Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Sorry off topic. Men hva skjer med Roguen Kristteo ? :p

9537694[/snapback]

 

Den sitter ensom igjen på den gamle serveren etter transfer. Ble møkklei til slutt.

 

Jeg hadde ikke akkurat gearet den opp, men hadde så stor stor frustrasjon med CloS, Vanish, Blind etc som _aldri_ funker. Med CloS oppe hadde jeg 2 Dot's fra en warlock, Winters Chill fra en mage og SwP fra en priest på meg. 90% sjanse my ass!

Har kun brukt den som chest- farmer siste tida, frem til for en uke siden da den ble "left behind".

 

Nå er det pala og warrior som gjelder :)

9539945[/snapback]

 

Oh, ok lykke til med Warrioren og palaen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh, ok lykke til med Warrioren og palaen :)

9542473[/snapback]

 

Takker.

Det er sinnsykt festlig med warrior! Om èn level får jeg Thrash Blade. Det blir perfekt sammen med Flurry Axe og Crusader på begge :love:

 

 

Har gjort om litt på build'en min, og har bestemt meg får å fortsette med TM og så Parry og videre nedover Arms.

http://www.wowhead.com/?talent=LZVVzmxxoVu

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Oh, ok lykke til med Warrioren og palaen :)

9542473[/snapback]

 

Takker.

Det er sinnsykt festlig med warrior! Om èn level får jeg Thrash Blade. Det blir perfekt sammen med Flurry Axe og Crusader på begge :love:

 

 

Har gjort om litt på build'en min, og har bestemt meg får å fortsette med TM og så Parry og videre nedover Arms.

http://www.wowhead.com/?talent=LZVVzmxxoVu

9542995[/snapback]

 

Har selv en 58 warrior (orker ikke og levle)

 

Jeg er arms specc, og jeg blir gruse eid i hellfire.. Spørst om jeg må ty til en respecc vist jeg orker og levle han/hun engang :)

Lenke til kommentar
Sukk....

 

Weapon Mastery has been changed to reduce the duration of Disarm effects by 25/50%.

 

Blizzard kan i det minste si sannheten bak denne forandringen, og det er en blank 70 AP nerf mot pvp warriors. Jaja, får finne noen som kan lage weaponchain, det blir nok ikke lett..

9586141[/snapback]

 

Meningen var visst at blizzard ønsket at Disarm skulle spille en større rolle i PvP en den gjør nå, men finner ikke linken.

Lenke til kommentar
Sukk....

 

Weapon Mastery has been changed to reduce the duration of Disarm effects by 25/50%.

 

Blizzard kan i det minste si sannheten bak denne forandringen, og det er en blank 70 AP nerf mot pvp warriors. Jaja, får finne noen som kan lage weaponchain, det blir nok ikke lett..

9586141[/snapback]

 

Meningen var visst at blizzard ønsket at Disarm skulle spille en større rolle i PvP en den gjør nå, men finner ikke linken.

9586168[/snapback]

 

Blir nok det samme som før tbc, bare at det ikke er crusader som blir byttet ut med level 30 weapon chain, men mongoose og savagery ^^

Lenke til kommentar
Sukk....

 

Weapon Mastery has been changed to reduce the duration of Disarm effects by 25/50%.

 

Blizzard kan i det minste si sannheten bak denne forandringen, og det er en blank 70 AP nerf mot pvp warriors. Jaja, får finne noen som kan lage weaponchain, det blir nok ikke lett..

9586141[/snapback]

 

Meningen var visst at blizzard ønsket at Disarm skulle spille en større rolle i PvP en den gjør nå, men finner ikke linken.

9586168[/snapback]

 

Blir nok det samme som før tbc, bare at det ikke er crusader som blir byttet ut med level 30 weapon chain, men mongoose og savagery ^^

9587172[/snapback]

 

Dette nerfer faktisk alle arms warriors bortsett fra meg :D

Er faktisk glad dette skjer. På lvl 60 hadde noen få warrior en måte å countre disarm på. Dere vet kordan warrior vs warrior fighter var i lvl 60. Hvis en disarmer vil han andre disame rett etterpå. Så eg disamet først og samtidig tok eg på en 2h med wep chain. Så når man så andre warrior prøver å disame deg, men eg er immune. Da kan du putte tilbake game 2hen. ^^

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Oh, ok lykke til med Warrioren og palaen :)

9542473[/snapback]

 

Takker.

Det er sinnsykt festlig med warrior! Om èn level får jeg Thrash Blade. Det blir perfekt sammen med Flurry Axe og Crusader på begge :love:

 

 

Har gjort om litt på build'en min, og har bestemt meg får å fortsette med TM og så Parry og videre nedover Arms.

http://www.wowhead.com/?talent=LZVVzmxxoVu

9542995[/snapback]

 

Har selv en 58 warrior (orker ikke og levle)

 

Jeg er arms specc, og jeg blir gruse eid i hellfire.. Spørst om jeg må ty til en respecc vist jeg orker og levle han/hun engang :)

9543183[/snapback]

 

 

De hellboarsa i Hellfire er jo et reint helvete som warrior, den dritt auran:(

Lenke til kommentar

Synes folk burde stoppe å klage over warriors.

 

Bare learn2play mot dem, selv gamer jeg warrior som main i topp teams, mage, priest, rogue & shaman som alt's i 1750+ rating teams.

 

Har ingen problemer med warriors siden jeg vet akkuratt hvordan jeg skal ta dem.. (Dog så har jeg spilt warrior siden us cb, men men)

 

 

En god arena priest vil holde targettet som warren angriper shieldet og ingen angriper warr = no rage = no damage f eks. (Bruker det når jeg og en venn går priest/lock, vi med 1 epic og resten blues/greens holder fint et 1800 2on2 oppe mot full merci geara wars)

 

 

Men elsker å game warren min nu <3 resi er bare imba atm!

Lenke til kommentar

Nuh, pw:shield er plagsomt, men stopper meg ikke akkurat. Stopper ca akkurat en autoattack crit mot en klasse med høy armor, mot en mage er det nærmere en hit og et par deep wound ticks.

 

Grunnen til at dere greier dere i 2vs2 mot warriors er ikke på grunn av pw:shield, men at dere spiller priest/lock ^^

 

En soullink warlock med draintank talents outhealer en warrior bare med siphon/drain life, og en SP har melee reduction som er bedre enn mail.

 

Når lifedrain endelig blir regnet som healing, forandrer det seg nok mot rogue/warrior skal du se :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...