Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Darkrevan: hvilket våpen mener du er det beste i spillet da? (før patch 1.9)

5241954[/snapback]

For oss warriors er det ingen tvil, det her :=)

http://www.thottbot.com/?i=51920

Våpnet med spillets høyeste dps

og, ja se de statsa hehe ingen er bedre. :=)

For warriors ville jeg helt klart valgt det ovenfor macen fra Ragna.

Bare synd det er hardt å få tak i, kanskje er guilden vår gode nok til å prøve oss der i Februar neste år. Men sverdet får jeg nok ikke på mange måneder enda.

(Siste bossen i BWL som dropper det ) :)

Lenke til kommentar

Seff kan man gå for cookie cutter build, men har hørt at for PVE så er Dual Wield mye bedre.

Dual wield forslag:

Arms Talents - 17 points

Deflection

rank 5/5

Improved Rend

rank 3/3

Improved Charge

rank 2/2

Improved Overpower

rank 2/2

Deep Wounds

rank 3/3

Impale

rank 2/2

Fury Talents - 34 points

Cruelty

rank 5/5

Unbridled Wrath

rank 5/5

Improved Cleave

rank 1/3

Piercing Howl

rank 1/1

Blood Craze

rank 3/3

Dual Wield Specialization

rank 5/5

Enrage

rank 5/5

Death Wish

rank 1/1

Improved Berserker Rage

rank 2/2

Flurry

rank 5/5

Bloodthirst

rank 1/1

Protection Talents - 0 points

Cookie Cutter standard:

Arms Talents - 31 points

Deflection

rank 5/5

Improved Rend

rank 3/3

Improved Charge

rank 2/2

Improved Overpower

rank 2/2

Deep Wounds

rank 3/3

Two-Handed Weapon Specialization

rank 5/5

Impale

rank 2/2

Axe Specialization

rank 5/5

Sweeping Strikes

rank 1/1

Improved Hamstring

rank 2/3

Mortal Strike

rank 1/1

Fury Talents - 20 points

Cruelty

rank 5/5

Unbridled Wrath

rank 5/5

Improved Cleave

rank 1/3

Piercing Howl

rank 1/1

Blood Craze

rank 3/3

Enrage

rank 5/5

Protection Talents - 0 points

Lenke til kommentar

Fikk skikkelig fremgang i MC denne helgen.

Vi tok ned 6 bosser på lørdag og 2 på søndag ;)

Snakk om fremgang sist helg ble det bare 5.

Enda bedre var det at jeg fikk to warriors med mest dkp til å bruke 75 hver, så nå er det kun en forran meg på lista hehe.

MC gir bare wow noe helt nytt ;)

Lenke til kommentar
Har lest at warrior er veldig gear-orientert. Vil det

sei at eg bør bruke mykje peng på å ha best

utstyr til ein kvar tid?

Ja warrior er gear orientert, men jeg ville ikke brukt altfor mye penger på utstyr før du er 60 eller tett på. Det er ikke nødvedig å ha "konge-utstyr" før high-lvl instanser.

En god PvE build er 31/5/15 som jeg kjører selv. Da blir man en god Allrounder warrior, som bla.a har MS (mortal Strike), samt en del på prot talent, som igjen gjør tanking lettere.

Lenke til kommentar
Fikk skikkelig fremgang i MC denne helgen.

Vi tok ned 6 bosser på lørdag og 2 på søndag

Snakk om fremgang sist helg ble det bare 5.

Enda bedre var det at jeg fikk to warriors med mest dkp til å bruke 75 hver, så nå er det kun en forran meg på lista hehe.

MC gir bare wow noe helt nytt

Artig å høre:)

Selv var jeg i UBRS, BRD, og en ufullført STRATBARONRUN. Droppet ikke noe særlig av betydning egentlig, men fikk rasket med meg noe plate og en pristine black diamond i det minste:)

Litt av problem er at vi ikke har nok lvl 60 folk til guild-class-run, men dette bedrer seg etterhvert som folk i guildet blir lvl 60 i løpet av ukene som kommer. snart er det på tide med julestemningstur til winterspring hvor jeg aldri har vært før:)

Lenke til kommentar
Stacker Blood Craze om noen critter deg flere ganger på rad?

# Blood Craze - 3/3 points

Regenerates 3% of your total health over 6 seconds after being the victim of a critical strike.

5253977[/snapback]

Nei blood Craze stakker ikke uheldig vis eller ville den vært genialt mot rogue som criter mye ;)

Amon Amarth: Det er en ting jeg vil savne i dw builden din. Nemmelig Tactical Mastery, det vi jeg si er et must. Er selv helt avhengi av det. Men hvis du ikke liker å skifte stand så ofte er ikke noe problem da...

Lenke til kommentar
ja..har en nytt spørsmål her...

Skal jeg bruke mitt thrash blade? Eller skal jeg få laget blazzing rapier til å MT'e?

5259283[/snapback]

Hvilken level er du? O.o;; Siden du skrev du har vært UBRS etc. Du bør skaffe timeworn mace ifra DM eller Serathil ifra AH til tanke våpen om du ikke finner Forfor's blablablaboka ;-) selv foretrekker jeg eskhandars right claw som dropper ifra Magmadar og før den bukte jeg serathil og var veldig fornøyd med den=)

----

Edit:

lurte litt på , hva bør jeg bruke? Legionare Chest og Leggings eller Legionare chest og Abbysal legplates of striking? (bruker bloodguard skoene som eneste andreitem ifra pvp settet) Jeg klarer ikke riktig finne ut av hva som blir best -.-;;

Endret av Choo
Lenke til kommentar
Amon Amarth: Det er en ting jeg vil savne i dw builden din. Nemmelig Tactical Mastery, det vi jeg si er et must. Er selv helt avhengi av det. Men hvis du ikke liker å skifte stand så ofte er ikke noe problem da...

Skifter du ikke stance ofte er du MEGA gimp ;)

Lenke til kommentar
Hvilken level er du? O.o;; Siden du skrev du har vært UBRS etc. Du bør skaffe timeworn mace ifra DM eller Serathil ifra AH til tanke våpen om du ikke finner Forfor's blablablaboka ;-) selv foretrekker jeg eskhandars right claw som dropper ifra Magmadar og før den bukte jeg serathil og var veldig fornøyd med den=)

----

Edit:

lurte litt på , hva bør jeg bruke? Legionare Chest og Leggings eller Legionare chest og Abbysal legplates of striking? (bruker bloodguard skoene som eneste andreitem ifra pvp settet) Jeg klarer ikke riktig finne ut av hva som blir best -.-;;

Er lvl 60! Ja jeg tenkte jeg skulle bruke sverd jeg da jeg liker sverd best:) Og er sverd specca..Men jeg kan liksom ikke satse på å finne en bra drop heller, da jeg lett kan få laget Blazzing rap liksom. Men men...hørte et sted at det var bra med et kjapt tankevåpen.

Personlig har jeg tenkt å bygge opp et tankesett med mye +def, og til pvp og grinding pve så skal jeg samle sammen til valor. dessuten liker jeg å se bra ut i wow og jeg har mang en gang droppet å bruke items som er hakket bedre, men ikke ser ut i måneskinn...Er det kanonmye bedre enn det jeg har vil jeg bruke det til viktige oppgaver som tanking f.eks, da utseende ikke har så mye å si når man tanker..

Lenke til kommentar
Skifter du ikke stance ofte er du MEGA gimp 

Dette stemmer....men helst etter man er nådd lvl 60 er det svært viktig. Jeg kom meg til lvl 57 uten å skifte stance i det hele tatt. Untatt litt def stance når jeg tanket. Men når man når lvl 60 så begynner man å utvikle warriorern sin til en sterk MT, og også til en god kriger generelt...og da xp-grinding ikke tar all oppmerksomhet lenger...så kan man forske på ulike kamp-motoder og skifting av stances..

For det er først i high-lvl instanser, hvor andre spillere er avhengig av at du kan jobben din at stance-shift virkelig begynner å bli et must!

Self kan man begynne med det før, men for min del så hadde jeg ikke tolmodighet til det, da man fint klarer seg opp til lvl 60 med minimal stance-shift.

Lenke til kommentar

Det betyr ikke så fryktelig mye at du har samme våpen som speccen sier men om utseende teller så kan jeg anbefale "Lightsabren" som du får ifra en eller anen quest i Strat (tror jeg). Og speed skal helst ligge rundt 2 +- , ellers så er stats det viktigste og med +15 agi enchant^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...