Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Jeg har fått min første warrior til 40 og speccet MS, hvilket også inkluderer sweeping strikes. Men sweeping strikes synes å fungere ganske tilfeldig. Noen ganger når jeg har to mobs foran meg fungerer den rett og slett ikke. Har skjønt det har noe med posisjonering å gjøre, men har ennå ikke skjønt helt hvordan jeg må være plassert. Noen som vet?

9368690[/snapback]

 

Sweeping strikes har alltid fungert greit for meg, så lenge jeg har begge mobene så og si foran meg...

9373735[/snapback]

 

Kan det være noe med at jeg er tauren? Så vidt jeg har forstårr har taurens litt større range med melee weapons enn andre. Men kanskje det extra slaget fra sweeping ikke tar hensyn til kua mi sine lange armer?

Jeg får spørre på wow-forumet senere i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo absolutt ikke verd det å ofre 10% ap + rampage i fury for 5% crit, imo.

Hit og ap er også heller lav i forhold til critten din for fury synes jeg, men hver sin smak.

 

Selv har jeg noe sånt som 27 crit, 1850 ap, 275 hit ubuffa i berserker stance med 17/44 spec og Wicked Edge of the Planes i MH, Kings defender i OH. Er prot da, så gearet er plukket opp litt her og litt der. Vil ha mer crit, men dobbel mongoose hjelper jo litt.

9360292[/snapback]

 

Var i kara med druid feral buff og har 2 x mongoose, nådde 51% crit på det meste, det var helt sinnsykt fett :)

Lenke til kommentar
Get better rogues? :p Med battleshout skjer der ikke at en warrior outdpser meg :>

 

Men, hadde du wf totem? Får aldri det jeg :(

9359618[/snapback]

 

Tror roguene på serveren vår suger, har alltid banket rogues. Spiller på grim batol.

Roguene våre bruker pvp trinkets i kara og har ikke noe +hit :(

Lenke til kommentar
Er vel sub specca også? ^_^

9375884[/snapback]

 

Regner med det, de gjør vel stort sett pvp. Jeg liker heller ren pve specc på warrioren min. Har lyst til å spille opp en rogue da, men kan jeg få 1500 one hand crits med en rogue? Med Sinister kansje? Virker også som rogues er så hindret av "energy" med wf på fury har jeg jo mer rage en jeg kan bruke, selv med heroic strikes.

Endret av Lafs
Lenke til kommentar

Har erfaring både some dps warrior og rogue i raids, og rogues er bedre til raid dps pga agro dump med vanish osv. (For meg iallefall som er "litt" dps crazy. Med warrioren måtte jeg holde tilbake for å ikke få agro. :p)

 

Med mitt "ok" gear på roguen klarer jeg over 2k sinister strike. :)

Og ja 1500 white crits er oppnåelig ja.

Lenke til kommentar

Jeg dinga nettopp lvl 20 med min warrior. Men nå er jeg usikker på hva jeg skal bruke talent pointet på. Så langt har jeg fult fury, men er usikke rpå om jeg skal skaffe meg Piercing Howl, eller begynne å sette poeng på Commanding presence.

Eller skal jeg ta det på noe annet? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor mye hit rating trenger egentlig en fury warrior?

9401596[/snapback]

 

En god del. Det spørs til hva egentlig. Er det mens du levler? For PvP? For 5 manns instancer i Outlands? For Karazhan? Etter Karazhan?

 

Mens du levler har du lite tilgang til ting med hitrating, kommer vel først et par item etter level 50+. For Karazhan er det vel greit å prøve å skaffe seg ca. 250 hitrating.

Lenke til kommentar

Jeg har 102 hit nå som fury og misses ca 5 ganger pr lvl 71 mob og dem dodger ca 2 ganger . du må iallefall ha mer enn det.

 

Så en t5+ tank idag i netherwing, han pullet 2 lvl 71 mobs og drepte dem sakte som prot og hadde 98%! hp left når dem var daue.

 

 

Om jeg skal adde hitrateing så må jeg offte 16 ap gems, må vel kaste ca 100 ap da for å øke 50-60 hit rateing.

Endret av War
Lenke til kommentar

Har Potency på begge nå , men moongose på et sverd men kommer til å teste disse øksene før jeg bruker en bedre enchant

Fel Edged Battleaxe x2

 

( Ikke i combat , kun battleshout)

 

Trenger mer hit men har ikke plass til flere gems, trenger vel hit gear da.

Da jeg hadde 100 hit rateing bommet jeg 5-7 ganger på en lvl 71 mob.

5-7 miss kan være 10k dps og en mob har 8k så da er vel mer hit imba.

(er main prot, så får ikke instance dps loot)

post-64596-1188635992_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Denne skal funge sies det.

...............................................

 

# showtooltip Spell Reflection

/cast [stance:1/2,equipped:Shields] Spell Reflection; [stance:3] Battle Stance

/stopmacro [equipped: Shields]

/equipslot 17 Shield of the Wayward Footman

/equipslot 16 Millennium Blade

 

Easy.

 

Replace the names with your own Shield + Sword.

 

How does it work?

 

It equips the shield and sword.

It checks your stance, if you're in Berserker Stance, it switches to Battle Stance. Else you'll stay in Defensive or Battle Stance. You can also choose to switch to Defensive Stance instead of Battle, just change it at: [stance:3] Battle Stance.

 

If all the requirements are there, it will cast Spell Reflect.

 

Note: It's not a 1-click macro. You gotta smack it atleast 3 times if you're in Zerk Stance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...