Zelda_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Btw folkens. Mace spec blir nerfet. Enjoy http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Så vidt eg vet, stacker ikke resilience og defense. 9334829[/snapback] Du vet feil. Uansett, 490. Om du dingler rundt med 450, kan det umulig være særlig prima gear. Hvordan er hp/dodge/parry/block? 9335008[/snapback] har 471. Dropper den trinketen jeg vil ha fra 2boss i SL så har jeg vell 503 om jeg ikke tar veil. Så har bra nok gear. Også må jeg sette opp en feil lengre bak, jeg meinte ssc ikke ssp (var trøtt) Edit: Hp er bare 11064 unnbuffed. Men jeg skal bytte ut nesten alle 6+ og 9+ stam gemene mine til 12+ pluss at jeg skal skaffe en del enchants. Så 12k er ikke noe vanskelig og nå. Dogde er 12.67 Parry er 14.97 Block er 16.74 Også har jeg 12.6k armor da.. Ikke det beste gearet, men det skal holde bare jeg får den stygge trinketten Endret 22. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Btw folkens. Mace spec blir nerfet. Enjoy http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 9335215[/snapback] Specca mace på warriorn min når den dinga 49 og fikk macen fra mara, procca hele tiden så vil vel si at det trengtes. Men kjenner jeg Blizzard rett, så blir den vel ikke bare nerfa litt heller... :-\ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nåh, 490 defense kan du få ved å gemme alt med thick dawnstone, det gjør deg ikke nødvendigvis til en god tank. Selv om du unngår crits/crush, så slår fortsatt heroic/Kara-mobs for dugelige mengder, 3-6k eller så. Du skal helst ikke bare ta kopiøse mengder skade, du skal også unngå så mye som mulig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 skal oftanke nå i første omgang, bare for og få opp litt dkp osv. Pluss tillit til guilden Lenke til kommentar
War Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) den trinketen jeg vil ha fra 2boss i SL Den gir Edit 13 def om den har en 32 rateing. (på meg) Endret 22. august 2007 av War Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 aah.. sier feil jeg da.. da får jeg hvertfall 484 defence da Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Btw, holder man aggro bedre jo høyere dps man har med 1h? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Btw, holder man aggro bedre jo høyere dps man har med 1h? 9336731[/snapback] ofc, men det er viktig å ha ett raskt våpen også mer dps = mer tps Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvis jeg skal tanke på 70 er det mye rep jobbing etter jeg dinger 70 før jeg er klar da? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) well, jeg har 121 dps nå. Bytta på så mye sockets og sånn at jeg har falt fra 140dps til 121 dps. Men med bufs skal jeg nok fint klare 160 dps++ Så det skal nok gå bra Edit: Har 135 dps i battle stance, så dps`n var ikke såååå lav Endret 22. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hvis jeg skal tanke på 70 er det mye rep jobbing etter jeg dinger 70 før jeg er klar da? 9337033[/snapback] Spørs hvor hen du tenker på. Karazhan trengs jo gear for å tanke. Samme gjør vel heroics til en mindre grad, gjerne kjøre gjennom level 70 instancer og hente litt gear her og der. Under 490 defense svir på underbogs i The Underbog for eksempel, da de lett slår for 10k+ om de critter. I tillegg må du jo ha en del stamina, men det kan du jo fikse gjennom gems/enchants eller lignende i tillegg til instancer. Noen veldig gode instancer å grinde på level 70 er Tempest Keep instancene: Elementium Band of the Sentry fra Harbinger Skyriss. Breastplate of the Bold fra Harbinger Skyriss. Thatia's Self-Correcting Gauntlets fra Dalliah the Doomsayer. Aegis of the Sunbird fra High Botanist Freywinn. Warhelm of the Bold fra Warp Splinter. Gauntlets of Dissension fra Warp Splinter. (Heroic) Jade-Skull Breastplate fra Nethermancer Sepethrea. Dath'Remar's Ring of Defense fra Pathaleon the Calculator. Defender's Tanzanite fra Pathaleon the Calculator. (Heroic) The Sun Eater fra Pathaleon the Calculator. (Heroic) Mens hele tiden jobber man seg opp imot ett rått skjold: Crest of the Sha'tar - Exalted Sha'tar. Glem ikke at du også får badges: Badge of Justice. I tillegg kommer alt DPS utstyret som dropper fra disse instancene. Endret 24. august 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hvordan tanker man 3-5 mob+ med warrior!? Aldri klart det, med druid går det lett Skjønner ikke hvordan man skal holde aggro på alle Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Reroll paladin eller to accounts Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Thunder clap/Shouts/Cleave/Sunder-rotasjoner. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 thunder clapp holder IKKE, demoralizing shout funker ikke godt nok.. som f.eks i SL, da vi nå bare har 1 CC. så klarer jeg ikke rullere med sunders uten om at jeg mister aggro på en eller annen.. kan også ha noe med at shammy`n har vill dps!, og er full epic, imens jeg er full blue bare Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 thunder clapp holder IKKE, demoralizing shout funker ikke godt nok.. som f.eks i SL, da vi nå bare har 1 CC. så klarer jeg ikke rullere med sunders uten om at jeg mister aggro på en eller annen.. kan også ha noe med at shammy`n har vill dps!, og er full epic, imens jeg er full blue bare 9352412[/snapback] Hvis du har imp Thunder clap, så funker det å spamme det. SL med 1 CC pleier aldri å gå særlig bra. www.tankspot.com har en fin guide ang tanking. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 nei veit, 3 runnet mitt i SL med bare en CC.. går så vidt, med noen wiped før 2 boss. ty for link Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Joda, men da bare driter du i å taunte ting av ham/henne et par ganger. Epic repairbill får folk til å roe seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå