Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kor masse +block burde en lvl70 prot warrior ha? eg er sånn ca. full epic fra kara og heroics og blocker for like under 300 :S, block valuen min har gått ned med kvert som eg fikk nye kara epics.

 

har også et spm. om kor masse hp eg burde ha, atm har eg 13474 hp, 515 def, 23.76% dodge, 16.60% parry og 21.29% block, eg har en masse socket items, eg pleier å ta en 8dodge rate og resten 12 stam på kvar item, men er det en god ide? imo ville jo 1 dodge på en boss som slår hardt ha større sjanse å redde live mitt en ~300 hp.

Lenke til kommentar
kor masse +block burde en lvl70 prot warrior ha? eg er sånn ca. full epic fra kara og heroics og blocker for like under 300 :S, block valuen min har gått ned med kvert som eg fikk nye kara epics.

 

har også et spm. om kor masse hp eg burde ha, atm har eg 13474 hp, 515 def, 23.76% dodge, 16.60% parry og 21.29% block, eg har en masse socket items, eg pleier å ta en 8dodge rate og resten 12 stam på kvar item, men er det en god ide? imo ville jo 1 dodge på en boss som slår hardt ha større sjanse å redde live mitt en ~300 hp.

9412682[/snapback]

 

jeg har 640 value og 1020 tror jeg med trinket aktivert, men nå har jeg gear fra t5 og t6 instancer

men blockvalue er ikke du første du bør tenke på bosser som slår for mer enn 5000.

Lenke til kommentar

Eg er en fury warrior har brukbart gear, ikkje neste onsdag men den etter der har eg nok arena points til en main hand arena season 2 våpen og lurer på kva som er best av sverd og fist wep, engentli har eg lyst på fist wep forde de e rått på gnome, men er ikkje sikker på kva som er best for en fury warrior pga fist har 177-330 dmg og sverde har 203-305 elns. Eg kan crite høgare me fisten men vil eg crite høgt mer en eg vil crite lavt? blei kanskje litt innvikla me forklaring på forklaring >.<, men håper dere forstår :p

Lenke til kommentar

Hva kjøper dere for badge of J?

Ringen og neck er bedre en detjeg har nå.

Neck dropper fra 3 boss kara , 2 ganger på rad nå så da er kanskje den ringen en god ide?

 

Kommer det nytt boj gear snart?

 

Sry, prot

kanskje jeg skal kjøpe dps gear der pga det får jeg skjelden ellers.

Endret av War
Lenke til kommentar
oi sorry, skrev vist feil der :p  mente en Alt^^

9437004[/snapback]

Aha, men vil du levle med DW eller 2 hander? Jeg foreslår en fury DW build, kan sikkert mekke den jeg foretrekker etterpå...

 

Edit: Her DW builden jeg bruker, etter dette må du nesten gjøre noen valg etter om du vil kjøre swordspec eller rampage etc... Clicky

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Ville selv levlet med twohander fra 1-60. Er helt jævlig å se all missen, men det er kanskje bare meg :p (har en rogued med 1%misschance på DW)

9437053[/snapback]

Der er det mye smak og behag, jeg har selv levlet en fury og en arms warrior opp til midten av førti og merket av det gikk fortere med fury DW spec, men som sagt smak og behag. Miss må man lære seg å leve med :p Jeg stacker hit gear som faen nå :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...