PSV Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Life Drain nerfen er total bullshit. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ikke implementert enda, planelegges for 2.3 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvor mye hp ub er en fin grense befør man legger på mer didge++? Noen sier 15k ubuffet da behøver man ikke kjøe sta gems på nytt gear osv . Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hadde noen giddi å lagd en PvP/ DPS specc til meg? Satser på å spille mest pvp, men kanskje bittelitt dps også Her er forøvrig charren med den speccen den har i dag: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nazzar&n=Chkini Lenke til kommentar
hakond Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Du kan jo prøve denne. Bør vel være arms i PvP, blood frenzy er et bra DPS talent. Du kan ta improved slam / noen points i flurry hvis du vil spille mer PvE. Endret 29. september 2007 av Hakon_D Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 PvP speccet jeg brukte på min tid. Kan bytte ut Axe Spec med det våpnet du vil ha. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lurer litt på engineering på warrioren.. Har JC nå, men føler at jeg ikke får noe ut av det. Er engineering et fint og bedre alternativ? Gjerne begrunn, gjerne noe mer enn "tier 5" goggles... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Pengemessig er engi et tøysetullete valg. Tjener fanatisk my penger med JC, i motsetning til engi som krever den samme mengden for å lvl opp. Men du har jo T5 headen, da. xD Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Faen skal jeg tjene penger på i JC? Lenke til kommentar
haades Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Faen skal jeg tjene penger på i JC? 9603016[/snapback] cutte gems, var ikke det ganske logisk? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Finner jo ingen gems jeg går i pluss på Tjener på prospecting, men da trenger jeg bare mining... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Min andre kriger er JC og har tjent ganske godt på det. Jeg lager ikke mange grønne items og når jeg gjør det sender jeg det stort sett rett til en kompis for disenchanting. Jeg lager i hovedsak blå items. Har nådd 225 på lvl39. Har solgt en god del Golden ring of power og Aquamarine Signet i det siste. Førstnevnte har gått for opptil 15g, sistnevnte opptil 25g. Jeg stresser ikke med å skille JC så mangler jeg matrialer selv til å lage noe så venter jeg til noe dukker opp billig på AH. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lurer litt på engineering på warrioren.. Har JC nå, men føler at jeg ikke får noe ut av det. Er engineering et fint og bedre alternativ? Gjerne begrunn, gjerne noe mer enn "tier 5" goggles... 9602915[/snapback] Engi ser jo morsomt ut. Du får som sagt en bra head fra Engineering, og du kan lage noen fine pvp morsomheter i tillegg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Greit nok jeg tjener litt på JC, finner vel alltids noe annet å tjene gold på, så tror dere t5 head, kule trinkets, granater, flying mount og repair bot opp for dette? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Life Drain nerfen er total bullshit. 9594696[/snapback] kor? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Life Drain nerfen er total bullshit. 9594696[/snapback] kor? 9604271[/snapback] Den blir effektet av healing reduction i neste patch. (Ex. Mortal Strike / Poisonshit) Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lock er jo imba nå , jeg testa en lvl 71 elite(trær i skyguard) som dps warr fikk til 84% så kom en lock og tok han solo , han drainet mer liv en mobben gjorde skade så han kunne tanke den selv. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Æsj, nerfe mer? Jaja, eier sikkert allikevel. Skal vel levle både rogue og warrior jeg uansett. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lock er jo imba nå , jeg testa en lvl 71 elite(trær i skyguard) som dps warr fikk til 84% så kom en lock og tok han solo , han drainet mer liv en mobben gjorde skade så han kunne tanke den selv. 9605996[/snapback] tar dem solo med shadowpriest\druid\rogue(jeg har lånt andre sine chars) og idag så jeg en prot tank ta en ned solo, det tok tid, men den daua til slutt Lenke til kommentar
haades Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den blir effektet av healing reduction i neste patch. (Ex. Mortal Strike / Poisonshit) Skulle bare mangle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå