TaigaH Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hpåer ikke alle skal poste stats, jeg har iallefall dårligst og skal ikke poste men hvor får dere deres NR og Frost R gear fra? 3 fra CE prints NR ...og ? Fire er vel BoJ 9443304[/snapback] 3 plate deler fra CE rep, JC ring fra CE rep, JC neck fra Scryer revered, grønn level 70 "of nature protection" ring, grønn/blå level 67+ hands "of nature protection". Enchant head med 20 NR (revered med en eller annen faction). Burde være på 295 NR da. Om du ikke er det, bruk LW +8 NR kit på hands. Bruk defense trinkets for å komme så nære 490 defense som du klarer. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har warriors behov for Agillity? 9439614[/snapback] Crit, dodge.... Edit: Jeg på 44 har: + 47 agi + 96 sta + 123 str Så trenger litt ihvertfall 9439728[/snapback] Crit dodge, og armor : o Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hey. Driver å leker litt med warrioren min som nå er lvl 36. Er for tiden fury spekket med dual wield, problemet er da at overpower gjør litt lite skade. Kunne derfor tenkt meg å bytte til 2h når overpower blir aktiv for så bytte tilbake til dual når jeg er ferdig. Tenkte bruke itemrack til dette, men det fikk jeg ikke til å funke lengre... Vet det har funka før, men ikke nå. Noen som har noe tips til hvordan jeg skal få gjort dette? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 /equipslot 16 (2hand) /cast overpower (med riktig rank) /equipslot 16 (one hander main) /equipslot 17 (one hander off) Tror den skal funke hvis ikke må du ta to siste i en annen macro Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lite effektivt pga 1.5 sec cooldown, pga det vil ikke den funke. Ha 2 macroer, en som swapper til 2hander en som går tilbake til dual wield og keybind dem. (bruker det til shield reflect, funker bra om en er vant til keybindings) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Takk for svar! Det er jeg, så blir nok til at jeg gjør det. Hadde bare vært enda enklere med en macro/addon som fikser det for meg =D Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, lurte på hva jeg burde specce med warrioren min? Virker som om protection blir for kjeedelig, fury for irriterende med den høye miss-ratinga, og two hand går så jæævligt treigt..=/ Er på lvl.25, med disse specsa. Prøvde så skjold og one hand, og forelsket meg i det Men synes somsakt protection virker for kjedelig. Så hva burde jeg nå gjøre? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hmmm fury fram til du får MS kanskje, er vel rundt lvl 40 hvis jeg ikke husker feil, så arms derfra eller noe sånt. Eller bare spec sånn du liker det:) Men med Prot, tar det evigheter å lvl, snakker om erfaring, første 30 lvl som prot gikk seint:P Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 laster opp et bilda av furyen min tøff kar, hæ? 2400 ap full buffa med rampage og battleshout Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 laster opp et bilda av furyen min tøff kar, hæ? 2400 ap full buffa med rampage og battleshout 9448708[/snapback] missunne Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, lurte på hva jeg burde specce med warrioren min? Virker som om protection blir for kjeedelig, fury for irriterende med den høye miss-ratinga, og two hand går så jæævligt treigt..=/ Er på lvl.25, med disse specsa. Prøvde så skjold og one hand, og forelsket meg i det Men synes somsakt protection virker for kjedelig. Så hva burde jeg nå gjøre? Min warrior er lvl 26, og jeg merker at mobs som er under mitt level går ned nokså mye fortere når jeg dualwielder enn når jeg holder på med skjold. Droppet Heroic strike helt, men har fullt på thunder clap, rend og deep wounds (helt omvendt av deg). Thunder clap gir mer beskyttende effekt enn skjold, og dual wield øker vel dps med ca 50%. Har ikke så høy crit-sjanse, men siden jeg for tiden har to daggere får jeg 2-3 stykker i løpet av en kamp. Det gjør at Deep Wounds blir nokså forutsigbar, om enn ikke alltid maksimalt utnyttet. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg var veldig fornøyd med min ap til å ha møkkagear pga prot i raid helt til jeg slo på show miss og jeg bommet 7-9 ganger på en lvl 71 mob Hitrateing hadde jeg glemt. Har senere endret dette til 2400 ap uten trinkets 31%crit og 130 hit, må ha mer hit men det får bli med annet +hit gear og ikke bare gems. Endret 8. september 2007 av War Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hmm, er jeg den eneste her som driter i hit?. Har 1.50% pluss sjangse for og hite mobs på 70. Og da jeg tanker Kara eller andre instancer så merker jeg ikke i det hele tatt at jeg bommer noe særlig, går lett og holde aggro. Samme da jeg går dual wield, bommer sjelden Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Når du tanker er det -mye- som skal prioriteres over hit. Når du dualwielder som dps er hit meget viktig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Når du tanker er det -mye- som skal prioriteres over hit. Når du dualwielder som dps er hit meget viktig. 9450508[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv Endret 8. september 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Slå på show miss i chat. Så dreper du en lvl 71 mob så ser du. Jeg bommer 7 ganger og hvit skade er 4 sifferet så det sier seg selv at jeg har tapt 7000-12000 skade og moben har 7000 hp så hadde jeg hatt mer hit hadde jeg drept moben på halve tiden. Endret 8. september 2007 av War Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har 96 hitrating (6,09%) i mitt tankegear. eneste hit gem har jeg i ranged våpenet. har vel alltid vært sånn at du ikke får mye tankegear med hit før i endgame content, feks 6 set bonusen på dreadnaught Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sjekka just wws fra ett av raidsa våre, er ganske mye miss ute å går: http://www.lossendil.com/wws/?report=th2uw...=3993-4603&a=22 eneste blaut har som hit gear er det 1h BS swordet, fullt oppgradert. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 har nettopp laga en warr. hva er best å lvle med? skjønner Arms specc, men skal jeg gå 2H eller 1H og Shield? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Evt. dualwield. Jeg har alltid likt dualwield, men ser flere og flere som liker 2h Fury for imp. slam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå