Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikkje så inne på warrior, men DW= Dual Wield?

så da kan eg bruke 2 våpen?

Så viss eg følger denne specen opp til lvv 43 så skal eg klare meg greit? :p

9437170[/snapback]

Da burde du klare deg greit :D Bruk et tohandsvåpen til lvl 20 så går du med to enhåndere, ta alltid den med høyest damage i mainhanden (for litt ekstra høye crits) Speed er ikke jeg så inne på, men prøver alltid å ha litt tregere main-hand enn off-hand...

Og når du treffer lvl 43 kan vi diskutere litt mer spec :cool:

Lenke til kommentar

Prøvde å heale en lvl 66 warrior i går igjennom Ring of Blood questene, han sa selv at han var prot specced med 370 i defence. Når jeg inspecta han så stod det kun 37 defence, men er jo ikke første gang inspect addons ikke teller riktig. Er atm en 68 pala med flash heals på ca 1100 non crit og 1700 crit.

 

Det jeg lurer på er om det skal være mulig for meg å holde han i livet i disse Ring of Blood questene, noe som dere kanskje skjønner jeg absolutt ikke klarte. Det gikk egentlig greit helt til han ble superCritaDeluxe, gikk fra ca 7000 hp til under 1000 på 1 sekund og da hjalp det ikke å starte en holy light, for i løpet av 2,5sec ville han vært død uansett.

 

Dette er vel første gang i min WoW historie at jeg har hatt healing problemer, har vært både MT/OT healer i MC, BWL og andre instancer, også i Outland.

 

Det skal sies at vi tilslutt klarte hele quest chainen med dps-hjelp utenfor gruppa og at den andre pala'en i gruppa hjalp til med heals, han var lvl 70, men 0/0/51 specced, så flash heals lå på ca 700-800 maks.

 

Så er det: bad healing? dps wannabe tank? superhard quest? eller en kombo?

Lenke til kommentar
Få deg mer hp :p Har mer i mitt pvp gear :D

9443235[/snapback]

 

slutt og gimp dmg'en din da.

warrior trenger ikke 13500 hp i pvp

på armory har du 12247 btw!

9443265[/snapback]

 

På hvilken char? :p Kan godt hende jeg har på meg arena gear..

 

Er snakk om solo pvp at jeg har 13500 hp da :) I arena har jeg jo seff ikke på full resi gear + hp gear.

 

Sist gang jeg sjekka stod det at jeg har gearet som jeg hadde rett etter s2 kom ut (2 merci + bonegrinder elns)

Endret av PcT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...