Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Greit nok jeg tjener litt på JC, finner vel alltids noe annet å tjene gold på, så tror dere t5 head, kule trinkets, granater, flying mount og repair bot opp for dette?

9604048[/snapback]

 

Tar opp igjen tråden og spør det samme jeg. Er 375 JC og mining, men lurer på gå over fra JC til enten BS eller Engi. Noen som har forslag hva som er best? Er 17/44 dualwield atm for info. Billigst å levele opp, BS eller Engi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, naar den nerfen kommer kan ingen warlock vinne mot en warrior bra gear vil jeg tro (med mindre du har ubergear da) Nøkkelen vs. warriors er draindraindrain.

9609954[/snapback]

 

Sier du at warlocks må finne en annen teknikk enn å kaste dot-macroen sin og spamme drain life? Må de kansje bruke noen av de andre 50 abilities de har til rådighet? preposterous!

Lenke til kommentar

nå jeg og ser det fra warriors sitt synspunkt og er helt enig i at det er fullstendig håpløst når du står der og gjør ditt beste vs warlocks, bruker fear, pummel, intercept, ja alt for å stoppe warlocken fra å kaste sine dots også draine til du dør, det er fullstendig håpløst. men det underliggende problemet er ikke at drain life healer for så mye, problemet er at vi ikke kan stoppe det i idet hele tatt. hadde bare pummel spellocket som den skal gjøre så... :S

Lenke til kommentar
nå jeg og ser det fra warriors sitt synspunkt og er helt enig i at det er fullstendig håpløst når du står der og gjør ditt beste vs warlocks, bruker fear, pummel, intercept, ja alt for å stoppe warlocken fra å kaste sine dots også draine til du dør, det er fullstendig håpløst. men det underliggende problemet er ikke at drain life healer for så mye, problemet er at vi ikke kan stoppe det i idet hele tatt. hadde bare pummel spellocket som den skal gjøre så... :S

9611865[/snapback]

 

Dere sliter kanskje mot Warlocks men faen ikke mot Rogues :s

Lenke til kommentar
nå jeg og ser det fra warriors sitt synspunkt og er helt enig i at det er fullstendig håpløst når du står der og gjør ditt beste vs warlocks, bruker fear, pummel, intercept, ja alt for å stoppe warlocken fra å kaste sine dots også draine til du dør, det er fullstendig håpløst. men det underliggende problemet er ikke at drain life healer for så mye, problemet er at vi ikke kan stoppe det i idet hele tatt. hadde bare pummel spellocket som den skal gjøre så... :S

9611865[/snapback]

 

Dere sliter kanskje mot Warlocks men faen ikke mot Rogues :s

9611943[/snapback]

haha, nei. Full blå Arms warrior tar lett en full epic rogue!

Uansett skills :D Jeg tar de til og med som prot :love:

 

Edit: Så, om Warlocks er litt imba, så bryr det meg lite.

Går du arms\fury så er til og med Warlock veldig lette og ta.

Men, møter du en mage derimot!. fy fy..

Den eneste måten jeg klarer og ta mage på, er og bruke spell reflect, med skjold.

Da går de som en lek, men de fleste mages går ikke på spell reflect da :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
nå jeg og ser det fra warriors sitt synspunkt og er helt enig i at det er fullstendig håpløst når du står der og gjør ditt beste vs warlocks, bruker fear, pummel, intercept, ja alt for å stoppe warlocken fra å kaste sine dots også draine til du dør, det er fullstendig håpløst. men det underliggende problemet er ikke at drain life healer for så mye, problemet er at vi ikke kan stoppe det i idet hele tatt. hadde bare pummel spellocket som den skal gjøre så... :S

9611865[/snapback]

 

Dere sliter kanskje mot Warlocks men faen ikke mot Rogues :s

9611943[/snapback]

haha, nei. Full blå Arms warrior tar lett en full epic rogue!

Uansett skills :D Jeg tar de til og med som prot :love:

9611958[/snapback]

 

Mhm, det er så jævla kjipt...

Lenke til kommentar
haha, nei. Full blå Arms warrior tar lett en full epic rogue!

Uansett skills :D Jeg tar de til og med som prot :love:

 

Edit: Så, om Warlocks er litt imba, så bryr det meg lite.

Går du arms\fury så er til og med Warlock veldig lette og ta.

Men, møter du en mage derimot!. fy fy..

Den eneste måten jeg klarer og ta mage på, er og bruke spell reflect, med skjold.

Da går de som en lek, men de fleste mages går ikke på spell reflect da :p

9611958[/snapback]

I battlestance?

9611979[/snapback]

Bytter immelom stancene.

Går for det meste i zerker stance mot lock, etter jeg har charga de.

Lenke til kommentar
Teite quote, tenkte på vs. rogues.

9611997[/snapback]

hmmm?

På rogues bruker man jo så klart battle stance.

Med overpower/Mortal strike/second wind/deep wounds/harmstring/og Insignia of the horde/Alliance, så går rogues lett. Så det er ikke "teite quotes", det er bare sånn det er. Rogues sliter mot wariors..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Det kan hende du møter dårlige rogues.

 

Jeg tar warriors 50/50 (som rogue), men jeg merker gearforskjeller. :(

9612145[/snapback]

neeh, har tatt gode rogues fra guilden også, men ja, så klart så hender det at de tar meg også. Men roguen må ofte ha bedre gear en warrioren for og ta han. *pat rogues* :)

Lenke til kommentar
Sier du at warlocks må finne en annen teknikk enn å kaste dot-macroen sin og spamme drain life? Må de kansje bruke noen av de andre 50 abilities de har til rådighet? preposterous!

 

Warriors skal med andre ord drepe alt utenom warlocks? Warlocks har ikke noe annet å gjøre mot warriors enn draintanking og dots. Det er nå dessverre sånn warlocks er designa :(

Lenke til kommentar
Sier du at warlocks må finne en annen teknikk enn å kaste dot-macroen sin og spamme drain life? Må de kansje bruke noen av de andre 50 abilities de har til rådighet? preposterous!

 

Warriors skal med andre ord drepe alt utenom warlocks? Warlocks har ikke noe annet å gjøre mot warriors enn draintanking og dots. Det er nå dessverre sånn warlocks er designa :(

9612318[/snapback]

 

Sliter di ikke ganske hardt med Mage også ? :o

Lenke til kommentar
Sier du at warlocks må finne en annen teknikk enn å kaste dot-macroen sin og spamme drain life? Må de kansje bruke noen av de andre 50 abilities de har til rådighet? preposterous!

 

Warriors skal med andre ord drepe alt utenom warlocks? Warlocks har ikke noe annet å gjøre mot warriors enn draintanking og dots. Det er nå dessverre sånn warlocks er designa :(

9612318[/snapback]

 

Sliter di ikke ganske hardt med Mage også ? :o

9612424[/snapback]

Jeg vil påsta at mage er mye værre en lock! :mad:

Lenke til kommentar

Neiida , du blir sheepet og lar deg være det til han ser du ikke har en unsheep trinket , så kaster han fireball 6 sec så popper du den og spellrefleckter og intercept , i alle fall som prot.

 

Ser alle prot tanker eier mages så kommer det alltid /s Damn, i forgot spellref.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...