Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å starte med å TCe ivhertfall to ganger mens jeg prøver å få inn så mange revenge som mulig på nuken.

Deretter stacker jeg et par sunders på first nuke og noen shieldslam, så driter jeg totalt i first nuke og begynner å plukke av mobs etter hvert som dps og healere får aggro mens jeg TCer som en tulling.

Lenke til kommentar
Pleier å starte med å TCe ivhertfall to ganger mens jeg prøver å få inn så mange revenge som mulig på nuken.

Deretter stacker jeg et par sunders på first nuke og noen shieldslam, så driter jeg totalt i first nuke og begynner å plukke av mobs etter hvert som dps og healere får aggro mens jeg TCer som en tulling.

9354604[/snapback]

 

Nøyaktig kopi av min strategi :)

Lenke til kommentar
Pleier å starte med å TCe ivhertfall to ganger mens jeg prøver å få inn så mange revenge som mulig på nuken.

Deretter stacker jeg et par sunders på first nuke og noen shieldslam, så driter jeg totalt i first nuke og begynner å plukke av mobs etter hvert som dps og healere får aggro mens jeg TCer som en tulling.

9354604[/snapback]

 

Nøyaktig kopi av min strategi :)

9354612[/snapback]

Det er jo fordi vi er pro

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Har akkurat speccet fury nå, og må si damagen er helt vannvittig. har 230 hit og 37% crit(axe spec på arms) og 1900 ap med shout. Hadde 31% dmg done i kara raid :D, er det heftigste jeg har vært med på. Pvp er blitt endel vanskeligere da, spessielt i 2vs2 arena mot mace ms warriors. men det er helt klart vært det.

 

Kjører Decapitator + merciless arena offhand og har fult epic gear, med eng. goggles.

 

Vil sterkt anbefale Fury for pve om dagen.

 

Min spec er 26/35/0 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Har akkurat speccet fury nå, og må si damagen er helt vannvittig. har 230 hit og 37% crit(axe spec på arms) og 1900 ap med shout. Hadde 31% dmg done i kara raid :D, er det heftigste jeg har vært med på. Pvp er blitt endel vanskeligere da, spessielt i 2vs2 arena mot mace ms warriors. men det er helt klart vært det.

 

Kjører Decapitator + merciless arena offhand og har fult epic gear, med eng. goggles.

 

Vil sterkt anbefale Fury for pve om dagen.

 

Min spec er 26/35/0 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

9359381[/snapback]

 

profil?

Lenke til kommentar

Er jo absolutt ikke verd det å ofre 10% ap + rampage i fury for 5% crit, imo.

Hit og ap er også heller lav i forhold til critten din for fury synes jeg, men hver sin smak.

 

Selv har jeg noe sånt som 27 crit, 1850 ap, 275 hit ubuffa i berserker stance med 17/44 spec og Wicked Edge of the Planes i MH, Kings defender i OH. Er prot da, så gearet er plukket opp litt her og litt der. Vil ha mer crit, men dobbel mongoose hjelper jo litt.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Jeg har fått min første warrior til 40 og speccet MS, hvilket også inkluderer sweeping strikes. Men sweeping strikes synes å fungere ganske tilfeldig. Noen ganger når jeg har to mobs foran meg fungerer den rett og slett ikke. Har skjønt det har noe med posisjonering å gjøre, men har ennå ikke skjønt helt hvordan jeg må være plassert. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Har akkurat speccet fury nå, og må si damagen er helt vannvittig. har 230 hit og 37% crit(axe spec på arms) og 1900 ap med shout. Hadde 31% dmg done i kara raid :D, er det heftigste jeg har vært med på. Pvp er blitt endel vanskeligere da, spessielt i 2vs2 arena mot mace ms warriors. men det er helt klart vært det.

 

Kjører Decapitator + merciless arena offhand og har fult epic gear, med eng. goggles.

 

Vil sterkt anbefale Fury for pve om dagen.

 

Min spec er 26/35/0 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

9359381[/snapback]

 

Tbh, går du for altfor mye hit og crit. når du har 1900 ap med shout. noe eg har med pvp gear, har du for lite ap. Hele fury er basert på å scale med bloodthirst. Anbefeler deg å gå dypere i fury.

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøre fury med min ny-dingede blåmann, men har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med!

 

Hvilke av crafter main hand'ene bør skal lage? Står da mellom Drakefist hammer og The planar edge.. Sistnevnte har jo mer stats og jeg tror den er litt billigere å lage! Men chance on hit på Drakefist er jo også veldig fristene! Noen forslag til en grei off-hand også? Kommer til å bli exalted med aldor om ikke så alt for lenge og tenker da på sverdet derfra. Er litt usikker på 2.70 i speed på off-hand da..spiller det noen rolle for warriors (rogues vil ha raskt for poison osv..)?

 

Hvor mye hit bør jeg gå for? Noen forslag her også? :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått min første warrior til 40 og speccet MS, hvilket også inkluderer sweeping strikes. Men sweeping strikes synes å fungere ganske tilfeldig. Noen ganger når jeg har to mobs foran meg fungerer den rett og slett ikke. Har skjønt det har noe med posisjonering å gjøre, men har ennå ikke skjønt helt hvordan jeg må være plassert. Noen som vet?

9368690[/snapback]

 

Sweeping strikes har alltid fungert greit for meg, så lenge jeg har begge mobene så og si foran meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...