte bruke last stand på han + potion. En ting jeg kan anbefalle deg er en add som teller opp hvor mye dps, healing med mere som blir utført i løpet av et party. Der kan man fort se om helaeren har gjort jobben, eller andre dps folk trekker aggro vekk fra mt.

Kjører dere raid i Baron skal det kun være nødvendig å bruke skjold på baron og Ramstein

Resten tanker du lett der med two hander om gruppa er bra

Et av spillets beste skjold pga def. bonusen og +10fr som er meget nyttig i mc 

Class raid ja. Jeg vet jo ikke om jeg måtte bruke potion eller last stand da, men jeg var nervøs nok til å bruke det. Det er jo mulig han hadde healet med når jeg hadde 3% HP igjen:) Men som sagt så healet han meg bra hele tiden elelrs, og også etter min potionbruk. Tror han fikk seg en støkk da han så livet mitt kraftig redusert der en tid:)

Å beholde aggroen var helelr ikek noe problem gjennom hele runnet. Hadde jo self ikke alle mobsa på meg til enhver tid. Men cloth var stort sett safe. Priest var ultrasafe hele tiden.

Jeg tanker alltid med skjold, da jeg ikke liker random dmg spikes mot meg selv, og tror healerne er takknemmelig for det:)

Går jeg 2H, så tanker jeg ikke. Da er det "all on boss maks dps" taktikk som benyttes. Men dette er for å få ned bossen på minimal tid uten at cloth egentlig har tid å trekke aggro før bossen er nede. Det har hendt et par ganger det og:)

Ja..bedre skjold skal jeg ha meg, men tar det når droppen tilfeldigvis er der.

Jeg har oppnådd tank-end-game items på to steder. Range og nå belte. Range er gorewood bow (tror jeg den heter) og belte er reward etter BRD quest. Nå jobber jeg med å få Guild BS til å lage blazing rapier til meg, som skal erstatte thrash blade som main tanke 1H'der

Lenke til kommentar

Er ikke nødvendig å betale for våpen i end-game (egentlig) trenger du ett 1h våpen kan jo hammer of vesper være ett fint alternativ, finnes mangen andre greie 1h våpen også. Ikke kjøp blazing reaper i alle fall, jeg synest ikke det er verdt det når du kan få våpen med 3-4 mer dps gratis. :)

Lenke til kommentar
Er ikke nødvendig å betale for våpen i end-game (egentlig) trenger du ett 1h våpen kan jo hammer of vesper være ett fint alternativ, finnes mangen andre greie 1h våpen også. Ikke kjøp blazing reaper i alle fall, jeg synest ikke det er verdt det når du kan få våpen med 3-4 mer dps gratis. 

Kjøper ikke...jeg har matsa! :thumbup:

Lenke til kommentar

Å fillern..er det han generalem det dropper fra?

Deggern...vi drepte ham i går kveld, men det droppet ikke noe skjold:( Og ikke noe valor heller for den saks skyld (Selv om valor suger for tankere). Skulle gjerne hatt valor for å "flashe" med.

5273200[/snapback]

Ja, skjoldet og Valor chest dropper fra General Drakkisha :)

Valor er en bra all rounder til du får deg noen items fra DM :)

Back to wow

Lenke til kommentar

er det verdt å kjøpe lobotomizer til tanking? jeg bruker hammer of the vesper nå, men den synes jeg er altfor treg til å kunne spamme hs med. men jeg taper jo litt hp og str av å bytte. Jeg er btw full prot spec, med 5300 hp og 392 def akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...